Marcos Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik zou ook heengaan, maar gaat ineeens niet meer door. Nu naar de uitwedstrijd tegen Ajax, dik prima ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2012 Enige minpunt blijft nogsteeds de doelman. Ben benieuwd, hopelijk kunnen we dat praatgroepje olv psycholoog McLaren direct bij de lurven grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 We hebben weer van Veendam gewonnen, dus ook dit seizoen wordt het niks. Note to Hans Nijland; verkoop nooit je beste speler aan een binnenlandse club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Gaan we weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Typisch Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Maaskant : Die Emil Johansson kan nog geen kut dekken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Die is in ieder geval wel positief over zijn spelers :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Bizot moet er wel helemaal niets van kunnen (terwijl ik hem toch een aantal goede matchen heb zien spelen) als je Luciano niet uit de basis kan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Maaskant : Die Emil Johansson kan nog geen kut dekken :-D Waar zegt 'ie dat? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Bizot moet er wel helemaal niets van kunnen (terwijl ik hem toch een aantal goede matchen heb zien spelen) als je Luciano niet uit de basis kan spelen Maaskant vond Luciano 1 van de betere Waar zegt 'ie dat? :r [YOUTUBE]SdhFba2cAyM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goede kerel. Hij zegt tenminste wat hij vindt, itt Huistra, die iedereen maar bleef pleasen na een dikke nederlaag dat ze tenminste strijd hadden geleverd. Hier had hij vandaag ook volkomen gelijk. De taak van Johansson was om Tadic te dekken, maar gezien de 2 goals en 2 assists van Tadic is dat totaal mislukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Hopen dat Burnet snel weer fit is. Volgende week ook de Leeuw er bij, dan moeten we toch 'gewoon' met een nulletje of 3 van Willem 2 kunnen winnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 :-D Hans Nijland echt zo kijken van ooo shit weer een tunnel rel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Maaskant vond Luciano 1 van de betere Luciano geeft anders gewoon een heel doelpunt weg :s Dan was FC Groningen wel heel drama als Luciano één van de betere was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 31 augustus 2012 Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goh, dat we hier winnen. Dat had ik nooit verwacht. Maar mooi de 3 punten meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Hebben jullie die interview met Luciano gehoord? Kreeg wel medelijden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Ik niet, wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Dat hij alleen nog voetbalt omdat hij een vrouw en kind heeft. Hij vind er werkelijk geen kut meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Bijvoorbeeld tegen PEC dat hij blunderde hij zat na afloop bijna te janken en Kwakman troostte hem toen. Ik moet doorgaan omdat ik een gezin heb anders was ik er allang mee gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Dat is wel klote voor hem. Zou zeggen dat je het terugziet in zijn prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2012 Wat was het gisteren weer slecht. :moop: Was haast eerder weggegaan (het is dat ik zo'n hekel aan zulke mensen heb...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 november 2012 Auteur Share Geplaatst 7 november 2012 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/318834_10151970831909298_1130687819_n.jpg Legende _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Dat was een koning ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 We spelen dit seizoen hoe dan ook europees voetbal, let maar op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Willen ze de Intertoto weer invoeren dan of gaan jullie hat Fair Play Klassement winnen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten