Sanel Geplaatst 13 januari 2011 Share Geplaatst 13 januari 2011 Gino!!! Ik heb het nummer, geniaal. Het is gewoon de band van de intro (Broken Glass Heroes) nummer heet: Billboards. Dat ik dit niet eerder heb bedacht ;e Wil je het nummer van me hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Net was Rizzoli & Isles weer op net 5. Rizzoli & Isles Season 1 Episode 4 She Works Hard for the Money Alleen aan het eind was een nummer, gedeeltelijk gezongen, gedeeltelijk gerapt (Linkin Park achtige rap), maar ik weet niet hoe het nummer heet. Het was iets van After the dark night, if you are still here. EDIT: Op YouTube vind ik nu dit EJexxpg1R2Q EDIT2: Heel Amerika leek te zoeken naar dat nummer als je zoekt op Google naar de lyrics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Ben ik weer UZp6dhheriM Op ong. 3:40 komt er een ander nummer van hem zegmaar, en die hoorde ik vandaag op de radio. Maar nu ben ik vergeten hoe ie heet. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 So hee, die is wel ziek ja. Ik ga even kijken van welke artiesten ze liedjes gebruiken of hou me op de hoogte :cab: @Bartho: It's a wonderful worllllllllllllllddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 OuoaKai_L00&ob=av2nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 So hee, die is wel ziek ja. Ik ga even kijken van welke artiesten ze liedjes gebruiken of hou me op de hoogte :cab: @Bartho: It's a wonderful worllllllllllllllddd Tnx, ik kwam er maar niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Abe, volgens mij is dat nummer gemaakt voor de serie en is het van één onbekende artiest. Hier meer Edit2: Series Original Music by James S. Levine (10 episodes, 2010) Edit3: ik geef op, niemand kan het vinden en de vraag staat op 1000 forums en TNT wil het niet beantwoorden, jammer dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Ongelofelijk hoe zoveel mensen in de ban kunnen zijn van zo'n liedje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Het klinkt als goedkope Fort Minor/Flipsyde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik heb een mail gestuurd naar TNT.tv en Net 5, nu maar hopen dat ik een reactie terug krijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Wanhopige Sanel. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Ja hier kan ik niet tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Enig aziatisch nummer in de top 2000. Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik heb het filmpje gezien, maar ik kan er even niet meer opkomen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Anak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Anak ja, ik had het net gevonden. -n-2lPzH7Do Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Dank u! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 hoe heet dat liedje, wat tegenwoordig populair is en bijna hetzelfde begint als "basket case" van Green Day? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Weet je het al Sanel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Nee :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Beste kijker, Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 18-01-2011 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is: Het is: Supernatural - After a Dark Night. Je vraag was: Geachte heer/mevrouw, Afgelopen week heb ik Rizolli & Isles gekeken, daar kwam een liedje langs waar ik nu op zoek naar ben. Het probleem is dat de artiest onbekend is en dat er enorm veel mensen er naar op zoek zijn op het internet. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen? Het liedje is hier: te vinden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 zBITTbcRT9k Ik heb het idee dat de beat van dit lied van een ander lied afkomt. Ik weet het niet zeker maar als jullie het weten, let me know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Lijkt wel een beetje op california gurls maar dan een paar tonen hoger. F57P9C4SAW4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 hoe heet dat liedje, wat tegenwoordig populair is en bijna hetzelfde begint als "basket case" van Green Day?iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 zBITTbcRT9k Ik heb het idee dat de beat van dit lied van een ander lied afkomt. Ik weet het niet zeker maar als jullie het weten, let me know. UODX_pYpVxk Dat hoor ik erin aan het begin iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten