Geplaatst 24 januari 200916 jr. Mijn bestuur wil niet aan een moederclub (wel een satellietclub). Ik kan er wel gewoon om vragen, maar dan krijg ik als reactie dat het bestuur het nut er niet van in ziet. Ik heb geen moederclub nog, en speel geen eens in de hoogste divisie van een land. Dit heb ik nu al meerdere keren gehad. Wat kan ik er aan doen dat het bestuur als ik er om vraag wel met een paar clubs aan komt zetten?
Geplaatst 24 januari 200916 jr. Auteur Mijn bestuur wil niet aan een moederclub (wel een satellietclub). Ik kan er wel gewoon om vragen, maar dan krijg ik als reactie dat het bestuur het nut er niet van in ziet. Ik heb geen moederclub nog, en speel geen eens in de hoogste divisie van een land. Dit heb ik nu al meerdere keren gehad. Wat kan ik er aan doen dat het bestuur als ik er om vraag wel met een paar clubs aan komt zetten?
Geplaatst 28 januari 200916 jr. Auteur 3e keer vragen was wel raak. Eindelijk zag het bestuur het in. Ben alleen nu gepromoveerd en speel in zelfde divisie als mijn moederclub. Dus dag moederclub...
Geplaatst 28 januari 200916 jr. Ja, da's wel klote dan. Ik gooi 'm wel even op slot, je kunt verder vragen in het Vragentopic (y)