Jelle. Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Nee, het is een nieuw nummer.. Echt van deze tijd beetje Guetta en Tiesto style. (zeg ik als een leek) meer dubstep of house achtig was de beat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hoe heet dat liedje van de CL 10/11 wanneer er aangekondigd werd welke teams er moesten voetballen, t was iets van 'This is our story' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ian. Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hoe heet dat liedje van de CL 10/11 wanneer er aangekondigd werd welke teams er moesten voetballen, t was iets van 'This is our story' Ben ik ook benieuwd naar ik ga ff googlen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 JbH6nzcMq7M&feature=player_embedded Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 JbH6nzcMq7M&feature=player_embedded Ja day is hem ! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Het was 'Woop Woop' PGjE2FuCJ9c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik zoek ook een liedje. Was rond een uur of half 7 op skyradio. Er wordt tussendoor in het duits gepraat en Ginny oid schreeuwen ze aldoor. Googlen werkt niet nee, kan t niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hehe :mrgy: Urw-iutHw5E&ob Een van de draken uit de pophistorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ja, daarom vond ik het ook al zo raar dat ik 'm niet kende ;c Jeanny, wie verzint zoiets nou. gewoon ginny. thanx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 De eerste minuten, wtf... Ik ken het refrein wel, typisch van die nummers waarvan je nooit de naam van kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Haha, jaren geleden, toen ik in de 2e klas zat, was onze docente Duits echt verstrooid. Die liet ons altijd naar Falco en Die Prinzen luisteren, zulke foute muziek allemaal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Mijn docent Duits zette gewoon Rammstein op. \m/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ja, dat kregen wij dan ook nog wel eens voorgeschoteld. Maar dat was in de derde klas, dus dat was een andere docent. Die kwam uit Duitsland zelf, kan je nagaan wat voor lessen dat zijn geweest met van die snotjong uit de 3e :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Haha, jaren geleden, toen ik in de 2e klas zat, was onze docente Duits echt verstrooid. Die liet ons altijd naar Falco en Die Prinzen luisteren, zulke foute muziek allemaal :P Afgelopen jaar zat ik in de 2e en moesten we ook naar Die Prinzen (Kussen ist bei mir nicht erlaubt) :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Hoorde in lloret een keer een nummer. Niet echt de tekst onthouden ofzo, maar dit is heb em zo goed mogelijk proberen na te maken in fruityloops. De eerste 16 seconden zijn de akkoorden, die weet ik vrij zeker. De viool die er daarna bijkomt moet de zang voorstellen, daarvan weet ik niet 100% zeker of ie goed is: aDi8h6H2-gU edit; ik zie dat het filmpje niet werkt, duurt het altijd ff met youtube ofzo? Heb maar ff een mp3 geupload: http://www.4shared.com/file/hIB4jQex/undefined.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Bestandje doet het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Deze? rn_YodiJO6k&ob=av2e Al is dit niet iets voor in een discotheek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Het is hem wel, maar welke remix er in Lloret gedraaid werd weet ik ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Aaaaaah baas. (d) Ja in Lloret begon die gewoon zo alleen dan kwam er op een gegeven moment zo'n house remix. In het begin heb je dan echt een beetje zo'n the scientist gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Otherside is wel echt een steengoed nummer. Zoals Tool, maar zonder het avant-gardistische gefrutsel. Elke keer als ik hem hoor verbaas ik me er weer over. RHCP heeft toen echt een van de beste albums ooit afgeleverd en Otherside is naar mijn idee daarvan het sterkste nummer. En dan die clip, gebaseerd op de Duitse expressionistische cinema van de jaren 20. Prachtig gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Een zanger die net als Don Omar zingt, maar hij heet iets met Lopez. Is een donkere gozert. Wie weet hoe hij heet, en heeft een clipje van hem.. Kan hem namelijk niet vinden:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Jennifer Lopez :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Hoe heet dat lied ook alweer waar in de clip 2 wijven elkaar zoenen in de regen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Chica Bomb? Do it like a dude kan ook nog volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Tattoo ze geven wel een kusje (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten