Spring naar bijdragen

Kranten 56 leden hebben gestemd

1. 1. Kranten

• Telegraaf
    • Algemeen Dagblad
    • NRC Handelsblad
    • Volkskrant
    • Trouw
    • Sp!ts
    • De Pers
    • Het Parool
      0
    • nrc.next
    • Regionale krant
    • Lees geen krant, liever het internet

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst

Kreeg zomaar even het idee om hierover een topic te openen :cab:

Wie van jullie hier lezen de krant elke dag? En welke krant? Zelf hebben we hier de Trouw, lees elke morgen de sport als eerst en als ik de tijd heb ook nog het andere nieuws.

• Antwoorden 110
  • Weergaven 20
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Kreeg zomaar even het idee om hierover een topic te openen :cab:

Wie van jullie hier lezen de krant elke dag? En welke krant? Zelf hebben we hier de Trouw, lees elke morgen de sport als eerst en als ik de tijd heb ook nog het andere nieuws.

Geplaatst

Soms Het Laatste Nieuws en soms Het Nieuwsblad.

En Metro op de trein ;c

Geplaatst

Natuurlijk de Spits in de bus 's ochtends. Verder hebben we hier de Gelderlander die ik soms tijdens het poepen lees :cab:

Geplaatst

Kwa gratis krant lees ik de Pers, als ik met OV ga ofzo. Dat komt de laatste tijd minder voor, vroeger las ik hem dagelijks. Verder hebben we thuis de Volkskrant, daar wil ik nog wel´s in bladeren.

Tijdens mij stage moest ik elke dag elke (grote) krant doorspitten, wel interessant want dan zie je dus echt de verschillen tussen de verschillende kranten. De Telegraaf moest ik zo ongeveer van kotsen... continue ergernis roept die krant op, alleen al de koppen en de onderwerpkeus voor de voorpagina, BAH!

Een krant die me toen allersinds meeviel wat `t Financieel Dagblad. Lijkt een hele saaie zakelijke krant, maar dat viel juist allersinds mee. Goede artikelen, goede krant!

Geplaatst

Ik zweer, beste uitvinding ooit gratisbuskranten _O_

Geplaatst

Iedere gratis OV-krant. Verder lees ik geen kranten, want al het nieuws staat toch al sneller op internet dan in de krant :)

Geplaatst

Ik vind De Volkskrant kwalitatief goed, maar we hebben geen abbonement. Wel van BN/De Stem voor het regionale nieuws.

Geplaatst

Volkskrant is de laatse jaren wel wat minder geworden maar blijft toch nog wel een goeie krant. Trouw is ook een prima krant.

Hier in Schotland lees ik niet echt een krant. Al die tabloids trekken niet echt moet ik zeggen.

Geplaatst

Sp!ts op het station, Dagblad van het Noorden soms.. Koerier, Leeuwarder Courant, Heerenveense courant.. alleen als ik zin heb om ze te lezen ;c.

Geplaatst

Dagblad van het Noorden lezen m'n ouders, dus die pak ik soms mee. Op school altijd even het Financieel Dagblad en als ik tijd heb het NRC.

Geplaatst

Op zaterdag koop ik meestal het NRC en af en toe koop ik de Noorse krant Aftenposten om een beetje up-to-date te blijven qua Noors. Voor de rest lees ik eigenlijk alleen online-nieuws.

Geplaatst

Ik lees 's ochtends altijd de sport in het Eindhovens Dagblad, verder is er echt geen krant die ik zie. ;)

Geplaatst

Thuis lees ik elke ochtend De Gelderlander. Wanneer ik bij m'n vriendin ben, lees ik elke ochtend BN/De Stem. Verder wil ik zo af en toe het AD wel eens kopen, wat ik dus ook wel een leuke krant vind. En als ik met het OV reis natuurlijk die gratis krantjes, behalve de sp!ts, vreselijke krant.

De Telegraaf kan ik helemaal niet pruimen, wat een vreselijke herrieschoppende en overdreven 'krant'. SBS 6 van krantenland.

Geplaatst

Sinds ik op mezelf woon heb ik geen krant meer thuis. Lees in het OV wel altijd een krant, liefst de Pers. Mijn ouders hebben De Telegraaf en De Gooi en Eemlander. Als mijn vriendin van de zomer hier komt wonen, nemen we waarschijnlijk wel een krant. Het meeste nieuws bekijk ik op internet, ook kijk ik regelmatig het Journaal op tv.

Geplaatst

Pers als ie er ligt. Metro en Spits zijn echt drama. We hebben hier wel van die studentenabo's, nu Volkskrant geloof ik, prima krant.

Favo is NRC-Next, euro-tje op het station en gewoon net wat hoger niveau dan Pers en wat meer achtergrond.

Geplaatst

Pers Metro en de Spits in de trein, vooral voor de sudoku's :cab:

Thuis Twentsche courant Tubantia.

Geplaatst

Een krant die me toen allersinds meeviel wat `t Financieel Dagblad. Lijkt een hele saaie zakelijke krant, maar dat viel juist allersinds mee. Goede artikelen, goede krant!

Alleszins Boessie.

Ik lees het AD.

Geplaatst

Thuis lekker de Stentor, op het werk de Telegraaf(sensatiekrant) en in de trein de Spits en de Metro. De Pers af en toe.

Geplaatst

Spits meestal op school en op zaterdag altijd het AD + AD Sportwereld

Geplaatst

Ik koop elke dag de Vesti. Dit is een Servische courant, uitgebreid sport en dergelijke. Altijd wel tof.

Geplaatst

Lees niet zovaak de krant. Soms Leeuwarder Courant en dan een maandelijks blad wat over de voetbalploegen hier in Leeuwarden gaat.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.