Moser Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Lekker fietsje zeg. Maar die Ridleys onderaan, daamn. Geile shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Eindelijk het zomerpakje van de club gekregen :) Daarnaast ook nog van mijn vriendin been- en armstukken, en zomeroverschoenen, lievv:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Zomeroverschoenen? Waar dient dat dan voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Zomeroverschoenen? Waar dient dat dan voor? Afwerking;) Zijn van die dunne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Lol van die aero dingen voor tijdritten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik ben opzoek naar nieuwe wielen, rond de 200 euro wil ik uitgeven. Iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 (bewerkt) http://www.mantel-bikeparts.nl/mavic-aksium-s In die prijsklasse toch wel de beste koop. Aan banden en evt. cassette ben je in totaal misschien wel 300e kwijt dan maar goed, een instapset van Shimano is best wel matig en die is vanaf 100e. Fulcrum 3 en 7 is ook rond de 200 dacht ik. 3 mei 2013 bewerkt door Menchov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Wat heb je erop? Van de andere kant fotograferen... Wow. Dacht dat ik 'm al had beantwoord, maar dus nog niet. Bij deze dan; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Aitt, Ultegra achterderrie? Ik zou je ketting en pion trouwens eens goed ontvetten want dat is niet bepaald proper he En waarom eigenlijk SPD's op de wegfiets als ik vragen mag? Heb je ook een mountainbike? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Yes. Ultegra inderdaad. Ontvetten stond inderdaad deze week op de planning, samen met mijn broertje(gaat ook eindelijk er één kopen) maar even een beurtje doen. Ik mountainbike inderdaad ook. Dus vind het wel ideaal. Wat heb jij erop zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik heb volledig Sram Force. Moet uit ervaring zeggen dat Force echt van een andere orde is dan Ultegra. Neigt zelfs naar Dura Ace kwaliteit. Mijn nieuwe MTB wordt volledig Shimano XT 2013 :D http://www.fietssportief.nl/img/gd/productfotos/619_xxx_1.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Dan zal ik mijn fiets ook maar eens showen hier. Nu 600 km op gereden en hij bevalt echt prima! Heb er alleen zwart stuurlint op laten zetten, verder is hij hetzelfde als het plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Eindelijk eens een mooie kleurencombinatie van Cube! Nog veel mooie km's op gewenst ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik zoek een fietsje. Speelde vorig jaar al met de gedachte, maar ik wilde het een tijdje aankijken. Hele jaar door wilde ik het nog, dus ben nu even serieus aan het zoeken. Iemand wat tips? Grens ligt toch zeker wel aan de 500 euro. Het is gewoon ff wat kilometertjes maken, paar keer in de week. Zat zelf naar deze te kijken: http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Pursuit-Road-Bike-Wit/Pursuit-Road-Bike-Wit.aspx http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Sprint-Road-Bike/Sprint-Road-Bike.aspx http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Sprint-Road-Bike/Sprint-Road-Bike.aspx is het wat? Of iemand nog aanraders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Ben ook wel benieuwd of mensen hier tips hebben om rond dat budget toch een degelijke fiets te bemachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Ik postte in het andere topic deze fiets. Heb ik zelf ook en is een prima beginnersfiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Prima fietsje, heb ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Lees veel verhalen over hoe slecht Sora groepen wel niet zijn. Is dat echt van die troep of is dat voor een beginnende fietser gewoon prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Ik let eigenlijk nooit op welke versnelling ik zit, dus zou het niet durven zeggen. Gewoon fietsen en als ik harder kan een tandje bijschakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Heeft iemand anders weleens last met 't versnellingsapparaat, dat ie op je stuur als nummer 6 aangeeft, maar dan op 7 staat, schakel je terug naar 5 en zet ie em op zn 6 etc. Op zich geen probleem, al moet ik soms 2 nummertjes doen om te schakelen en soms schakelt ie uit zichzelf opeens als ik kracht zet. ;c Ga dan maar even naar de fietsenmaker. Kun je toch lelijk op je ballen stuiteren als ie opeens vanzelf gaat schakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 klik Dit is m geworden, binnen 2 weken kan ik m ophalen. Kan niet wachten om de eerste kilometers te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Ben wel benieuwd naar de kleding die men hier draagt, zit zelf ook al een beetje sites bij langs te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Heb een outfit van Sky en heb er net eentje van BMC besteld (past qua kleur beter bij mijn fiets). Heb ook een losse broek van Shimano en los shirt van Radioshack. Heb de volledige outfit hier vandaan, spul zit prima. Heb het nog niet langer dan 2 uur getest, maar met 2 uur had ik nog nergens last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Ben wel benieuwd naar de kleding die men hier draagt, zit zelf ook al een beetje sites bij langs te gaan. Geen kleding van een wielerploeg, gewoon simpele kleding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten