Furo Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 [YOUTUBE]KMihKmoYfe8[/YOUTUBE] ?? Nee dat is het niet. Maar toch bedankt. Ik denk dat ze wel al eens op een Belgisch festival hebben op getreden, Rock Werchter of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Ik heb het gevonden: [YOUTUBE]iL4mywCOJXA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik ben niet op zoek naar een nummer, maar naar een artiest. Het is een bandje uit Denemarken of Zweden (volgens mij). Ze zijn upcoming in Nederland, maar nog niet heel bekend. Volgens mij is hun naam best lang, en de nummers zijn lang en soms bijna niet uit te spreken. Iemand weet welke band ik bedoel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Slagmalsklubben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Juist meteen raak, danke sehr. Iemand liet me n keer sponsored by destiny horen, vond het wel grappig klinken. De rest vd cd ook maar meteen even downloaden dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 SlagsmÃ¥lsklubben, geniale band. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 rDhzZ7jAUKA Dat deuntje wat ze fluiten dat zit ook in een ander nummer, maar ik weet niet hoe het nummer heet. Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Zit in street dancer van avicii GqqP-jzhdZo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Dank je :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Hoorde pas zo'n nummer waarbij iemand heel hoog "it feels so gooooooood" zingt, alleen ik weet niet meer waar het van is :P Weet iemand het? Gevonden! :D [YOUTUBE]9PnOG67flRA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Ik heb weer een vraagje... Het gaat nu over een nummer wat je bij de 1e idols soms op de achtergrond hoorde als ze iets samenvatten... De clip van het echte liedje is iets met de ruimte en er zitten dan 2 dingen in een ruimteschip. Het refrein gaat zoiets van: aaaahhh aaai aaah what you need.. Ofzoiets dan:P Bij voorbaat dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 [YOUTUBE]nKi7sG9AcWg[/YOUTUBE] Iemand de titel van het nummer vanaf 2:08 tot 2:12? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Scooter - Maria (I like It Loud) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik zoek een oud dance nummer (zeker al zo'n 5 jaar oud) met schaarsgeklede beachvolleyballende dames. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Lnoe7-ybzi8 oh edit er wordt wel gebeachvolleybalt maar zijn wel jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Nope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 [YOUTUBE]kHrhCYlLAMs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Merci Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Niemand zal dit weten denk ik, maarja, niet geschoten is altijd mis; http://tinypic.com/r/2qkm9mu/7 Nummer dat de eerste 10 sec en laatste 10 sec wordt gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Nee dat stuk weet ik niet.. hoe heet dat nummer ook alweer dat ze iets daarna laten horen? Op het moment dat ze al die peuken en dat bier laten zien zmz.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Klinkt als Kasabian, weet zo gauw niet welk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Lost Souls Forever ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer die ik vroeger echt vet vond. Het nummer is denk ik tussen de 5 en 7 jaar oud. Ik kan me herinneren dat de intro gespeeld werd door een orgel oid, en dat het daarna over ging in een rock nummer Iemand een idee welk nummer ik bedoel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Niet heel erg rock, maar deze? Ook niet echt een orgel trouwens. mm nNg0ReHeTiM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten