Remko Geplaatst 7 mei 2007 Share Geplaatst 7 mei 2007 Volgens mij is het deze. jSBaugTVPzA Madness - One Step Beyond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 mei 2007 Share Geplaatst 8 mei 2007 Heeft iemand The White Stripes - Seven Nation Army? PM gewenst :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 9 mei 2007 Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb me rot gezocht op o.a Limewire, maar ik kan dit nummer niet vinden. Heeft iemand van jullie meer geluk? d8sdphoL-8M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 9 mei 2007 Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb hem en ik heb je op msn, luie aap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 10 mei 2007 Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik zoek van Eros Ramazotti van zijn DVD van 2004 Roma Live, de volgende nummers: - Terra Promessa - Cose della Vita - Musica É - L'Aurora Ik heb de DVD zelf, maar krijg ze niet geript. Iemand die toevallig de MP3-tjes heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 10 mei 2007 Share Geplaatst 10 mei 2007 Gino, ik ben vandaag niet in Zoetermeer maar bij mijn vriendin(dus heb ik niet de beschikking over mijn eigen pc), maar als het goed heb ik wel enkele van die liedjes. Ik zal morgen even voor je gaan zoeken. Probeer je al een beetje in de Italiaanse stemming te komen met je muziek? Overigens moeten de liedjes van het live optreden zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 10 mei 2007 Share Geplaatst 10 mei 2007 Kun je ze mij dan ook ff doorpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mystery Geplaatst 10 mei 2007 Share Geplaatst 10 mei 2007 Hoe heet dat nr wat ze bij Vitesse draaien als er gescoord is ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 10 mei 2007 Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik heb hem en ik heb je op msn, luie aap Kom dan online stomme boer..:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 10 mei 2007 Share Geplaatst 10 mei 2007 http://www.sceneupload.com/en/file/5957/Va---Jumper-Basses-Volume-9-Mixed-By-DJ-Roene--hard-sets-net-rar.html 01. Mark With A K - What U Got 02. Ronald V & Q-IC - Fucked In Your Ass 03. DJ Stone - Conductor 04. Chicago Zone - Scanner 05. Mason - Exceeder (Coone Remix) 06. Ruthless & Vorwerk Vs Looney Tunez - All The Ho’z 07. Mark With A K - Distorted 08. Binum - Traky 09. DJ LB - Cross Over (Remix 2007 By The Playboyz) 10. Paul T - Can I Get Some (Ruthless & Vorwerk Remix) 11. Ronald V & Q-IC - Musique 12. DJ Berry Morgana - Massive 13. Kamiz - Kamiz Song (Re-Intoxicated By Toxwen) 14. Bjorn Smith Feat T-Nikko - Bass Bass 15. Mark V & Poogie Bear - Happy Together 16. DJ Berry Morgana - Fuck That Feeling 17. The Living - Rising Skies (Pascal Rolay And Sherwood Remix) 18. Rave Fighters - New Age 19. Chocolate - Rock’n Danz Er is geen share je muziek topic dus dan maar zo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 11 mei 2007 Share Geplaatst 11 mei 2007 Gino, ik ben vandaag niet in Zoetermeer maar bij mijn vriendin(dus heb ik niet de beschikking over mijn eigen pc), maar als het goed heb ik wel enkele van die liedjes. Ik zal morgen even voor je gaan zoeken. Probeer je al een beetje in de Italiaanse stemming te komen met je muziek? Overigens moeten de liedjes van het live optreden zijn? Ik moet ze hebben voor m'n top 300 :cab: en verder vind ik het gewoon schitterende liedjes, vooral de live-uitvoeringen. Het moeten dus idd liedjes van het liveoptreden zijn. De gewone versies heb ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 mei 2007 Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoe heet dat nr wat ze bij Vitesse draaien als er gescoord is ? Pennywise - Bro Hymn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 mei 2007 Share Geplaatst 11 mei 2007 Er is geen share je muziek topic dus dan maar zo. :cab: Je topic-open-knop doet het niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 11 mei 2007 Share Geplaatst 11 mei 2007 nee. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 mei 2007 Share Geplaatst 18 mei 2007 Heeft iemand voor mij; Oasis - Lyla (Promo Album Edit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielson Geplaatst 19 mei 2007 Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik heb wel gewoon het nummer Lyla voor je :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 Heeft iemand de eerste Hellraiser en Hellsound 1-3 voor mij?? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 Oasis - Lyla (Promo Album Edit) En hij bedoelde trouwens een nummer van The Verve, hardstyle geremixed, dat er promo achterstaat wil niet zeggen dat hij door Promo is gemixed maar dat hij voor de promotie van het album is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Weet iemand hoe dat liedje heet dat ze draaien als Ajax scoort? In de ArenA dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Volgens mij is het deze. wR2oZwhFgeE Madness - One Step Beyond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Hoe heet dat nummer als Ajax scoort in de Arena? Volgens mij is het deze. jSBaugTVPzA Madness - One Step Beyond :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Maar het is hem wel, ondanks dat hij niet meer beschikbaar is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Dan maar ff een nieuwe clip opgezocht. Deze werkt wel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flipjuhh Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Weet iemand hoe dat prachtige liedje van die FIAT reclame heet? Dat Italiaanse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Ik zoek buiten de eerdergenoemde Eros-nummers live Roma 2004, ook nog Rowwen Hèze-nummers. Dat zijn de volgende: - D'n harde weg - Goud - Dichter bij ow - De lamp ging oet - Merge wuurd t beter - De zwarte plak Weet iemand hoe dat prachtige liedje van die FIAT reclame heet? Dat Italiaanse. Meravigliosa Creatura van een Italiaanse zangeres. Sebas heeft m wel op mp3 geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten