Geplaatst 8 maart 200916 jr. Paar week FM niet aangeraakt, even nieuwe game gestart, 1e comp wedstrijd. :<
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Auteur Paar week FM niet aangeraakt, even nieuwe game gestart, 1e comp wedstrijd. :<
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Nice Ez :thumb: Ik stond na 18 wedstrijden op de 1e plaats met alleen maar overwinningen, wedstrijd 19 in de competitie net gespeeld tegen Heerenveen.. 2-2, stond ook nog 2-0 voor :( Wederom geen seizoen met alleen maar gewonnen wedstrijden :m:
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Auteur Ik speel nu ook gewoon met die retro onaangepaste 442, net als jij, als dat echt werkt xd
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Ik speel nu ook gewoon met die retro onaangepaste 442, net als jij, als dat echt werkt xd Echt alles in het midden? of de standaard 442? Want in die standaard zitten al wel instructies.
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Hoe haal jij al Laurito als hij uitgeleend is met de ene patch/update en met de andere zit hij pas net bij een nieuwe club :cab:
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Ik haal hem ook gewoon hoor als hij net nieuw is bij zijn club. Hij zegt wel dat hij niet geïnteresseerd is, maar genoeg geven en hij komt toch hoor. Ik ben trouwens Tottenham.
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Gvd.. mn hele flow naar de klote.. 18 competitie wedstrijden op rij winst en dan één uitschieter tegen H`veen (2-2) en meteen gevolgd door 3 keer op rij 0-0 (vs Nec Ajax en VVV).. gelukkig daarna 5-0 winst vs Sparta gevolgd door een 1-0 uit vs AC Milan :) edit: Dacht ff dat we weer in de winning mood waren maar nu weer 1-1 vs PSV :( Maar dit maakt weer wat goed :)
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Doe eens wat aardiger Ez! Net goed, moeten ze een speler als Bojan maar niet gewoon laten gaan :D
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Nice je hebt bojan! ik net 2-2 tegen Feyenoord gespeeld ook met NAC alleen eerste seizoen!
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Ik krijg net 2-0 kontje van Newcastle :@ Ik haat die teringploeg. Net als Manchester City.
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Auteur Ja, hehe die ben ik dus zelf hé :-D Nu wel weer 1-0 voor, tegen United weer, kijken of ik er 2x van kan winnen in 2 maand tijd Edit: 3-1 winst :m:
Geplaatst 8 maart 200916 jr. Krijg net met 4-1 klop van Liverpool... Gaat me ongeslagen reeks van 8 wedstrijden...
Geplaatst 8 maart 200916 jr. WHO THE FUCK IS BARCA FC Barcelona is een voetbalclub uit Catalonië (Spanje). De club behoort tot de Europese en wereldtop. Diverse bekende topspelers hebben er gespeeld of spelen er. De clubkleuren zijn rood-blauw (blaugrana) en het stadion van FC Barcelona is Camp Nou of Nou Camp, dat letterlijk 'nieuw veld' betekent. FC Barcelona is de enige club in Europa die vanaf de instelling van Europees voetbal in 1955 elk jaar op één van de toernooien aanwezig is geweest. De aartsrivaal van FC Barcelona is Real Madrid. Wedstrijden tussen beide clubs staan bekend als de Derby van het Heelal. Nog een belangrijke rivaal is de stadsgenoot RCD Espanyol; onderlinge duels dragen de naam Derbi de Barcelona.