Geplaatst 16 november 200816 jr. Hoezo zit Enoh op de bank? Wat ik voor zover weet is hij toch zwaar overrated?
Geplaatst 16 november 200816 jr. In 9.1 zijn de gigantische technische kwaliteiten grotendeels weg, Gabri is daardoor een conpletere DM. Vertonghen zit op de bank omdat Sno betere eigenschappen heeft voor creativiteit en passen.
Geplaatst 18 november 200816 jr. Netjes team voor MVV hoor, zeker goede huurlingen (Sneijder en Donald)! Een 7.2!
Geplaatst 18 november 200816 jr. PSV eind November: Transfers in: - Jack Tuyp 1.2 mil - Matias Fernandes 9 mil Gehuurd: - Caceras (Barcelona) - Javi Garcia (Real Madrid) Verkocht: - Lazovic 3.8 mil - Edison Mendez 4.0 mil
Geplaatst 18 november 200816 jr. Goede transfers in en uit hoor! Alleen is dit ook de zwakte van het spel eigenlijk, Caceres is net gekocht door Barca voor veel geld en staat meteen op de TL in de game..wat een fout! En Fernandez, ja die tekent van ze lang zal ze leven niet voor PSV in real life. Snap dat je ze haalt hoor, maar jammer van het spel dat je alles naar de eredivisie kan halen..
Geplaatst 18 november 200816 jr. fernandez is een goede aankoop alleen jack tuyp snap ik niet je kan wel betere halen
Geplaatst 18 november 200816 jr. fernandez is een goede aankoop alleen jack tuyp snap ik niet je kan wel betere halen Heb je wel eens goed naar Tuyp gekeken, voor het geld wat je voor hem kwijt bent haal je echt een goede spits in huis.
Geplaatst 18 november 200816 jr. Ik zie in tuyp geen spits die psv naar een hoger niveau tilt of die zal scoren tegen de grotere clubs dus ik vind het geen goede aankoop
Geplaatst 18 november 200816 jr. Wat Djordison waarschijnlijk bedoelt is of je zijn stats in FM weleens hebt bekeken. Tuyp is namelijk giga-overrated...
Geplaatst 18 november 200816 jr. Ajax seizoen 2. En dan nog in het 2e elftal. Siem de jong. Mitchell Donald Donovan Slijngard Jeffrey Sarpong
Geplaatst 18 november 200816 jr. Tuyp presteerd anders redelijk goed hoor, voor dat geld heb ik gewoon een goede spits in huis. Koevermans doet het hier ook wel aardig.
Geplaatst 18 november 200816 jr. Ajax seizoen 2. Sterk hoor, hoeveel heb je wel niet uitgegeven (en verdiend met Huntelaar)? 8.5/10
Geplaatst 19 november 200816 jr. Pauper, #7926: Arnautovic: Zijn stats zijn eigenlijk nog niet zo heel goed, maar het word een goede daar heb ik vertrouwen in. Elia: Transfers Hier zie je ze allemaal dan weet je dat zo'n beetje;)
Geplaatst 19 november 200816 jr. Arnautovic wordt niks denk. Elia gaat wel. Hoe kom je aan zoveel geld in het begin? Ik had maar 3 mil.
Geplaatst 19 november 200816 jr. Met me feyenoord game heb ik deze verkocht/gekocht : Verkocht : Tim de cler Andwele Slory Gekocht : Oscar Ustari Keirrisson Yoon Bit Garam Dor Malul Meicheal Morton Daniel Aquino Alipio