Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, jaren geleden, toen ik in de 2e klas zat, was onze docente Duits echt verstrooid. Die liet ons altijd naar Falco en Die Prinzen luisteren, zulke foute muziek allemaal :P

Afgelopen jaar zat ik in de 2e en moesten we ook naar Die Prinzen (Kussen ist bei mir nicht erlaubt) :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde in lloret een keer een nummer. Niet echt de tekst onthouden ofzo, maar dit is heb em zo goed mogelijk proberen na te maken in fruityloops. De eerste 16 seconden zijn de akkoorden, die weet ik vrij zeker. De viool die er daarna bijkomt moet de zang voorstellen, daarvan weet ik niet 100% zeker of ie goed is:

aDi8h6H2-gU

edit; ik zie dat het filmpje niet werkt, duurt het altijd ff met youtube ofzo? Heb maar ff een mp3 geupload: http://www.4shared.com/file/hIB4jQex/undefined.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Otherside is wel echt een steengoed nummer. Zoals Tool, maar zonder het avant-gardistische gefrutsel. Elke keer als ik hem hoor verbaas ik me er weer over. RHCP heeft toen echt een van de beste albums ooit afgeleverd en Otherside is naar mijn idee daarvan het sterkste nummer. En dan die clip, gebaseerd op de Duitse expressionistische cinema van de jaren 20. Prachtig gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites