Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Dag allemaal,

Velen van jullie zullen mij niet kennen, misschien een enkeling wel. Ik ben en sta op veel FM-fora geregistreerd onder de naam Twente Stylz. Enkel op FMF, het forum waar ik tot voor kort moderator en lid van de Site Staff was, heb ik een andere nickname: Luca.

Waarom dit topic? Ik denk dat jullie best een compliment mogen krijgen van iemand van een ander forum. Sinds ik vorige week het ontstellende bericht kreeg dat HJ overleden was ben ik gelijk richting het forum gesneld. Ik kende HJ overigens niet zo goed eigenlijk. Toevallig had ik hem een week voor zijn overleden toegevoegd op MSN om te overleggen over een lid dat hij gebanned had van het forum. Hij hielp me ergens mee, en dat was dat. Afin, toen ik op de site aankwam zag ik direct de mainpage, die volledig aan HJ was gericht en kwam later op het forum dit sub-board tegen. Als je dan al die reacties, al die initatiefen ziet, dan denk ik dat jullie hier echt fantastisch mee om zijn gegaan. Om maar even wat voorbeelden te noemen.

- De main page was in het teken van het overlijden van Harm Jan, waarmee gelijk al een toon wordt gezet voor de sfeer op dat moment op het forum.

- Op het forum een speciaal sub-board waarin ruim 500 mensen hun steunbetuiging brengen.

- Er wordt zelfs een mogelijkheid om te doneren aangeboden, wat ik echt fantastisch vind.

Ik heb de laatste week het forum nauwlettend in de gaten gehouden en kan niet anders zeggen dat jullie het allemaal gewoon fantastisch hebben gedaan. En dat mag, volgens mij, best gezegd worden door iemand die voor de rest buiten MU staat. MU is naar mijn mening niet zomaar een forum...

MU, jullie verdienen een groot compliment. :clap::thumb:

HJ Rust in vrede

Luca

Geplaatst
  • Auteur

Dag allemaal,

Velen van jullie zullen mij niet kennen, misschien een enkeling wel. Ik ben en sta op veel FM-fora geregistreerd onder de naam Twente Stylz. Enkel op FMF, het forum waar ik tot voor kort moderator en lid van de Site Staff was, heb ik een andere nickname: Luca.

Waarom dit topic? Ik denk dat jullie best een compliment mogen krijgen van iemand van een ander forum. Sinds ik vorige week het ontstellende bericht kreeg dat HJ overleden was ben ik gelijk richting het forum gesneld. Ik kende HJ overigens niet zo goed eigenlijk. Toevallig had ik hem een week voor zijn overleden toegevoegd op MSN om te overleggen over een lid dat hij gebanned had van het forum. Hij hielp me ergens mee, en dat was dat. Afin, toen ik op de site aankwam zag ik direct de mainpage, die volledig aan HJ was gericht en kwam later op het forum dit sub-board tegen. Als je dan al die reacties, al die initatiefen ziet, dan denk ik dat jullie hier echt fantastisch mee om zijn gegaan. Om maar even wat voorbeelden te noemen.

- De main page was in het teken van het overlijden van Harm Jan, waarmee gelijk al een toon wordt gezet voor de sfeer op dat moment op het forum.

- Op het forum een speciaal sub-board waarin ruim 500 mensen hun steunbetuiging brengen.

- Er wordt zelfs een mogelijkheid om te doneren aangeboden, wat ik echt fantastisch vind.

Ik heb de laatste week het forum nauwlettend in de gaten gehouden en kan niet anders zeggen dat jullie het allemaal gewoon fantastisch hebben gedaan. En dat mag, volgens mij, best gezegd worden door iemand die voor de rest buiten MU staat. MU is naar mijn mening niet zomaar een forum...

MU, jullie verdienen een groot compliment. :clap::thumb:

HJ Rust in vrede

Luca

Geplaatst

Wow, bedankt voor je mooie compliment Luuc. Dat doet ons goed... het is best bijzonder, iemand overlijdt, dan wil je alles goed regelen. Heel gaaf om te zien dat het ook gewaardeerd word, zoals door jou! Bedankt man!

Geplaatst

Mooi gesproken Luuc, de moderators en alle anderen die voor deze initatiefen hebben gezorgd verdienen inderdaad een compliment.

Geplaatst
Wow, bedankt voor je mooie compliment Luuc. Dat doet ons goed... het is best bijzonder, iemand overlijdt, dan wil je alles goed regelen. Heel gaaf om te zien dat het ook gewaardeerd word, zoals door jou! Bedankt man!

Ik heb niks aan Boes zijn woorden toe te voegen. Het is erg fijn om te horen dat mensen het erg kunnen waarderen.

Geplaatst

Ik wil hierbij ook MU ook complimenteren met het feit hoe ze om zijn gegaan met het overlijden van Harm-Jan. Hiermee toont MU aan dat het niet zomaar een simpel internetforumpje is, maar dat er ook nog mensen zijn die om elkaar geven! Diep respect MU!

Geplaatst

Fijn dat je dat vind man, had zelf namelijk wat twijfels of het wel goed geregeld was met de site gezien sommige reacties. Doet me echt goed dus :)

Geplaatst

Ik ben ook zeer te spreken geweest hoe jullie dit op jullie eigen manier hebben aangepakt en geregeld hebben, anders had het niet gekund als je snapt wat ik bedoel.

Dit forum is echt 1 grote familie, waar over het algemeen niemand echt problemen met elkaar heeft.

Jullie zijn gewoon erg goed bezig (geweest) (y)

Edit: overigens ook mooi gesproken, Luuc.

Geplaatst

Mooi geschreven Luuc. En een zeer terecht compliment denk ik. Laat toch zien dat mensen een goede band kunnen opbouwen met elkaar via internet, voor velen zelfs alleen via internet in dit geval.

Geplaatst
Fijn dat je dat vind man, had zelf namelijk wat twijfels of het wel goed geregeld was met de site gezien sommige reacties. Doet me echt goed dus :)

Insgelijks!:)

Geplaatst

Zeker een nette reactie hoor!

Nogmaals de complimenten voor iedereen die voor elkaar heeft klaar gestaan deze periode en de komende tijd.

Geplaatst

Respect, ik vind het prachtig om te zien dat het hier als het ware een grote 'familie' is wat dit betreft. Aan dit forum kunnen veel mensen (buiten MU uiteraard) een voorbeeld namen. Petje af voor alles.

Geplaatst

Ook ik sluit me volledig bij dit topic aan. Ik zit niet vaak op MU maar moest altijd wel lachen om HJ nu zie ik vandaag dat hij overleden is en denk ik shittt. op dat moment schrik je wel, ook al ken je Hj niet

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.