Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

Vandaag bij math salden en mantel geweest.

Mijn aankopen:

imageshow.php?name=agu-rabobank-2011-teamkleding-set.jpg

Petje van trek

Nieuwe pendalen

Nieuw blauw stuurlint

Was met me neef. Die heeft een hele nieuwe giant racefiets. Radioshack tenue (in de kleuren van de fiets). Giro helm en rood zwarte sidi schoentjes. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel verstand van fietsen heb ik niet :P Het hoeft geen hypermodern ding te zijn, maar degene die ik nu heb is toch een oudje. Heeft niet van die klikpedalen maar beugels ofzo, en die schakeldingen zitten op het frame. Daarbuiten is hij ook te klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rond de 500 euro kun je sowieso wel een leuke fiets halen hoor met klikpendalen en versnellingen aan t stuur. Moet je een beetje op marktplaats rondspeuren. Al is dit natuurlijk niet echt de beste tijd om een racefiets aan te schaffen. Zulke dingen kun je beter in de herfst/winter doen. Scheelt je wat geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik nu wat doms zeg of niet, maar stel ik hou een framehoogte van 58-59cm nodig hebben kan ik op die fiets dan niet gewoon het zadel 2-3cm hoger zetten om op hetzelfde uit te komen?

Nee de frame grootte heeft ook invloed op de afstand tussen je zadel en het stuur

Link naar opmerking
Deel via andere websites