Jump to content
Sign in to follow this  
Captain

sc Heerenveen

Recommended Posts

Joh, neem een seizoenkaart van Ajax en ga daar lekker lopen zeiken. Het is complete lulkoek wat je hier schrijft, dus ik ga er verder ook niet in.

Ach, ach, jij hebt een mening, en als iemand een andere mening heeft, is dat lulkoek?

Ga maar eens naar het officiele forum, daar zijn veel mensen het eens met mij. Dat jij niet eens normaal kan antwoorden, laat al zien wie er gelijk heeft.

Dit elftal heeft alles, behalve een linkersvleugel speler. Het is aan Sollied om ze met een idee het veld op te laten gaan, maar een idee lijkt er niet te zijn. Veel balletje worden breed gelegd, of achteruit. Alles gaat in een laag tempo, men speelt postbode voetbal, zoals Foppe dat eens genoemd heeft.

Misschien zie jij het niet zo, omdat je in het stadion zit, maar ik heb EredivisieLive, en dan heb je een veel beter beeld. Hoeveel ruimte Hofs kreeg, tegen Vitesse, om die bal aan te nemen, en hij kon zo iedere keer het middenveld over steken. Niemand schijnt van doordekken te hebben gehoord.

Doe mij maar een Nederlandse trainer, die Heerenveen kent. zoals Jan de Jonge, of Foppe weer terug.

Dat is mijn mening, en ik overdrijf niet, supporters overdrijven niet, ze zien het alleen vanuit hun standpunt.

Ik voel me te goed om op zulke onzin te reageren. Helemaal als je mij probeert door te verwijzen naar het org forum, wat een niveau is het daar zeg.

Ik voel me te goed om op zulke onzin te reageren. Helemaal als je mij probeert door te verwijzen naar het org forum, wat een niveau is het daar zeg.

Voor de laatste keer een reactie:

Je voelt je te goed om te reageren? Wat een hoogmoed zeg. En het niveau op het org forum is hoger dan op veel fora van andere clubs. Volgens ben jij zo'n supporter die het altijd eens is met iemand die jouw club leidt. Je mag geen commentaar hebben, want dan ben je geen supporter? Bij veel clubs hadden supporters al veel langer hun ongenoegen kenbaar gemaakt. Niet door te fluiten, maar door spreekkoren, spandoeken en acties. Dan vind ik de Heerenveen supporter nog erg braaf.

De enige wedstrijden waarin er met strijd gevoetbalt werd, is tegen de topclubs, en tegen Groningen. En laat dat net de wedstrijden zijn, waar je spelers niet voor hoeft te motiveren. Tegen NEC, Vitesse en Utrecht lijken de spelers niet thuis te geven, Sollied praat niet met zijn spelers, niemand weet waar hij aan toe is. Heb je weleens interviews gelezen? Dan heb je dezelfde mening als de meesten. Sollied communiceert niet.

zoals hij zondag tegen AZ wilde spelen, en hoe het eruit kwam, on heerenveens. Heerenveen staat er om bekende als een razende te beginnen, en dan op een voorsprong te willen komen. Maar bij Sollied is het helemaal weg. Alleen de bekerfinale, toen lukte het ineens wel.

Sollied is een resultaat trainer, en dat is nou net wat bij Heerenveen NIET lukt.

Zie dat eens in, in plaats van het brave jongetje uit te hangen, en te denken dat je meer niveau hebt als een ander

Net terug van de wedstrijd tegen PAOK. Ik moet zeggen dat Heerenveen me (opnieuw) tegenviel. Vooral Sibon speelde slecht. Met hoge ballen was zijn timing vaak mis en ook passes van hem naar Papadopulos gingen vaak mis. Gelukkig gaat Heerenveen wel door naar de groepsfase. Hopelijk kunnen ze nog even groeien want dat hebben ze wel nodig.

Trouwens aan het einde (tijdens het ererondje) zwaaide Papadopulos de PAOK aanhangers nog even gedag. Dat vonden ze niet zo leuk. :p

PAOK heeft de grootste aanhang van Saloniki, dus hebben ze meer supporters dan Aris ;)

Verder heb ik weinig te zeggen over de wedstrijd. We zijn door naar de volgende ronde, maar jezus wat een drama was het weer zeg. We hebben nog een week om wat bij te kopen, want met deze spelers halen we niet weer Europees voetbal.

PAOK heeft de grootste aanhang van Saloniki, dus hebben ze meer supporters dan Aris ;)

Verder heb ik weinig te zeggen over de wedstrijd. We zijn door naar de volgende ronde, maar jezus wat een drama was het weer zeg. We hebben nog een week om wat bij te kopen, want met deze spelers halen we niet weer Europees voetbal.

Er moet een echte spelmaker op het middenveld komen die fatsoenlijke passes en voorzetten kan geven.

Helemaal mee eens. Hebben (te)veel middenvelders, maar geen echte spelmaker.

Dat meldde Derksen ook al. Sollied had een middenvelder op het oog met veel werklust en een goede conditie. Dat is iets wat ze bij Heerenveen al hebben, ze missen juist een echte spelmaker die het spel kan dicteren en vorm geven. Iemand met een beslissende pass in de benen.

Heerenveen heeft gewoon stewards die wegrennen wanneer een paar Grieken beginnen te duwen en trekken. Nooit, nooit! hoeven zij wat te doen, lopen elke wedstrijd 'de baas' uit te hangen, moeten ze een keer in actie komen, rennen ze weg. Onbegrijpelijk..

Panathinaikos? Aek Athene? Aris?

Waarop baseer je het?

Algemeen feit in Griekenland hoor.

Heerenveen heeft gewoon stewards die wegrennen wanneer een paar Grieken beginnen te duwen en trekken. Nooit, nooit! hoeven zij wat te doen, lopen elke wedstrijd 'de baas' uit te hangen, moeten ze een keer in actie komen, rennen ze weg. Onbegrijpelijk..

:-D

Met Jako als kledingmerk?

Wat zou een Heerenveen-speler voor een shirt aan hebben...?

Ik doe een gokje, Heerenveen misschien? :*)

;)

Welk shirt is dat dan? Niet dat rode uitshirt dat we hadden, dat ziet er anders uit.

Wat zou een Heerenveen-speler voor een shirt aan hebben...?

Ik doe een gokje, Heerenveen misschien? :*)

;)

Vertel, welke? Er is geen jako-kleding van Heerenveen waar zoveel rood in voorkomt.

Het gaat momenteel behoorlijk slecht met Heerenveen, het begint al bij de opstelling, totaal waardeloos, zat meer te denken aan dit:

Vandenbussche

Janmaat, Bak Nielsen(Als ie weer fit is?!), Dingsdag, Popov

Grindheim, Svec, Elm

Beerens, Henrique, Assaidi

Dit zou ik graag wel willen zien. Waarom Henrique in de spits? In de 16 is hij levensgevaarlijk en kan nu worden bediend door Assaidi en Beerens. Ook heb ik Breuer eruit gedaan al zal dat in het echt niet gaan gebeuren omdat hij aanvoerder is. Toch heb ik veel liever Janmaat omdat ie nog jong is en zo er mooi in kan groeien. Sibon mag wat mij betreft ook wel vertrekken netzoals Kalou. Met Papadopoulos hebben we al een goede pinchhitter.