Geplaatst 26 oktober 200816 jr. Harm wil nog niet beginnen, hij oefent nog op zijn zinnen je lijkt op een ei, hard van buiten, maar van binnen een zij no 'harm' intended zou je zeggen, beter kun je vast je pen neerleggen want dit gevecht is toch al in mijn voordeel beslecht dit is het begin van de rel, maar dit eindigt voor jou in een hel niks vage vuur, nirvana of gulden middenweg met de loting had je pech, voor mij slechts een sta in de weg
Geplaatst 26 oktober 200816 jr. Auteur Harm wil nog niet beginnen, hij oefent nog op zijn zinnen je lijkt op een ei, hard van buiten, maar van binnen een zij no 'harm' intended zou je zeggen, beter kun je vast je pen neerleggen want dit gevecht is toch al in mijn voordeel beslecht dit is het begin van de rel, maar dit eindigt voor jou in een hel niks vage vuur, nirvana of gulden middenweg met de loting had je pech, voor mij slechts een sta in de weg
Geplaatst 27 oktober 200816 jr. HJ van jou had ik toch iets meer verwacht het is echt niks wat jij er nu van bakt al je moves zijn maar half zacht het liefst gooi ik ze meteen al in de gracht ze hebben het scorend vermogen van Michael Dingsdag net als jij, die het helaas niet in zag want jij denkt nog steeds een Allbäck te worden maar helaas voor jou zal het blijven bij sjorren dit doe jij niet zonder morren want voor je kop zitten zoveel borden. Het klopt wel, ik zat te oefenen op m'n zinnen jij greep de kans aan om te gaan beginnen maar nu ervaar ik dat niet als een blok aan m'n been want voor jouw zogenaamde diss geef ik een dikke 1
Geplaatst 27 oktober 200816 jr. Inderdaad hajee, je kan wel beter denk ik zo. :thumb: Harm: netjes man!. :)
Geplaatst 27 oktober 200816 jr. Auteur Je had meer van me verwacht, wacht maar tot ik je verbaal heb verkracht Ik bak niets, ik kook van woede en dat van Dingsdag heb je moeten opzoeke Je bent als Fer, onder de maat, te klein voor een laken, een servet volstaat Een 1 is niet dik, dat is je ego, dat ik breek als lego of verscheur als een slip Maar je bent dom en pih, dat is het tegen overstelde van hip Nee niet pi, dat is drie punt veertien, maar dat wist je vast nie Intellect begint met een I, maar zover kom je nie, dat noemt men dyslexie Borden voor mijn kop vallen jou op? Mijn splinter versus jouw balk Vind je het erg dat ik punten achter mijn naam kalk?
Geplaatst 28 oktober 200816 jr. Punten achter je naam? Laat maar zitten want na eentje kan je al gaan pitten deze diss kwam al iets dichter bij mijn niveau maar vergeleken met mij ben je nog steeds een vlo Hier staat de koning, de koning van het heelal voor mij ben jij slechts een kleine speelbal ik stuur jou, van hot naar her geef jou nauwelijks talent, minder dan Leroy Fer Ik trap toch niet, op jouw tere ziel in ieder geval zijn jouw opmerkingen infantiel Ik een balk, jij een splinter pure onzin, van hier tot ginder hou toch op, het wordt steeds minder
Geplaatst 28 oktober 200816 jr. Auteur Oooh je hebt weer gebattled, ik had me net in de volgende ronde gesettled Nu stribbel je nog tegen, maar toch zit je om antwoorden verlegen Ik pit graag ja, maar tegen jou spit ik blaag ha! Mijn tere ziel en opmerkingen infantiel, ik rij in je wiel en steef je voorbij, nu ben je niet meer blij Nu is het menens, je waant je nog in de soundmixshow ik ben je voorbeeld, de pro Het publiek joelt je uit met boegeroep, het is vier uur geweest, tijd voor je cup a soup Kom je op je krachten, hoeft niet meer, je bent al uitgeteld Ik heb je in mijn machten en sta versteld je wordt steeds minder, onder vind je daarvan dan nog hinder je bent al op je dieptepunt, je mag je best doen voor die stunt de crowd had het je gegund, maar je lyrics zijn als die van james blunt a load off crap, noem jij dat rap? da's toch zeker nep vrede uit
Geplaatst 28 oktober 200816 jr. Het publiek joelt je uit met boegeroep, het is vier uur geweest, tijd voor je cup a soup Dit is de enige sterke naar mijn idee..
Geplaatst 30 oktober 200816 jr. Auteur Wat ben je laf, niet meer dissen, je graaft je eigen graf Je gaat nu voorgoed met je billen bloot Oh ik ben de held vandaag, ik krijg elke vote ik ben geniaal, jij genitaal of te wel de lul Kijkend hoe ik m'n rijk met prijzen vul Dit is mijn laatste diss, dus kijk nog maar even hoe ik deze monoloog in mijn voordeel beslis BITCH!
Geplaatst 30 oktober 200816 jr. Jonge, kom nou niet te veel lullen want van deze overwinning zal ik gaan smullen vooral omdat het is tegen een egoïst die met cliché's als monoloog zijn doel mist Administrator, wat kijk ik tegen je op in werkelijkheid ben je een grote flop na deze diss raak je in het slop en zit je alleen nog maar te kijken naar kabouter Plop of kijk je liever naar de teletubbies wie van de vier vind je nou het liefst ik vind jou wel geschikt voor Tinkie Winkie die is net als jij op zoek naar een binkie Zeepje laten vallen om 'm te pleasen voordat je begint met te stripteasen Het is over, het spel is gespeeld ik ben degene die jou hard kilt
Geplaatst 30 oktober 200816 jr. Auteur Talkin' sex, do you really wanna go there? Cause I'll fuck you up anywhere Ja ik heb een talenknobbel.. ik ben multifunctioneel en in mijn broek heb ik een grotere bobbel Ik diss je, want dit is mijn toneel teletubbies en kabouter klus, je hebt je trein gemist maar voor schoempers is er altijd nog de bus deze sparsessie wordt in mijn voordeel beslist om mijn rol wordt ik benijd, ik ben admin maar jij zuigt aan de lul van Rintintin Ja die komt uit mijn jeugd Ik knikker jou uit deze fase en doe jou een deugd en breng het publiek in extase
Geplaatst 30 oktober 200816 jr. Extase? Eerder een anti-climax Het is wel duidelijk, jij zit aan je tax Doe het publiek een plezier, en stop met droppen Ga aan het bier, of poets je noppen. Of wil je soms zeggen dat je niet kan stoppen Nu is de tijd om te stoppen helaas aangebroken misschien dat jij kan gaan koken kokend van woede, ben jij nu zeker aan jou de eer, reik maar uit die beker.