Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

Als je die van mij koopt ben je ongeveer 700 kwijt aan de fiets, wat voor de kwaliteit en de staat een mooie prijs is. Als je iets fatsoenlijks wil zul je ze iig nieuw niet voor onder die prijs vinden.

Je zult nog nodig hebben: schoenen met plaatjes eronder, helm en natuurlijk wat kleding. Rond de 900 euries zul je dan in totaal moeten dokken aleer je iets fatsoenlijks hebt. Maar ik zie dat je in Oisterwijk woont dus dat zal geen probleem zijn neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe wat heeft Oisterwijk dan voor naam? Oh qua geld denk nu ik het nog eens lees. Nou dat valt bij ons thuis wel mee. Maar daar bij de vennen hebben ze over geld niet te klagen nee.;c

Ga hier zelf ook wel wat rondneuzen. Ex-collega fietst ook veel en natuurlijk hebben we hier ook wel wat fietsenwinkels. Twijfel wel want is toch wel aardig wat geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee heb er geen foto's van maar dit zijn ze ongeveer:

bianchi-sempre-giro.jpg

Bianchi Sempre 2011 Full Ultegra, maar dan met een Planet X wielset eronder tijdens wedstrijden. Deze fiets gaat overigens weg. Als het goed is dit weekend al.

trek_6000_grey_black_1.jpg

Mountainbike waarmee ik in de winter eens het bos inga.

bulls%20harrier%201%202012%20rw.jpg

Fiets die op Cyprus staat te wachten op mijn komst.

Zal van mijn nieuwe racemonster een uitgebreide fotosessie droppen hier, als ik 'em heb. Weet nog niet precies wat het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vind het wel meevallen. Heb die fiets destijds voor best wel weinig kunnen kopen met behulp van wat bekenden, maar Bianchi is vooral veel geld voor weinig extra's tov andere merken. Natuurlijk zijn de frames wel mooi maar dat is als je het gebruikt waar ik het voor gebruik nogal bijzaak.

Heb nu mijn ogen laten vallen op een frame van Salden (Massini), goedkoop omdat het 'merkloos' is en erg licht en stijf. Daar heb je ook alles Ultegra bij voor geen eens 2000 euro en 6,7 kg.

Helaaaaaaaaas hebben ze het niet in mijn maat 61, maar wellicht past 60 ook wel goed. Anders koop ik wellicht een Sensa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Math Salden ja. Heb je ervaring met aankopen daar? Ik zit wat dat betreft een beetje in de knoop. Enerzijds wil ik gewoon in Haelen bijv. (20 km hier vandaan) bij een échte speciaalzaak waar ze mij ook goed kennen een fiets laten aanmeten en kopen, omdat ik er dan ook altijd snel voor service naartoe kan. Minpunten zijn echter dat er best wel weinig keuze is tov een grote zaak als Salden en dat de prijzen best wel aan de hoge kant zijn. Anderzijds dus de optie Salden; goedkoper en veel meer keuze. Alleen 55 km hier vandaan en omdat het zo'n grote zaak is vrees ik sowieso voor minder servicebereidheid.

En overigens is het de kunst om een wat duffe fiets te compenseren met opvallende acties in de koers haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja ben er maar 1 keer geweest. Want voor mij is het minimaal 100KM afstand. De keuze is idd reuze. Ehm, ik heb er wat kleding gehaald. Omdat je volgens mij van alle protour teams volledige kleding had. Maar ik was er eigenlijk voor een maat waarmee ik erheen was gegaan. Die had een Giant fiets gekocht. Service is denk ik wel aardig daar, maar kan je niet uit ervaring hierover adviseren. Zijn wel erg vriendelijk. Die maar werd zo gratis vlug zijn maten opgemeten zonder dat ie wat gekocht had nog. Alleen wel poepdruk in de winkel. Maargoed, wel logisch als je ziet hoeveel reclame die gasten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites