Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja doet die het een beetje lekker? Vrienden van me zijn goed bevriend met hem, zie hem ook wel eens met uitgaan.

Oke oke, is van mij een redelijke vriend was wel benieuwd hoe die het doet. Kan wel een leuke speler worden volgens mij.

Heb ik weinig zien spelen, kijk vooral bij de A1 want die andere tijden zijn me vaak te vroeg. Ben dit seizoen nog weinig geweest en in de wintermaanden vind ik het sowieso te koud.

Glenn zit in A1 ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, Boerrigter kwam er toch redelijk vaak langs. Had ook echt geen idee wie het was toen de stadionspeaker zijn naam noemde. :cab:

Sorry boys maar wat een dra-ma-tisch elftal. Die Bacuna speelde volgens mij zijn slechtste wedstrijd ooit. En dan die spits Texeira. Hou op hoor.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemakkelijk om dat te constateren uit bij Ajax. Bakker is een talentvolle verdediger, nog mee in de klas gezeten. Schijnt het goed te doen, al heb ik gister niet kunnen kijken, dus kan ik de vraag hoe hij het gister deed niet beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister liet ie zien dat hij tekort kwam. Want als Boerrigter de baas over je is dan is het hele matig. Maar tja uit bij Ajax is ook weer niet fijn debuteren.

Nieuwe rel bij Groningen na de kilo rel met Zeefuik is het nu de Whatsapp rel met Burnet :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer eens een uit-wedstrijdje meegepikt. En het was slecht ja, maar Ajax was ook zeeer slordig. Veel opbouw fouten waardoor Groningen niet totaal werd afgeslacht. En Nick Bakker werd er bij de 1e penal totaal uitgelopen terwijl hij voorsprong had, en was in balbezit ook niet al te best. Niet zo raar, is eigenlijk een centrale verdediger en dan je 1e basisplek bij Ajax uit. Kieftenbeld was verschrikkelijk , Bacuna niet gezien, Texeira veel te slap , Van Dijk ook drama (zegt al genoeg). Femi vond ik zeer sterk op het middenveld en Luciano keepte een prima match.

Link naar opmerking
Deel via andere websites