Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sinds vandaag heeft Managers United een eigen mIRC kanaal op het netwerk Quakenet. Hier kan je naar hartelust spammen, zodat het forum op een hoger niveau blijft. Op initiatief van wilhelmgras is dit opgezet. Wil je graag weten hoe je ook op dit kanaal komt, lees dan hieronder even de korte handleiding door en chat gezellig mee.

www.mirc.com

Je download het mooie programma mIRC. Je opent het en je krijgt, als het goed is, het volgende schermpje:

ayttut.png

Daarna druk je op Select en heb je de server goed staan. Je moet ook even bij het subkopje connect links op de screen even je naam, email en je nickname invullen.

Daarna druk je op OK en kan je connecten, eenmaal geconnect met Quakenet type je het volgende commando: /join #managersunited en ben je in het kanaal.

• Antwoorden 179
  • Weergaven 107
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Sinds vandaag heeft Managers United een eigen mIRC kanaal op het netwerk Quakenet. Hier kan je naar hartelust spammen, zodat het forum op een hoger niveau blijft. Op initiatief van wilhelmgras is dit opgezet. Wil je graag weten hoe je ook op dit kanaal komt, lees dan hieronder even de korte handleiding door en chat gezellig mee.

www.mirc.com

Je download het mooie programma mIRC. Je opent het en je krijgt, als het goed is, het volgende schermpje:

ayttut.png

Daarna druk je op Select en heb je de server goed staan. Je moet ook even bij het subkopje connect links op de screen even je naam, email en je nickname invullen.

Daarna druk je op OK en kan je connecten, eenmaal geconnect met Quakenet type je het volgende commando: /join #managersunited en ben je in het kanaal.

Geplaatst

Ik ben al jaren actief op mIRC. Erg handig en leuk dat MU dit nu ook eindelijk heeft :). Ik zal er eens ff naartoe gaan :)

Geplaatst
  • Auteur

Het zorgt voor vanavond in ieder geval voor een beetje rust in het DBT, al ligt dat denk ik niet alleen aan mIRC. Het houdt de boys iig beetje bezig ;)

Geplaatst
  • Auteur

In goed overleg is besloten de ban aan te houden voor de resterende minuten. In overleg met kanaaladmin Dennis. en kanaalbeheerder stevehh.

Geplaatst

Ik vind Dennis maar een mongool :oops:

Geplaatst

Pff, lang geleden dat ik mIRC gebruikte. Toen speelde ik nog Action Quake II. ;e Dat is een jaar of 7 geleden. ;| Ik had zelfs mijn eigen mIRC script gemaakt.

EDIT: Rond welke tijd is het wat drukker @ die channel? En wie is Q-bot owner?

Geplaatst

Yup. Die channel is dan die chatbox ja, maar op die quakenet server heb je veel channels van verschillende games.

Geplaatst
Ok, ff voor de noobs (me) wat is (m)irc? soort chatbox voor MU mensen?

Een heel geavanceerde chat programma.

Geplaatst
  • Auteur

Gisteravond was het op z'n drukst met 18 man, vanmiddag zaten we nog steeds met 6 man :). Vind ik redelijk hoor, bovendien vond ik het gisteravond lekker rustig in het DBT. Nu hopen dat Leon ook op mIRC komt.

Geplaatst

Met Dennis erbij is het niet leuk, die is veel te druk.:(:D

Geplaatst

Ik heb het ook gedownload en het werkte ook nog in een keer :p

Geplaatst
Ik snap dr geen hol van.

Alternatief:

- ga naar http://www.quakenet.org/

- klik links in het menu op 'channel search'

- typ: managersunited

- klik op: #managersunited, er komt een nieuw scherm

- klik in dat nieuwe scherm op connect

- je hebt nu een vage username, om je nick te veranderen: typ in /nick *naam*

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.