Manager Mitchell Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Nope, ik geloof wel dat het een remix was van een lied. Maar niet dat lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 PPK - Resurection: PPK - Resurection.mp3 - 4.04MB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 PPK - Resurection: PPK - Resurection.mp3 - 4.04MB Ik zocht hem niet hoor;). Dacht dat Mastarhh dat nummer bedoelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Ow, haha.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Ik ben vergeten hoe een bepaald lied heet, ik vond hem eerst wel eens tof en wil hem nog eens luisteren. Het was volgens mij een soort hardstyle lied, met een soort van Russisch stuk in het midden. De titel/artiest had geloof ik iets met een 2 erin, maar dat weet ik niet meer zeker. Klinkt een beetje als t.a.t.u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Als je dat omschrijft als hardstyle is er toch wel iets mis met je kennis van genres. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Nee, is hem ook niet :( Deels gevonden :D A-Lusion - Perfect it ;e Nu nog de juiste remix vinden, want ik vind overal Frontliner en die was het zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 ik zoek zo'n redelijk 'stoer' nummer dat heel bekend is van een bepaalde bier-commerical. ik weet totaal niet precies hoe de tekst gaat maar wel geloof ik dat je duidelijk 'beer, beer' hoort, ik dacht ook wat Italiaanse teksten te horen maar hier ben ik niet zeker van. betwijfel of iemand weet wat ik bedoel, G misschien? Vreven? anders houd 't op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 ik zoek zo'n redelijk 'stoer' nummer dat heel bekend is van een bepaalde bier-commerical. ik weet totaal niet precies hoe de tekst gaat maar wel geloof ik dat je duidelijk 'beer, beer' hoort, ik dacht ook wat Italiaanse teksten te horen maar hier ben ik niet zeker van. betwijfel of iemand weet wat ik bedoel, G misschien? Vreven? anders houd 't op is het het liedje van dit filmpje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 ik zoek zo'n redelijk 'stoer' nummer dat heel bekend is van een bepaalde bier-commerical. ik weet totaal niet precies hoe de tekst gaat maar wel geloof ik dat je duidelijk 'beer, beer' hoort, ik dacht ook wat Italiaanse teksten te horen maar hier ben ik niet zeker van. betwijfel of iemand weet wat ik bedoel, G misschien? Vreven? anders houd 't op Check het Jukebox-topic, een liedje terug. Paolo Conte - Via con me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Heeft iemand The Bloodhound Gang - Bad Touch voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 ik zoek Jars of Clay - Headphones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Tis er misschien veel maar heb deze liedjes nodig:;c Prodigy: Out of Space Omen Invaders Must Die Breathe Firestarter Fleet Foxes: Mykonos Queens Of The Stone Age: No One Knows Metallica: Master of Puppets Nothing Else Matters Razorlight: Hostage Of Love Moby: Natural Blues Porcelain Lift Me Up Editors: Munich Cage The Elephant: There Ain't No Rest For The Wicked Dus als je er 1 hebt, zou je die willen uploaden:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Heb je toegevoegd op MSN voor die Metallica nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Cage The Elephant: There Ain't No Rest For The Wicked Heb je van Cage The Elephant Ine One Ear al, die is zooooooo goed!:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ik zoek al eventjes Robin Hackett - Hard Left. Het is een nummer dat in een aflevering van How I Met Your Mother zat, het is niet op YouTube te vinden en de zangeres brengt alleen platen in eigen beheer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ik zoek nu al 2 maanden Castaman Joy - Jump maar kan hem nergens vinden :/ Heeft iemand deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 G, pm me ff je msn dan stuur ik m ff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Heb je toegevoegd op MSN voor die Metallica nummers Oke is goed:) Heb je van Cage The Elephant Ine One Ear al, die is zooooooo goed!:m: FF keertje luisteren:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wie heeft er voor mij een linkje naar Ut zwarte aap van Jawat! Heb wat op google zitten zoeken, dat zijn allemaal dode links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Die heb ik wel op mn pc staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wie heeft er voor mij een linkje naar Ut zwarte aap van Jawat! Heb wat op google zitten zoeken, dat zijn allemaal dode links. http://www.megaupload.com/?d=4Y3D4XC2 Als je nog nederhop albums zoekt moet je gewoon hier kijken ;): http://ecktenederhop.blogspot.com/ Nieuwe Jiggy Djé album staat er op (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Dankjewel gast! Toftof. Heb vanmorgen al wat dingen van een andere site gehaald, Jawat! stond daar niet op. Vanavond maar even checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Tis er misschien veel maar heb deze liedjes nodig:;c Prodigy: Out of Space Omen Invaders Must Die Breathe Firestarter Fleet Foxes: Mykonos Queens Of The Stone Age: No One Knows Metallica: Master of Puppets Nothing Else Matters Razorlight: Hostage Of Love Moby: Natural Blues Porcelain Lift Me Up Editors: Munich Cage The Elephant: There Ain't No Rest For The Wicked In One Ear Dus als je er 1 hebt, zou je die willen uploaden:D Dankzij Jeroen In One Ear er ff bijgezet;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Tis er misschien veel maar heb deze liedjes nodig:;c Prodigy: Omen Invaders Must Die Dus als je er 1 hebt, zou je die willen uploaden:D http://www.sendspace.com/file/s3t9a2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten