Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Weekly Last.fm Charts Topic

Martino

Aanbevolen berichten

Top Artists:(last 7 days)

1. Kendrick Lamar 276

2. The Notorious B.I.G. 35

3. Nas 22

4. Jay-Z 17

5. Rick Ross

Top Tracks:

1. Kendrick Lamar - m.A.A.d. City 29

2. Kendrick Lamar - Compton 19

3. Kendrick Lamar - Now or Never 17

4. Kendrick Lamar - Bitch, don't kill my vibe 17

5. Kendrick Lamar - Poetic Justice 16

6. Kendrick Lamar - good kid 16

7. Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) 16

.. rest van de album

Top Albums:

1. Kendrick Lamar - good kid, m.A.a.d city 236

2. Kendrick Lamar - Section.80 26

3. The Notorious B.I.G. - Greatest Hits 23

4. Nas - Illmatic 15

5. Hopsin - Raw 12

kendrick-lamar-good-kid-maad-city-deluxe.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 The Vaccines 32

2 Chase & Status 26

3 Sufjan Stevens 24

4 Keane 22

4 Arctic Monkeys 22

4 Zulu Winter 22

7 Peace 12

7 Andy Burrows 12

9 Joy Division 10

9 The Dandy Warhols 10

9 Melanie 10

9 Swedish House Mafia 10

13 Maxïmo Park 8

14 Fleetwood Mac 7

14 Muse 7

14 Florence + the Machine 7

14 Jake Bugg 7

18 Kasabian 6

18 Delphic 6

18 AWOLNATION 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 Fountains of Wayne 100

2 Neil Diamond 93

3 Kaiser Chiefs 50

4 Lemâitre 44

5 Röyksopp 41

6 The Rolling Stones40

7 Franz Ferdinand 39

7 The Kooks 39

9 The Last Shadow Puppets 35

10 Moby 27

11 Bloc Party 21

12 Vampire Weekend 19

13 Simply Red 15

13 N*E*R*D 15

15 Madonna 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 The Vaccines 153

2 Zulu Winter 30

3 Allah-Las 27

4 Dropkick Murphys 23

5 Inlet Sound 13

6 Shearwater 11

6 Metz 11

8 De Jeugd van Tegenwoordig 10

9 The Beatles 8

9 Vampire Weekend 8

9 The Tallest Man on Earth 8

12 The Avett Brothers 7

13 Tom Waits 6

14 Jake Bugg 5

14 Lowlakes 5

Duidelijk.

2012IOWVaccinesPosedEB250612.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoho wat ziek zeg, Bloc Party luister ik pas een maand naar en staan hier nog 6 plaatsen hoger dan in de lijst met het aantal scrobbles. Voor de rest wel redelijk hetzelfde alleen Zo Moeilijk wat gezakt.

Maar mijn top 20 gaat de aankomende weken fors veranderen schat ik. Keane, Foster The People, Daddy Yankee, Two Door Cinema Club en Jimi Hendrix zullen binnen een maandje ofzo er allemaal wel instaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vrij veel artiesten met 200 tot zelfs 400 plays, op basis van echt maar een paar nummers ;c

Kennen jullie trouwens de site http://rateyourmusic.com/~michielnijenhuis ? Kun je albums op beoordelen. Staan ook allemaal reviews tussen. Super toffe site vind ik. Sommige artiesten (veelal de bekendere) hebben ook een stukje tekst die door users wordt geschreven, met oa een top 5 van hun beste nummers (volgens hen dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb ook bijvoorbeeld Porcupine Tree boven de Pixies staan, terwijl ik dat op Trains na echt nooit luister, en Pixiesstaan qua plays op 5 of 6 volgens mij ;c

Trains is dan ook een aardig lang nummer. Heb zelf Fela Kuti met 4 plays ook al op 40 min bijv. :mrgy:

Ik heb vrij veel artiesten met 200 tot zelfs 400 plays, op basis van echt maar een paar nummers ;c

Kennen jullie trouwens de site http://rateyourmusic.com/~michielnijenhuis ? Kun je albums op beoordelen. Staan ook allemaal reviews tussen. Super toffe site vind ik. Sommige artiesten (veelal de bekendere) hebben ook een stukje tekst die door users wordt geschreven, met oa een top 5 van hun beste nummers (volgens hen dan).

Haha daar keek ik in 2009 altijd voor mijn muziek. Had via die site K'naan ontdekt echt een jaar voordat hij in de mainstream bekend werd. Veel goede essentiële Hip-Hop albums ook gevonden daar.

Mja nadeel nu vind ik dat al die stukken erg subjectief zijn en soms niet echt samenvatten wat je graag wil hebben. Heb vaak dat ik het totaal niet eens ben met album reviews en als je dan puur op die site afgaat loop je een hoop mis. Maar voor de rest zeker chill, mooi is dat je zelf al je lijsten kan rangschikken incl. reviews en ze gewoon kan delen met anderen. Had er in 2009 ook een review lijstje staan.

Zie na grondige inspectie trouwens dat Nas & Damian qua tijd ook veel hoger staan. Maar daar zitten wel aardig wat scrobbles van Africa Must Wake Up en Strong Will Continue van respectievelijk 7 en 6 minuten bij dus dat is logisch.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe dan verveelde je je echt heel erg of niet :mrgy: Nee maar grappig lijstje, 30 uur Pearl Jam is nog niet eens zo gek veel.

Ik heb niet zelf de tijd opgezocht hoor. ;c

Als je op je chart klikt ga je naar de site, vul je je username nog eens in en zie je ook hoeveel je artiesten gestegen zijn ten opzichte van je lijst op aantal plays. Kan ook met albums.

Link naar opmerking
Deel via andere websites