Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

Ik heb een mooie bandana gevonden op deze site, maar ik vraag me af welke verzendmethode ik moet kiezen. Als ik internationaal kies is het gratis? Is dit niet vreemd? Wat heb jij hier gedaan en hoe beviel de levering?

8b3dce9e1eda97627c3bc4c00cd203bc.png

Ik heb die gratis gedaan. Eerste keer duurde het zo'n 2 weken voor ik het binnen had, handschoentjes had ik binnen 2 dagen binnen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deuter Heeft wel redelijk betaalbare rugzakken. Shimano Unzen rugzakken zien er ook wel top uit. Of die ook nog geschikt zijn voor laptop weet ik niet. Zelf heb ik ooit eens een kerel langs zien fietsen die had een rugzak achter zich hangen met een houder aan zijn zadelpen. Lijkt mij echt ideaal. Zo´n rugzak zweet ontzettend.

Edit: Je zou hier eens kunnen kijken. http://www.klickfix.de/index.php?lang=en

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit.

Ben op zoek naar nieuw stuurlint. Dacht er nog een te hebben liggen, maar is niet te vinden. Hebben jullie nog een voorkeur of pik je gewoon de goedkoopste bij de lokale fietsenzaak?

Ligt eraan hoe je fiets verder is afgewerkt. Ik heb zelf bidonhouders van BBB, pompje van BBB en zadeltasje van BBB. Zelf ook overschoenen ervan en arm/beenstukken. Vind het zelf dan mooier als alles hetzelfde is. Verder moet je ook letten op de grip en structuur van het lint. Ik zou in mijn geval dan gaan voor BBB Speedribon, is leer dus makkelijk af te wassen ipv schuimmateriaal. Daarnaast zitten er ook nog gaatjes in wat zorgt voor betere ventilatie en geen nat stuur.

Hopelijk heb je er iets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

120nxwm.jpg

Gele stuurlint gaat er dus (eindelijk) af. Als ik echt op afwerking zou letten, zou ik een Ritchey stuurlint moeten bestellen. Om te matchen met zadel- en stuurpen. Die vind ik niet mooi. Merknaam staat daar tig keer op bedrukt. Heb op Futurumshop een Pro smart silicon wit besteld.Valt morgen al op de mat. Kan ik mooi wat aanklooien.

Vind je die leren stuurlinten wel goed genoeg schokken absorberen? Uitwassen is wel ideaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gele stuurlint gaat er dus (eindelijk) af. Als ik echt op afwerking zou letten, zou ik een Ritchey stuurlint moeten bestellen. Om te matchen met zadel- en stuurpen. Die vind ik niet mooi. Merknaam staat daar tig keer op bedrukt. Heb op Futurumshop een Pro smart silicon wit besteld.Valt morgen al op de mat. Kan ik mooi wat aanklooien.

Vind je die leren stuurlinten wel goed genoeg schokken absorberen? Uitwassen is wel ideaal.

Ligt aan de binnenkant van het lint hé. Kan ook bij leer een laagje schuimstof hebben ;) Een wit past inderdaad beter dan dat gele.

Link naar opmerking
Deel via andere websites