Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja weet dat ie van ajax is ja.. Maar verhuurd aan Cambuur, heeft ook 3 keer voor Groningen/Cambuur in de goal gestaan geloof ik. Weet alleen niet of hij beter is dan Bakker en of Nienhuis?

Geen geld meer, pff, en die back dan? Of issie al binnen? Nijland zei op twitter dat het weer een spannende week gaat worden. Of hebben ze een film op gezet ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima, Holla naar Ado. Pedersen en Enevoldsen naar Mechelen. Dan Bizot en Magnasco binnen halen... Maar dan hebben we nog altijd Kwakman, geen liefhebbers daarvoor?

Zag btw net et nieuwe shirt van Keurntjes. Best vet

AvOPR4KCQAA1PC5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is Magnasco?

En Bizot speelt Luciano wel uit de basis.

Chileense rechtsback , heeft vorig jaar in de belangstelling gestaan van Bolton en Chelsea. Back die graag mee opkomt, snelheid in huis heeft en goed kan verdedigen. Volgens de scouts dan haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima, Holla naar Ado. Pedersen en Enevoldsen naar Mechelen. Dan Bizot en Magnasco binnen halen... Maar dan hebben we nog altijd Kwakman, geen liefhebbers daarvoor?

Forget that, Maaskant is naar mijn weten een groot fan van Kwakman. Kwakman kwam op advies van Maaskant naar RBC en ze hebben ook bij NAC samengewerkt. Ik denk dat Kwakman jullie, FCG-fans, nog gaat verrassen/overtuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het niet. Bij NAC vond ik hem als middenvelder nog wel goed, maar bij Groningen heeft ie me niet 1 wedstrijd weten te overtuigen. Sowieso aldoor dat wijzen naar anderen ipv zelfkritiek.. kunnen we in het Noorden niet zo goed tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het niet. Bij NAC vond ik hem als middenvelder nog wel goed, maar bij Groningen heeft ie me niet 1 wedstrijd weten te overtuigen. Sowieso aldoor dat wijzen naar anderen ipv zelfkritiek.. kunnen we in het Noorden niet zo goed tegen.

Hij speelde dan ook centraal achterin en is , naar mijn weten, nooit helemaal fit geweest. Wie weet verrast hij ons en iedereen op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luciano volgend jaar 1e keeper , dit heeft Nijland aan RTV Noord verteld gister. Dan zal dit wel zo'n beetje de opstelling worden denk ik;

Luciano

Magnasco-Van Dijk- Sparv/Aankoop - Johansson/Burnet

Femi-Kwakman

Schet - De Leeuw - Bacuna / Aankoop

Texeira / Zeefuik

Maaskant is fan van Sparv naast Van Dijk vanwege zijn ervaring en het feit dat hij linksbenig is. Al wil hij wel een nieuwe LCV , dus het kan maar zo dat die er nog komt. Van Johansson wordt gezegd dat het een hele goede is , mits hij fit is, en een streepje voor heeft op Burnet die nu eveneens geblesseerd is. Maar Burnet heeft vorig jaar al bewezen zeker geen slechte back te zijn, alleen schort het hem nog aan wat tactisch inzicht. Rest van de verdediging lijkt me duidelijk , Magnasco is de absolute #1 op de rechtsback positie en van Dijk moet de nieuwe Granqvist worden.

Dan het middenveld , Femi is 1 van de beteren in de voorbereiding. Hij speelt als stofzuiger , en pakt veel ballen af. Hij heeft als 1 van de weinige VM ook nog eens een prima snelheid , wat zeker een voordeel is tegenover bijvoorbeeld een Kieftenbeld. Kwakman is aanvoerder en zal op het middenveld spelen dit jaar, dus hem verwacht ik naast Femi en zal zich meer met de aanval bemoeien dan Femi.

Op de flanken heeft Schet iedereen verbaasd denk ik. Ik denk de beste man van de voorbereiding , de nieuwe rechtsbuiten van FC. Daar tussen in zal het een strijd worden tussen de Leeuw en Van Moorsel , de 1e wedstrijd zal van Moorsel zeker spelen ivm een schorsing voor de Leeuw. Op links is Maaskant totaal niet tevreden over Kostic en wil hij graag nog een andere linksbuiten halen . De namen van Edinson Flores en Yanick Wildschut worden genoemd, we wachten af. Hij is daarentegen wel zeer tevreden over Bacuna's optreden in Korea , dus ik denk dat hij de 1e linksbuiten is op dit moment.

In de spits wordt het afwisselend Texeira en Zeefuik denk ik. Texeira is meer de goaltjesdief, de snellere afmaker. Zeefuik doet veel meer mee en moet het hebben van zijn kracht, een perfect aanspeelpunt waar het spel aan kan worden opgehangen.

En dan heb je op de bank nog prima back up's als ; Kappelhof , Ivens , Hiariej , Kieftenbeld, Keurntjes , Van Moorsel , Jones , Kostic en Suk.

Zo , had even de behoefte dit topic weer omhoog te brengen en dan maar met mijn idee hoe het volgend jaar moet gaan haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites