Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Een aantal jongens van de staf zullen MU vertegenwoordigen tijdens de uitvaart van Harm Jan. We zullen dan ook een rouwkrans/boeket leggen namens onze site. Er zijn veel mensen die graag meewillen doen aan dit eerbetoon, dus wil ik je nu de gelegenheid bieden om een donatie tbv het boeket te doen. Ik zal het boeket bestellen, dus kan je het geld overmaken op mijn rekening.

Voel je vooral niet bezwaard, je moet voor jezelf uitmaken of je mee wilt doen of niet. Je mag ook helemaal zelf weten welk bedrag je wil doneren.

Remko kwam met het goede idee om het geld dat we overhouden te doneren aan de Nederlandse Hartstichting, omdat Harm Jan aan een hartaandoening is overleden.

Mijn bankgegevens:

TMW Boeschoten te HOUTEN

(P) 8076748

Ãk zal jullie in dit topic op de hoogte houden van het bedrag, de krans en de storting aan het goede doel.

Bij deze bevestig ik donaties van de volgende personen:

Sluiter

Terlouw

Bogers

Veldsema

Colenbrander

vd Ploeg

Mitashi

CoxaNL

Dorland

Belgraver

Yaspa

Melchiorinho (die kwam helemaal door de kou fietsen om het persoonlijk af te leveren!)

Kraaier

harmpje

Edwin

Silvis

Goodfella

FM België

Nelemans

Meester

Marinus

Eomer

Scheffer

Baptist

Slager

Krooshof

Slager

Dreierink

Ambachtsheer

Vervloet

Zwanenburg

Stevehh

Leenen

Gino

Foppen

Steenbergen

Jager

Teulings

LarskeNEC

Timon

Trecka

Pieter-Jan Crombez

Peeters

Vitesse88

Jongkind

FalQuer

Joosse

Bok (2x)

Paul Boskamp

Laurent

De Looze

Schetters

Gerrits

Edelenbos

Jimmit

Ik heb een boeket besteld. Kleuren: donkerbordeaux rood (van zowel Managers United als Manchester United, HJ's favo club) en blauw. Het lint is bordeaux rood met gouden letters de tekst: "HaJee bedankt" en "Managers United"

Tot nu toe is het bedrag, dat waarschijnlijk niet veel meer zal groeien...

499 euro

De rouwkrans kostte 105 euro. Het bedrag dat dus over is voor de Harstichting is dus 394 euro!!!

Ik zal het bedrag binnenkort overmaken en er voor zorgen dat ik jullie daarin kan betrekken middels een bewijs of iets dergelijks :)

Jongens... wat een bedrag!!!!!!!!!!

• Antwoorden 292
  • Weergaven 323
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Een aantal jongens van de staf zullen MU vertegenwoordigen tijdens de uitvaart van Harm Jan. We zullen dan ook een rouwkrans/boeket leggen namens onze site. Er zijn veel mensen die graag meewillen doen aan dit eerbetoon, dus wil ik je nu de gelegenheid bieden om een donatie tbv het boeket te doen. Ik zal het boeket bestellen, dus kan je het geld overmaken op mijn rekening.

Voel je vooral niet bezwaard, je moet voor jezelf uitmaken of je mee wilt doen of niet. Je mag ook helemaal zelf weten welk bedrag je wil doneren.

Remko kwam met het goede idee om het geld dat we overhouden te doneren aan de Nederlandse Hartstichting, omdat Harm Jan aan een hartaandoening is overleden.

Mijn bankgegevens:

TMW Boeschoten te HOUTEN

(P) 8076748

Ãk zal jullie in dit topic op de hoogte houden van het bedrag, de krans en de storting aan het goede doel.

Bij deze bevestig ik donaties van de volgende personen:

Sluiter

Terlouw

Bogers

Veldsema

Colenbrander

vd Ploeg

Mitashi

CoxaNL

Dorland

Belgraver

Yaspa

Melchiorinho (die kwam helemaal door de kou fietsen om het persoonlijk af te leveren!)

Kraaier

harmpje

Edwin

Silvis

Goodfella

FM België

Nelemans

Meester

Marinus

Eomer

Scheffer

Baptist

Slager

Krooshof

Slager

Dreierink

Ambachtsheer

Vervloet

Zwanenburg

Stevehh

Leenen

Gino

Foppen

Steenbergen

Jager

Teulings

LarskeNEC

Timon

Trecka

Pieter-Jan Crombez

Peeters

Vitesse88

Jongkind

FalQuer

Joosse

Bok (2x)

Paul Boskamp

Laurent

De Looze

Schetters

Gerrits

Edelenbos

Jimmit

Ik heb een boeket besteld. Kleuren: donkerbordeaux rood (van zowel Managers United als Manchester United, HJ's favo club) en blauw. Het lint is bordeaux rood met gouden letters de tekst: "HaJee bedankt" en "Managers United"

Tot nu toe is het bedrag, dat waarschijnlijk niet veel meer zal groeien...

499 euro

De rouwkrans kostte 105 euro. Het bedrag dat dus over is voor de Harstichting is dus 394 euro!!!

Ik zal het bedrag binnenkort overmaken en er voor zorgen dat ik jullie daarin kan betrekken middels een bewijs of iets dergelijks :)

Jongens... wat een bedrag!!!!!!!!!!

Geplaatst

Uitstekend plan van Remko, om het overige geld aan de Nederlandse Hartstichting te doneren.

Geplaatst

Juist, ik zal ook vanmiddag of vanavond nog een klein bedrag toesturen. Mooi initiatief.

Geplaatst
  • Auteur

Top jongens!

Bij deze bevestig ik de betaling van:

Sluiter

Terlouw

Bogers

Veldsema

Ik heb Postbank, als je dus een andere bank hebt kan het een paar dagen duren voor ik het geld binnen heb, maar dat maakt niet uit want ik schiet de boel gewoon voor...

Geplaatst

Ja, anders stuurt ie 'm niet. Tenminste, bij de Rabo.

Maar dat geeft ie ook wel aan als het goed is.

Geplaatst
  • Auteur

JA dus voor banken anders dan de Postbank is het P8076748

Geplaatst

Ik heb ook een kleine bijdrage geleverd, maar ik boek over via Fortis en daar hoeft de P er ook niet voor..

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.