Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

:cab: Hij bedoelt gewoon voor €500 een fiets en klikpendalen. Als je even 5 posts erboven kijkt zie je ook dat hij samen met een vriend losse pendalen heeft gekocht en hij zal echt niet bij de winkel gezegd hebben: 'Huh waar is de rest?'

Echt drama als je niet goed kan lezen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde echt graag Gert verslaan om clown van het kwartaal te worden maar nu maakt die Sjoerd weer meer kans.:@

Bart kun je niet even bij de plaatselijke fietsenboer langs gaan? Is makkelijker dan alles zelf uit te vogelen en risico te lopen dat de fiets je niet past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer je hier nou iemand anders belachelijk te maken, op een spelfout? ;e Het lukt je niet bepaald in ieder geval. Ik zeg het maar alvast trouwens om jou de moeite te besparen, ik ben inderdaad ook achterlijk. (En nu niet bijdehand doen)

Is dat een spelfout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha is goed, maar als iemand tegen mij over pendalen begint neem ik hem al gelijk niet serieus meer. Beetje zoals chlolesterol, jou/jouw fouten. D en t fouten kunnen voorkomen, spel fouten ook. Dit soort fouten niet, tenminste als je jezelf respecteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lazer inderdaad lekker op trieste vent. Als je mensen gaat veroordelen op een spelfout, dan snap je echt niks van hoe het leven in elkaar steekt en wens ik je veel plezier in je beperkte wereldje.

Barteh, ook op marktplaats zijn er voor jouw prijsklasse wel fietsen te vinden. Maar je zit een beetje in een verkeerde periode waarin niemand zijn fiets weg doet. Straks als het weer kouder gaat worden, dan komen er weer leuke fietsen op marktplaats. Voor nu zou ik gewoon op je pa's fiets gaan fietsen, wanneer hij zelf niet de tijd ervoor heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Broek zal ik toch wel even passen inderdaad. Kan anders een nare bedoeling worden als je een eind gaat fietsen.

Als je pedalen hebt, dan kun je inderdaad gewone sportschoenen dragen.

@MM: Het frame ziet erg vrij karig uit. Plus inderdaad die zaken die jij zegt. Een jaartje terug heb ik nog een racefiets voor me vriendin gekocht voor 200 met versnellingen aan het stuur en een veel mooier frame. Dit frame ziet eruit als een exemplaar uit de jaren 90. Ziet er verder wel netjes uit hoor, maar ik zou persoonlijk toch even naar een wat mooier model zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites