Gert Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Hartslagmeter aangeschaft. Ben benieuwd naar de eerste metingen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Je moet eens kijken wat je max is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Automatisch berekend zegt ie 192. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 gewoon een paar keer goed naar de klote gaan en dan weet je het ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Die berekening zegt niets. Ik haal af en toe 225.. (niet goed, weet et) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinvent Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer wezen wielrennen! Samen met 2 maten een tochtje gedaan van 50km. Voor een roker zonder conditie, vond ik het vrij goed gaan! Dinsdag zal ik weer even een blokje om. Mijn doel is om uiteindelijk volgend jaar mee te gaan doen met de Friese Elfstedentocht!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Als je het dan via pm meld zou het helemaal mooi zijn. ;) Bij de Lidl is zaterdag een renfiets in de aanbieding voor €199. Geen idee of het wat is. Dat zou je aan de experts hier vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Op een racefiets zit voor zo ver ik weet geen vering. Dit omdat vering ten koste gaat van de kracht die je op de pedalen kunt uitvoeren. Waar je wel rekening mee moet houden met die fiets is dat hij maar 2x8 versnelling heeft. Dat is weinig en vooral voor amateurwielrenners, want deze rijden meestal met trippels (3xiets) en dat zul je vooral in de bergen merken. Verder kan ik niks zeggen over de kwaliteit van de onderdelen omdat ik daar ongeveer geen verstand van heb en moet je goed op de framemaat letten. Van de andere kant: hij is HEEL goedkoop voor een racefiets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Hij is zeker goedkoop en Shimano is geen verkeerd merk. Hoe lang ben je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Deze zou ik dan al eerder nemen dan die Bart eerder stuurde. Voor die prijs en de periode waarin je em koopt is dit wel een goede deal. En veringen zijn voor mountainbikes. Racefietsen hebben geen veringen zoals Curly al aangaf ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Jongens, is dit iets? http://www.mantel-tweewielers.nl/product/875/Bulls-Vulture_1_2010.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 iig pedalen erbij kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 iig pedalen erbij kopen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Ace-Road-Bike/Ace-Road-Bike.aspx Is dit iets? Al bestel ik geen fiets op internet maar ga wel langs bij een zaak voor ik iets koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 iig pedalen erbij kopen. Oke, iemand die wel wat zinnigs te zeggen heeft over de fiets? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Pino, heb je een linkje van de actie van de fiets bij de lidl. Kan hem niet vinden op de lidl site Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik heb vandaag mijn fiets, Cube Aerial, opgehaald. :) Jammer dat het zulk klote weer was, anders wilde ik graag gelijk een ritje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Wat vinden jullie van deze fiets? klik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Weet niet of je die voor op de weg wilt gebruiken, maar de framehoogte is wel erg laag. Hoe lang ben je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Pino, heb je een linkje van de actie van de fiets bij de lidl. Kan hem niet vinden op de lidl site Lidl.nl en dan in de folder kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Weet niet of je die voor op de weg wilt gebruiken, maar de framehoogte is wel erg laag. Hoe lang ben je? Ik ben 1,76. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Nieuwe fiets besteld. Bianchi met niet zo'n dure groep. Maar dat is voor mij prima. Dit is em: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Toffe fiets, mss een linkje naar een site?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Plaatselijke fietsboer. Kun je niet via de site bestellen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten