Raymon. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Zivkovic daar heb ik vroeger stuk of 6 keer gespeeld en scoorde echt altijd, moet wel zeggen dat ik hem niet super bijzonder vind. Hoop wel dat hij het haalt. Wie van jullie volgt de jeugd een beetje nadrukkelijk dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Mooi dat Zivkovic z'n beduut heeft gemaakt, kan wel een grote worden als hij zich goed ontwikkelt. Verder blij met de 0 aangezien Heracles ze er normaal gesproken wel makkelijk inprikt. Ik ga wel eens kijken [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Wat vind je van Glenn Bijl? [MENTION=640]Setzzie[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ja doet die het een beetje lekker? Vrienden van me zijn goed bevriend met hem, zie hem ook wel eens met uitgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Heb ik weinig zien spelen, kijk vooral bij de A1 want die andere tijden zijn me vaak te vroeg. Ben dit seizoen nog weinig geweest en in de wintermaanden vind ik het sowieso te koud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Zivkovic is sowieso een baas fan van Ajax :mrgy: Kon toch naar Ajax maar gekozen voor contractverlenging ik denk omdat Groningen hem toegezegd heeft dat hij heel snel zijn minuten gaat maken bij het eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ja doet die het een beetje lekker? Vrienden van me zijn goed bevriend met hem, zie hem ook wel eens met uitgaan. Oke oke, is van mij een redelijke vriend was wel benieuwd hoe die het doet. Kan wel een leuke speler worden volgens mij. Heb ik weinig zien spelen, kijk vooral bij de A1 want die andere tijden zijn me vaak te vroeg. Ben dit seizoen nog weinig geweest en in de wintermaanden vind ik het sowieso te koud. Glenn zit in A1 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Glenn zit in A1 ;c Sinds dit seizoen ja. ;) Maar zo als ik al zei ben ik dit seizoen weinig geweest dus heb hem nog niet veel zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ah op die fiets, volgens mij is dat wel een speler met potentie, ook multifunctioneel. Hoop heel erg dat hij het gaat maken! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Oke oke, is van mij een redelijke vriend was wel benieuwd hoe die het doet. Kan wel een leuke speler worden volgens mij. Ah oke. Van iedereen hoor ik wel dat hij zeer zeker goed kan voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Goed om te horen dat Henkie Bos steeds dichterbij een basisplaats is. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Hoe deed Nick Bakker het gister? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Hoe deed Nick Bakker het gister? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 (bewerkt) Mwah, Boerrigter kwam er toch redelijk vaak langs. Had ook echt geen idee wie het was toen de stadionspeaker zijn naam noemde. :cab: Sorry boys maar wat een dra-ma-tisch elftal. Die Bacuna speelde volgens mij zijn slechtste wedstrijd ooit. En dan die spits Texeira. Hou op hoor. 9 december 2012 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Gemakkelijk om dat te constateren uit bij Ajax. Bakker is een talentvolle verdediger, nog mee in de klas gezeten. Schijnt het goed te doen, al heb ik gister niet kunnen kijken, dus kan ik de vraag hoe hij het gister deed niet beantwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Gister liet ie zien dat hij tekort kwam. Want als Boerrigter de baas over je is dan is het hele matig. Maar tja uit bij Ajax is ook weer niet fijn debuteren. Nieuwe rel bij Groningen na de kilo rel met Zeefuik is het nu de Whatsapp rel met Burnet :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Ik heb de wedstrijd ook niet gezien. Aangezien je de uitslag toch al kon voorspellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Weer eens een uit-wedstrijdje meegepikt. En het was slecht ja, maar Ajax was ook zeeer slordig. Veel opbouw fouten waardoor Groningen niet totaal werd afgeslacht. En Nick Bakker werd er bij de 1e penal totaal uitgelopen terwijl hij voorsprong had, en was in balbezit ook niet al te best. Niet zo raar, is eigenlijk een centrale verdediger en dan je 1e basisplek bij Ajax uit. Kieftenbeld was verschrikkelijk , Bacuna niet gezien, Texeira veel te slap , Van Dijk ook drama (zegt al genoeg). Femi vond ik zeer sterk op het middenveld en Luciano keepte een prima match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 ik ben gister weer eens in de Euroborg geweest en ze hebben mij teleurgesteld. De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was een schande voor iedereen die Groningen lief heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Spelen jullie morgen in de sterkste opstelling? Hoop van wel, anders kan Ars nog steeds niet goed beoordeelt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 We speelden met een B-elftal voor het geval je dat nog niet wist haha. Alleen Femi, Bacuna en Zeefuik maken wekelijks speelminuten in het 1e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Ja haha had het al gelezen. Alleen die Henk Bos schijnt iets geroepen te hebben over de moeder van Gudelj. Denkt even stoer te kunnen doen nu hij eens in de basis stond ofzo zeker.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Ja haha had het al gelezen. Alleen die Henk Bos schijnt iets geroepen te hebben over de moeder van Gudelj. Denkt even stoer te kunnen doen nu hij eens in de basis stond ofzo zeker.:cab: Wat deed Gudelj dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Maakte een (normale) overtreding geloof ik, maar dat stond niet goed op beeld. Stond er wel bij in de tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten