JorisvdMeer Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Ik zit er ook aan te denken om een fietsje en alles erop en eraan te gaan kopen. Toch tijd genoeg en lijkt mij wel wat om af en toe wat rond te fietsen. Maar kan iemand mij vertellen wat je ongeveer kwijt zult zijn als je een redelijk fietsje koopt en kleding enzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Als je die van mij koopt ben je ongeveer 700 kwijt aan de fiets, wat voor de kwaliteit en de staat een mooie prijs is. Als je iets fatsoenlijks wil zul je ze iig nieuw niet voor onder die prijs vinden. Je zult nog nodig hebben: schoenen met plaatjes eronder, helm en natuurlijk wat kleding. Rond de 900 euries zul je dan in totaal moeten dokken aleer je iets fatsoenlijks hebt. Maar ik zie dat je in Oisterwijk woont dus dat zal geen probleem zijn neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Hehe wat heeft Oisterwijk dan voor naam? Oh qua geld denk nu ik het nog eens lees. Nou dat valt bij ons thuis wel mee. Maar daar bij de vennen hebben ze over geld niet te klagen nee.;c Ga hier zelf ook wel wat rondneuzen. Ex-collega fietst ook veel en natuurlijk hebben we hier ook wel wat fietsenwinkels. Twijfel wel want is toch wel aardig wat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Mijn fiets. Ander halfjaar oud. Denk dat ik rond maart/april er even wat nieuwe banden onder zet, beginnen ietwat te slijten. Verder voor mijn verjaardag maar het pak van sky vragen, lijkt me wel mooi passen bij de fiets. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Wat heb je erop? Van de andere kant fotograferen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Menchov, ben wel eens benieuwd naar een pic van jouw fiets. Heb je die op je pc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Nee heb er geen foto's van maar dit zijn ze ongeveer: Bianchi Sempre 2011 Full Ultegra, maar dan met een Planet X wielset eronder tijdens wedstrijden. Deze fiets gaat overigens weg. Als het goed is dit weekend al. Mountainbike waarmee ik in de winter eens het bos inga. Fiets die op Cyprus staat te wachten op mijn komst. Zal van mijn nieuwe racemonster een uitgebreide fotosessie droppen hier, als ik 'em heb. Weet nog niet precies wat het gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Nice man. Vooral Bianchi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Nou vind het wel meevallen. Heb die fiets destijds voor best wel weinig kunnen kopen met behulp van wat bekenden, maar Bianchi is vooral veel geld voor weinig extra's tov andere merken. Natuurlijk zijn de frames wel mooi maar dat is als je het gebruikt waar ik het voor gebruik nogal bijzaak. Heb nu mijn ogen laten vallen op een frame van Salden (Massini), goedkoop omdat het 'merkloos' is en erg licht en stijf. Daar heb je ook alles Ultegra bij voor geen eens 2000 euro en 6,7 kg. Helaaaaaaaaas hebben ze het niet in mijn maat 61, maar wellicht past 60 ook wel goed. Anders koop ik wellicht een Sensa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Mathje salden? Ja daar heb je wel gelijk in. Maar t oog wil ook wat ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Math Salden ja. Heb je ervaring met aankopen daar? Ik zit wat dat betreft een beetje in de knoop. Enerzijds wil ik gewoon in Haelen bijv. (20 km hier vandaan) bij een échte speciaalzaak waar ze mij ook goed kennen een fiets laten aanmeten en kopen, omdat ik er dan ook altijd snel voor service naartoe kan. Minpunten zijn echter dat er best wel weinig keuze is tov een grote zaak als Salden en dat de prijzen best wel aan de hoge kant zijn. Anderzijds dus de optie Salden; goedkoper en veel meer keuze. Alleen 55 km hier vandaan en omdat het zo'n grote zaak is vrees ik sowieso voor minder servicebereidheid. En overigens is het de kunst om een wat duffe fiets te compenseren met opvallende acties in de koers haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Nouja ben er maar 1 keer geweest. Want voor mij is het minimaal 100KM afstand. De keuze is idd reuze. Ehm, ik heb er wat kleding gehaald. Omdat je volgens mij van alle protour teams volledige kleding had. Maar ik was er eigenlijk voor een maat waarmee ik erheen was gegaan. Die had een Giant fiets gekocht. Service is denk ik wel aardig daar, maar kan je niet uit ervaring hierover adviseren. Zijn wel erg vriendelijk. Die maar werd zo gratis vlug zijn maten opgemeten zonder dat ie wat gekocht had nog. Alleen wel poepdruk in de winkel. Maargoed, wel logisch als je ziet hoeveel reclame die gasten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Ja dat wel ja. Zal er nog eens over nadenken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Morgenochtend vroeg mijn Focus Cayo Evo 3.0 ophalen _O_ Zal wel ff wat foto's hier droppen, can't wait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Hier is 'ie dan :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Nice, nice! Wat kost dat nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Deze fiets incl. accessoires en transponder 3000 euro. Daar komt nog 400 euro verzekering bij voor 3 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Okay, valt nog best mee, erg mooi dingetje. Jij fietst toch semi-professioneel of zoiets? Ik moet m'n fiets ook weer eens uit de schuur trekken, vooral vorig weekend was het toch lekker fietsweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Ben nu junior en rijd wel leuke koersen ja. Vind het ook een erg mooi fietske. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Mooi ding man ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Zeer mooie fiets man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Dankje! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Mooie fiets idd (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroen1988 Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 (bewerkt) [spoiler=Fiets 1 (2011)] [spoiler=Fiets 2 NIEUW (2013)] 8 maart 2013 bewerkt door jeroen1988 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten