Spring naar bijdragen

Featured Replies

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 602
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Stekelenburg + 0 euro voor Van der Vaart speelt bij inter en wilt weg... Op doel staat Asenjo bij mij maar dan moet ik wel weer een andere reserve keeper halen..

Geplaatst

Een nieuw topic, want in het oude topic waren 100 pagina's bereikt ;)

@Villa Go voor die regen hoor :)

Geplaatst

idd jammer.. Iemand die nog wilt reageren op mijn post? Van der Vaart? een paar posts hier boven

Geplaatst
  • Auteur

Als Stekelenburg wissel is en je hebt VDV echt nodig zou ik een GO zeggen. Maar als je een tijdje wacht zal VDV bij Inter voor een prikkie te halen zijn omdat hij weg wilt.

Villa halen voor 64mil, ik weet ik mag het niet vragen, maar is al 29.:oops:

Geplaatst
Als Stekelenburg wissel is en je hebt VDV echt nodig zou ik een GO zeggen. Maar als je een tijdje wacht zal VDV bij Inter voor een prikkie te halen zijn omdat hij weg wilt.

Villa halen voor 64mil, ik weet ik mag het niet vragen, maar is al 29.:oops:

No Go, 64 miljoen is sowieso veelste veel geld, zeker voor zo'n 29 jarige speler

Geplaatst

eens met JordyM en Ho0det...

Heb VDV toch maar gedaan..

En Roy Beerens gratis GO or NO GO? (als die komt is het meer als back-up) Zelf neig ik wel naar een GO

Geplaatst

@ Villa: Villa halen is ALTIJD GOED! Elk bedrag is daarvoor gerechtvaardigd;). Niks is teveel! ZEKER EEN GO!!

Geplaatst

Klopt Villa gewoon halen, maar dan moet ik wel weten welke spitsen je hebt.

Als je net zoals in het begin alleen Pazzini hebt dan zou ik 100000000000% Go zeggen, maar ik denk dat je wel versterkt heb op die positie :P

En met Villa win je gegarandeerd prijzen, want een spits is het best op zijn 27e tot en met 31e. Waarom dus veel geld?

Geplaatst

heb gomes met tottenham in seizoen 2 verkocht

stekelenburg voor 9,5miljoen halen of

reina voor 32miljoen

Geplaatst

Zoals Villa zegt, Asenjo halen, snap eigenlijk niet waarom je Gomes weg doet, ik ben nu in 2011 met Spurs en hij keept nog de sterren van de hemel. Veel te veel voor Reina en Stekelenburg is te zwak

Geplaatst
heb gomes met tottenham in seizoen 2 verkocht

stekelenburg voor 9,5miljoen halen of

reina voor 32miljoen

Akinfeev halen.:<

Geplaatst
Veloso voor 28mil 2010 naar Valencia :)?

Als je hem van Sporting haalt NO GO, want dan moet hij namelijk goedkoper te krijgen zijn. Anders wel een GO als je genoeg geld hebt ;)