Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Was nog even naar Jong Groningen - Jong Feyenoord. Op zich wel leuke wedstrijd, jammer van de rode kaart en penal in laatste minuut. Wedstrijd ging gelijk op maar Feyenoord was wel gewoon beter met Biseswar en Van Haaren.

Luciano ook gewoon weer 2 blunders he ;e Ondanks dat Luis Pedro dom rood pakte was hij wel goed. En die nr 11, geen idee wie het was.

Ik was ook heen, en Luis Pedro werd er juist paar x uitgesprint hoor door die Biseswar. En Luciano ;e

Henk Bos en Matias Jones waren voor mij de 2 besten, jouw nummer 11 dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ow serieus Wiedemeijer? Die is van het niveau Dick van Egmond, abominabel slecht dus, logisch dat hij hem aanstelt. Wat is dat een vreselijke vent zeg, die wedstrijd bij Heracles uit paar jaar terug zit bij zowat elke Groninger nog behoorlijk diep. Bij elke dubieuze beslissing in het stadion, van welke scheidsrechter dan ook, gaan de spreekkoren nog altijd over Wiedelijer. Dat wordt leuk zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de titel van VZ stond: 'Van Loo staat overwinning Twente in de weg'. Kan je toch niet uit concluderen dat hij het slecht heeft gedaan. Die goal was natuurlijk niet sterk, maar voor de rest toch prima gedaan?
van Loo had die goal nooit mogen doorlaten. In de eerste helft speelde hij naar mijn mening niet sterk. In de tweede helft de beste man van Groningen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is eigenlijk ongelooflijk, ik heb die Suk nu 2x zien invallen en 1x hele wedstrijd zien spelen in 1 week. Hij heeft echt verschrikkelijk slecht gespeeld, bijna alles fout gedaan wat maar fout kon en schoot er in alle 3 de wedstrijd toch 1 in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is eigenlijk ongelooflijk, ik heb die Suk nu 2x zien invallen en 1x hele wedstrijd zien spelen in 1 week. Hij heeft echt verschrikkelijk slecht gespeeld, bijna alles fout gedaan wat maar fout kon en schoot er in alle 3 de wedstrijd toch 1 in.
Suk vond ik vandaag niet slecht spelen hoor...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, 1-1 tegen Twente, daar hoor je mij niet over klagen. Volgens mij hebben we niet zo'n goed track-record tegen Twente de afgelopen jaren. En tja Van Loo, die goal had er niet in gemogen, maar hij heeft daarna op drie momenten een punt gered. En als men voorin wat scherper was geweest hadden het ook twe punten meer kunnen zijn. Ik heb ook een lichte voorkeur voor Luciano (ik hou gewoon van keepers die durven uit te komen, en Luciano durft dat. Heb hem zelfs meerdere keren tot aan de cornervlag zien verdedigen. Daarmee krijg je mij echt op de bank, maar da's persoonlijk) maar die maakt net zo goed foutjes als Van Loo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baas hoor

'Een basisplaats verdien ik nog niet, ik moet beter meevoetballen'

Hyun-Jun Suk was de man die FC Twente zondag van een overwinning afhield. De aanvaller van FC Groningen kwam als invaller in het veld en maakte niet lang na zijn entree de 1-1, door een rebound na een schot van David Texeira binnen te schieten. Veel matchwinners eisen na een beslissend doelpunt een basisplaats op, maar dat geldt niet voor Suk.

De van Ajax overgekomen aanvaller begrijpt wel waarom Pieter Huistra hem niet laat starten. “Ik vind mijn doelpunt een geluksgoalâ€, zei Suk in De Telegraaf. “De bal kwam na een schot van Texeira toevallig voor mijn voeten.†Het betekende het tweede doelpunt van de Zuid-Koreaan op rij, nadat hij vorige week al trefzeker was tegen Heracles Almelo.

“Een basisplaats verdien ik nog nietâ€, vertelde Suk echter. “Natuurlijk scoor ik doelpunten, maar ik moet nog leren om beter mee te voetballen en balbezit te houden. Dat was nog te matig vandaag. Als ik dat ook goed doe, kan ik gaan denken aan een basisplaats. Het gaat om het teambelang en niet om mijn belang.â€

Link naar opmerking
Deel via andere websites