Geplaatst 26 oktober 200816 jr. Momenteel manage ik een LLM team in Italië, het slechtste team wat je ongeveer kan managen in Italië. Ik sta er alleen wel rond de 5e plek mee de hele tijd. Ik heb maar 19 spelers (alleen hoofdteam, in jeugd- en reserve zitten geen spelers), ik gebruik maar 75% van mijn loonbudget (ik heb ruim 13.000 gekregen, maar gebruik maar 9.000 ongeveer), en toch maak ik iets van 70.000 per week verlies. Als ik geen loonkosten had, had ik zelfs nog wat verlies (5*9.000=45.000 namelijk en dat is zelfs voor iets meer dan een maand nog) Iemand enig idee hoe ik dit verlies kan verhelpen, want anders zit ik straks echt dik in de min. Augustus was vreemd genoeg heel winstgevend, 100.000 winst ongeveer (100.000 was ook direct het geld wat ik als cash had totaal), maar ondertussen zit ik halverwege november hetzelfde jaar al op -70.000. Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Als er nog meer informatie nodig is om het probleem te vinden, hoor ik dat graag.
Geplaatst 26 oktober 200816 jr. Auteur Momenteel manage ik een LLM team in Italië, het slechtste team wat je ongeveer kan managen in Italië. Ik sta er alleen wel rond de 5e plek mee de hele tijd. Ik heb maar 19 spelers (alleen hoofdteam, in jeugd- en reserve zitten geen spelers), ik gebruik maar 75% van mijn loonbudget (ik heb ruim 13.000 gekregen, maar gebruik maar 9.000 ongeveer), en toch maak ik iets van 70.000 per week verlies. Als ik geen loonkosten had, had ik zelfs nog wat verlies (5*9.000=45.000 namelijk en dat is zelfs voor iets meer dan een maand nog) Iemand enig idee hoe ik dit verlies kan verhelpen, want anders zit ik straks echt dik in de min. Augustus was vreemd genoeg heel winstgevend, 100.000 winst ongeveer (100.000 was ook direct het geld wat ik als cash had totaal), maar ondertussen zit ik halverwege november hetzelfde jaar al op -70.000. Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Als er nog meer informatie nodig is om het probleem te vinden, hoor ik dat graag.
Geplaatst 3 november 200816 jr. Auteur Niemand hulp? Ondertussen is het nog erger. Daar FMM 2.14 (of zoiets) te gebruiken, zorg ik dat ik financieel rond kan komen, anders stond ik nu al een paar miljoen in de min. Ik blijf ruim onder mijn salarisbudget en veel bonussen worden er ook niet gegeven. Daar ligt het echt niet aan dus. Om financieel rond te kunnen kopen zou ik rond de 600.000 aan transfers per jaar moeten verdienen en dat op iets van 20 speler die ik maar heb in alle teams totaal die met z'n allen nog geen eens aan de helft van het benodigde bedrag komen.
Geplaatst 3 november 200816 jr. Ga FM09 spelen. Ik heb 2007 niet meer op de pc staan, dus veel zinnigs kan ik er niet over zeggen. Normaal gesproken is het verdomd lastig om op LLM niveau de financien fatsoenlijk te krijgen, het ligt dus niet aan jouw hoor :thumb:
Geplaatst 8 november 200816 jr. Auteur Wat als PC dat nu niet trekt, dan moet ik het dus bij oudere versies laten, en daarom dus fm07. Anders speelde ik fm09 ook wel. Het gaat ondertussen al beter, zeker aangezien het team zich ondertussen geen llm-team mag noemen :-D