Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Vak 16, Rij 9, Stoel 10, de plek waar Harm Jan zijn wedstrijden van S.C. Heerenveen bijwoonde. Heerenveen betekende veel voor Harm Jan. Dat kon ik merken aan hem, want hij mocht er graag over praten. Hij had dan ook altijd zijn mening klaar over elke speler. Of hij vond ze geweldig, of hij vond het brandhout.

Vanavond stond het thuisduel met Feyenoord op het programma. De eerste wedstrijd van 2009 en de eerste wedstrijd zonder Harm Jan. De ene Vonk (Hans Vonk) keert terug bij Heerenveen, de andere Vonk zal dit helaas nooit meer terug kunnen keren.

Vanavond voor de wedstrijd heb ik bloemen gelegd op het stoeltje waar Harm Jan normaal zat. Als eerbetoon aan een held. Het was de club ook niet ontgaan dat we een held minder hebben, want ze hadden al netjes een bordje op het stoeltje geplaatst dat daar een held zat die onlangs was overleden. Ik heb mijn bloemen achter het bordje op zijn stoeltje geplaatst. Zijn ouders waren beide ook aanwezig. Ik heb met beide nog even een kort praatje gemaakt. Ik merkte dat ze al op de hoogte waren dat ik een bloemetje zou leggen want ze hadden me verwacht. Dat had ik gister op dit forum gepost en dat hadden zij gelezen. Dat is toch ook een teken dat ze ook dit forum regelmatig bezoeken. Ik vind het van grote klasse dat zij vanavond toch bij de wedstrijd van S.C. Heerenveen aanwezig waren.

vak16rij9stoel10.jpg

Vak 16, Rij 9 Stoel 10

• Antwoorden 61
  • Weergaven 117
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Vak 16, Rij 9, Stoel 10, de plek waar Harm Jan zijn wedstrijden van S.C. Heerenveen bijwoonde. Heerenveen betekende veel voor Harm Jan. Dat kon ik merken aan hem, want hij mocht er graag over praten. Hij had dan ook altijd zijn mening klaar over elke speler. Of hij vond ze geweldig, of hij vond het brandhout.

Vanavond stond het thuisduel met Feyenoord op het programma. De eerste wedstrijd van 2009 en de eerste wedstrijd zonder Harm Jan. De ene Vonk (Hans Vonk) keert terug bij Heerenveen, de andere Vonk zal dit helaas nooit meer terug kunnen keren.

Vanavond voor de wedstrijd heb ik bloemen gelegd op het stoeltje waar Harm Jan normaal zat. Als eerbetoon aan een held. Het was de club ook niet ontgaan dat we een held minder hebben, want ze hadden al netjes een bordje op het stoeltje geplaatst dat daar een held zat die onlangs was overleden. Ik heb mijn bloemen achter het bordje op zijn stoeltje geplaatst. Zijn ouders waren beide ook aanwezig. Ik heb met beide nog even een kort praatje gemaakt. Ik merkte dat ze al op de hoogte waren dat ik een bloemetje zou leggen want ze hadden me verwacht. Dat had ik gister op dit forum gepost en dat hadden zij gelezen. Dat is toch ook een teken dat ze ook dit forum regelmatig bezoeken. Ik vind het van grote klasse dat zij vanavond toch bij de wedstrijd van S.C. Heerenveen aanwezig waren.

vak16rij9stoel10.jpg

Vak 16, Rij 9 Stoel 10

Geplaatst

Criz erg knap van je dat je die bloemen daar hebt neergelegd! Echt grote klasse dat je dat hebt gedaan.

Geplaatst

Ik zag het ja. Echt super man. Én deze overwinning van vandaag was zeker voor Harm Jan.

Nogmaals klasse Criz!(y)

Geplaatst

Ik zit schuin achter het stoeltje van Harm Jan in Vak 16. Alhoewel ik wel vermoedde welk gezicht achter de naam Harm Jan schuil ging heb ik toch maar even zijn naam gegoogled toen ik thuis kwam na SCH-Feyenoord. Dankzij de foto op fm.manutd.nl weet ik het dus nu zeker.

Ik heb hem nooit gesproken, maar toch krijg je ook een bepaalde band met de mensen om je heen in het vak. Een vriendelijke knik. Een oprecht 'Goeie!'. Schelden en juichen met z'n allen.

Criz...ik heb je de bloemen zien leggen op zijn stoel. Het was indrukwekkend en emotioneel.

Geplaatst

Bedankt Criz voor deze actie en een mooi gebaar van zijn club.

Wat mij opvalt is dat ook steeds meer 'nieuwe' leden (weet even geen betere omschrijving) dit forum weten te vinden als het om HJ gaat. Dat geeft aan wat HJ betekende voor deze mensen. Hij heeft bij een hoop mensen indruk achter gelaten en dat zegt wat over zijn persoonlijkheid, niet raar dus dat hij deze award jaar in jaar uit op MU won.

Fijn ook dat HJ zijn ouders steun vinden in de diversen acties, wat zullen zij hun zoons missen. Ik kan niet vaak genoeg herhalen dat ik hoop dat ze de kracht kunnen vinden om deze moeilijke periode in hun leven door te komen.

Heerenveen verliest een trouwe supporter, zij gaven een blijk van waardering ook dat getuigt voor respect en verdient een compliment.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.