La Pulga Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Ahh kijk eens aan, waar hebbie hem gevonden? Google my friend. ;d ffs zo website zoeke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 JE BENT EEN HELD:D Haha, ik had zo gister ander nummer van Simon Webbe gedownload en ik vond die stem wel wat lijken hehe. Dus meteen maar andere nummers van hem googlen en hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Hehe vind het nummer nu opeens niet meer zo leuk.. En Sander hierzo; http://www.lololyrics.com/lyrics/14884.html#axzz1EgTpaV5l Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Hmm toch, nja toen ik zocht stond ie er nog niet op :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 No Worries van Simon Webbe _O_. Had ik eigenlijk wel moeten weten als ik jullie aanwijzingen nu zo zie ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 februari 2011 Share Geplaatst 25 februari 2011 [YOUTUBE]f7-l-D1JTek&feature=player_embedded[/YOUTUBE] Weet iemand hoe dat lied heet wat rond 1:33 begint? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Le lacs du connemara Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Le lacs du connemara Thank you. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 1Hv9wgYj0d4 Wie weet hoe dit nummer heet? Originele vraag jaja. Maar Gino (kenner)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Heb echt geen idee. Zanger lijkt op Pete Murray meets Staind ofzo. Googlen op lyrics levert ook niks op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Daar was ik jammer genoeg ook al achter ja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik heb de muziek herkennings functie gebruikt op mijn telefoon, die normaal zo goed als alles herkent. Maar dit kent ie niet helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik zoek ook echt altijd nummers die echt niemand kan vinden :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Kapteyn Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 anders vraag je die gozer gewoon even? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 God thank die YouTube muziek herkenner. Klikte net weer op die video en de titel van het liedje zat eronder. Het liedje heet Mikey by Astronaut 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 [YOUTUBE]2Z2nx-fT78s[/YOUTUBE] Wat je in het begin uit zijn koptelefoon hoort, is dat ook een nummer en zo ja hoe heet die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Net op de radio gehoord, het begon met het deuntje van de Lambada. Daarna was het refrein 'hit on the floor' zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Net op de radio gehoord, het begon met het deuntje van de Lambada. Daarna was het refrein 'hit on the floor' zoiets. Lambada 3000 ? 6vbn-suFgPY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 1Hv9wgYj0d4 Wie weet hoe dit nummer heet? Originele vraag jaja. Maar Gino (kenner)? Nike en Adidas maken toch vaak zelf hun muziek voor commercials? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Lambada 3000 ? Nope, er kwam ook rap in voor etc. EDIT: Gevonden [YOUTUBE]t4H_Zoh7G5A[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Gewoon Shazam gebruiken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 [YOUTUBE]2Z2nx-fT78s[/YOUTUBE] Wat je in het begin uit zijn koptelefoon hoort, is dat ook een nummer en zo ja hoe heet die? Weet niet of je hem nog zoekt, maar dat is; Leuk voor vandaag, tevens van Diggy Dex. Als ik het goed heb, staat ie op Mayonaise voor de ziel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Ok tnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Nike en Adidas maken toch vaak zelf hun muziek voor commercials? Dit is een home made brouwseltje hè ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 Aan het eind van de uitzending van Barca - Arsenal bij de NOS gister, was er een kort filmpje met alle hoogtepunten van de wedstrijd met muziek op de achtergrond. Heeft iemand dat ook gezien en het nummer herkend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten