De Beul Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Licht eraan wat voor fiets je wilt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Vandaag bij math salden en mantel geweest. Mijn aankopen: Petje van trek Nieuwe pendalen Nieuw blauw stuurlint Was met me neef. Die heeft een hele nieuwe giant racefiets. Radioshack tenue (in de kleuren van de fiets). Giro helm en rood zwarte sidi schoentjes. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik wil deze zomer weer gaan wielrennen, maar moet daarvoor een nieuwe fiets hebben. Hoeveel kost een degelijke fiets ongeveer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Ligt eraan wat je wensen zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Zoveel verstand van fietsen heb ik niet :P Het hoeft geen hypermodern ding te zijn, maar degene die ik nu heb is toch een oudje. Heeft niet van die klikpedalen maar beugels ofzo, en die schakeldingen zitten op het frame. Daarbuiten is hij ook te klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Rond de 500 euro kun je sowieso wel een leuke fiets halen hoor met klikpendalen en versnellingen aan t stuur. Moet je een beetje op marktplaats rondspeuren. Al is dit natuurlijk niet echt de beste tijd om een racefiets aan te schaffen. Zulke dingen kun je beter in de herfst/winter doen. Scheelt je wat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Iets met Vraag en Aanbod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Een nieuwe fatsoenlijke fiets kost min 4000 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 We zijn niet allemaal profs he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 We zijn niet allemaal profs he :cab: die van een prof is minimaal 8000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 Je kunt best een fatsoenlijke nieuwe fiets kopen van rond de 1000e hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 Ook wel voor 600 als je naar de aanbiedingen gaat kijken. Dat ben ik van plan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ja joh. Lijkt me vooral belangrijk dat je je maten laat opmeten, zodat je bij het aanschaffen precies weet welke framemaat je nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Heb een fiets gekregen van me pa. Full Carbon bijna alles is zwart en met zilveren ster wielen. Zal binnenkort wel een foto posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Tof ben benieuwd naar die fiets van 4000 euro : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Wel een duur cadeautje dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Foto's komen zo hij is wel van me pa geweest. jullie dachten dat ik een nieuwe had gekregen?? [spoiler=mijnfiets] En voor de lief hebbers: [spoiler=van ons pa] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Een wiel ofzo ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 is het wel jouw framemaat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 http://www.wielersportinfo.nl/fietsafstelling.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik heb ook gewoon een fietsje van marktplaats, was 200 euro ofzo geloof ik. Prima voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik weet niet of ik nu wat doms zeg of niet, maar stel ik hou een framehoogte van 58-59cm nodig hebben kan ik op die fiets dan niet gewoon het zadel 2-3cm hoger zetten om op hetzelfde uit te komen? Nee de frame grootte heeft ook invloed op de afstand tussen je zadel en het stuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Hahahaha lees ik hier nu een dude die denkt dat er pendalen op een fiets zitten? Jezus hee. Dat vind ik wel het achterlijkste wat ik ooit heb gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Oké. Ik zie het nergens staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Gertje die het op de vorige pagina over pendalen heeft. Kom op zeg dat is echt drama als je dat niet weet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten