Petert Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Bizot voor 2e keeper? Ken em verder niet, alleen beetje van FM maar wel leuk talentje denk ik dan maar.. 1e keeper bij Cambuur geloof ik, mwah, waarom niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Is van Ajax he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Er is geen geld meer. Er moet eerst verkocht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Ja weet dat ie van ajax is ja.. Maar verhuurd aan Cambuur, heeft ook 3 keer voor Groningen/Cambuur in de goal gestaan geloof ik. Weet alleen niet of hij beter is dan Bakker en of Nienhuis? Geen geld meer, pff, en die back dan? Of issie al binnen? Nijland zei op twitter dat het weer een spannende week gaat worden. Of hebben ze een film op gezet ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 De transfers van Pedersen en Holla moeten eerst worden afgerond denk ik, voor er ruimte is voor Bizot en Magnasco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 13 juni 2012 Share Geplaatst 13 juni 2012 Prima, Holla naar Ado. Pedersen en Enevoldsen naar Mechelen. Dan Bizot en Magnasco binnen halen... Maar dan hebben we nog altijd Kwakman, geen liefhebbers daarvoor? Zag btw net et nieuwe shirt van Keurntjes. Best vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 juni 2012 Share Geplaatst 13 juni 2012 Geweldig shirt. Maar Enevoldsen weg? Balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 13 juni 2012 Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik zie dit nu pas. Belachelijk en briljant in één. ;c [YOUTUBE]H83-EZG3ChU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Bizot is rond, goede keeper denk ik. Slechter dan Luciano of Van Loo kan het niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Wie is Magnasco? En Bizot speelt Luciano wel uit de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Al die lelijke Nederlanders met wannabe tatoeages. Wat is dat tegenwoordig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Echt he, sowieso heeft 60% van de voetballers tegenwoordig wel een plakplaatje. Sommige zijn wel vet, daar niet van, maar tis nu echt overdose. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Wie is Magnasco? En Bizot speelt Luciano wel uit de basis. Chileense rechtsback , heeft vorig jaar in de belangstelling gestaan van Bolton en Chelsea. Back die graag mee opkomt, snelheid in huis heeft en goed kan verdedigen. Volgens de scouts dan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Prima, Holla naar Ado. Pedersen en Enevoldsen naar Mechelen. Dan Bizot en Magnasco binnen halen... Maar dan hebben we nog altijd Kwakman, geen liefhebbers daarvoor? Forget that, Maaskant is naar mijn weten een groot fan van Kwakman. Kwakman kwam op advies van Maaskant naar RBC en ze hebben ook bij NAC samengewerkt. Ik denk dat Kwakman jullie, FCG-fans, nog gaat verrassen/overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik denk het niet. Bij NAC vond ik hem als middenvelder nog wel goed, maar bij Groningen heeft ie me niet 1 wedstrijd weten te overtuigen. Sowieso aldoor dat wijzen naar anderen ipv zelfkritiek.. kunnen we in het Noorden niet zo goed tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Al die lelijke Nederlanders met wannabe tatoeages. Wat is dat tegenwoordig? Haha, bij Bizot staat het ook echt niet. Is ongeveer hetzelfde als Siem de Jong opeens zijn hele arm eronder heeft zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 IS idd welzo van Maaskantje en Kwakman, nja prima als hij het goed doet... Maar als ie net zo speelt als vorig seizoen krijgen we er dit seizoen weer te veel tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik denk het niet. Bij NAC vond ik hem als middenvelder nog wel goed, maar bij Groningen heeft ie me niet 1 wedstrijd weten te overtuigen. Sowieso aldoor dat wijzen naar anderen ipv zelfkritiek.. kunnen we in het Noorden niet zo goed tegen. Hij speelde dan ook centraal achterin en is , naar mijn weten, nooit helemaal fit geweest. Wie weet verrast hij ons en iedereen op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Petter Andersson vervolgt zijn profcarrière in het shirt van FC Midtjylland uit Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Luciano volgend jaar 1e keeper , dit heeft Nijland aan RTV Noord verteld gister. Dan zal dit wel zo'n beetje de opstelling worden denk ik; Luciano Magnasco-Van Dijk- Sparv/Aankoop - Johansson/Burnet Femi-Kwakman Schet - De Leeuw - Bacuna / Aankoop Texeira / Zeefuik Maaskant is fan van Sparv naast Van Dijk vanwege zijn ervaring en het feit dat hij linksbenig is. Al wil hij wel een nieuwe LCV , dus het kan maar zo dat die er nog komt. Van Johansson wordt gezegd dat het een hele goede is , mits hij fit is, en een streepje voor heeft op Burnet die nu eveneens geblesseerd is. Maar Burnet heeft vorig jaar al bewezen zeker geen slechte back te zijn, alleen schort het hem nog aan wat tactisch inzicht. Rest van de verdediging lijkt me duidelijk , Magnasco is de absolute #1 op de rechtsback positie en van Dijk moet de nieuwe Granqvist worden. Dan het middenveld , Femi is 1 van de beteren in de voorbereiding. Hij speelt als stofzuiger , en pakt veel ballen af. Hij heeft als 1 van de weinige VM ook nog eens een prima snelheid , wat zeker een voordeel is tegenover bijvoorbeeld een Kieftenbeld. Kwakman is aanvoerder en zal op het middenveld spelen dit jaar, dus hem verwacht ik naast Femi en zal zich meer met de aanval bemoeien dan Femi. Op de flanken heeft Schet iedereen verbaasd denk ik. Ik denk de beste man van de voorbereiding , de nieuwe rechtsbuiten van FC. Daar tussen in zal het een strijd worden tussen de Leeuw en Van Moorsel , de 1e wedstrijd zal van Moorsel zeker spelen ivm een schorsing voor de Leeuw. Op links is Maaskant totaal niet tevreden over Kostic en wil hij graag nog een andere linksbuiten halen . De namen van Edinson Flores en Yanick Wildschut worden genoemd, we wachten af. Hij is daarentegen wel zeer tevreden over Bacuna's optreden in Korea , dus ik denk dat hij de 1e linksbuiten is op dit moment. In de spits wordt het afwisselend Texeira en Zeefuik denk ik. Texeira is meer de goaltjesdief, de snellere afmaker. Zeefuik doet veel meer mee en moet het hebben van zijn kracht, een perfect aanspeelpunt waar het spel aan kan worden opgehangen. En dan heb je op de bank nog prima back up's als ; Kappelhof , Ivens , Hiariej , Kieftenbeld, Keurntjes , Van Moorsel , Jones , Kostic en Suk. Zo , had even de behoefte dit topic weer omhoog te brengen en dan maar met mijn idee hoe het volgend jaar moet gaan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Prima elftal eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Prima elftal eigenlijk. En een prima trainer :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Wordt een goed seizoen dit jaar denk ik :) Ben er bij de eerste wedstrijd tegen de Duisters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Wordt een goed seizoen dit jaar denk ik :) Ben er bij de eerste wedstrijd tegen de Duisters Ik zit er ook. Eerste drie puntjes voor ons :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten