Ginola Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Beter kap je met zulke nutteloze posts ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Die reputatiepunten zijn anders ook wel pure nutteloosheid. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 Oke jongens ik zoek een nummertje Vaak op de radio Gezongen met een vrij hese stem Tekst is duidelijk te verstaan (alleen ben ik vergeetachtig) Tekst is iets met '...walking around...' +1 voor wie me kan helpen hoor Geen van alles wat ik voorbij heb zien komen, ik weet wel nog dat "You" met een felle 'oe' klank word uitgesproken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 Geen van alles wat ik voorbij heb zien komen, ik weet wel nog dat "You" met een felle 'oe' klank word uitgesproken :cab: weet je niet nog meer woorden ? zou het iets makkelijker maken:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 weet je niet nog meer woorden ? zou het iets makkelijker maken:m: Ik zou je ze direct geven hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 RbzolUqB8Zw Is het deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 13 februari 2009 Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik heb het gevonden trouwens, dankzij Matthew Kings Of Leon - Use Somebody was het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 6tzalhqNDFk Kent iemand een andere versie van dit lied? Volume is nogal zacht bij deze en kan nergens een andere vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Die SRV Manner - Und jetzt kommen die kanonen aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 februari 2009 Share Geplaatst 25 februari 2009 Lass mal hören für die Stevehh _O_ Danku. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 http://www.dumpert.nl/mediabase/415661/51cf29d8/de_lift.html Hoe heet dat nummer rond 1:30? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 Staat in de comments ;) Patrick Hernandez - Born to Be Alive later nog eens gecoverd door Benny Benassi volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 Had ik beter eerst even gekeken... toch bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 23 maart 2009 Share Geplaatst 23 maart 2009 Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. je had vroeger zo'n groep.. dat verkleedde zich een beetje als van die tekenfilmfiguren... Hebben ooit dat nr "Do wah diddy" gecoverd geloof ik? Ik zoek de naam van die groep.. De groep van hun dus.. hoe heetten hun ook alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 maart 2009 Share Geplaatst 23 maart 2009 The Cartoons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 maart 2009 Share Geplaatst 23 maart 2009 laat maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Kan iemand me helpen aan een snelle downloadlink van Flying Lotus - Los Angeles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
culina Geplaatst 2 april 2009 Share Geplaatst 2 april 2009 Als iemand Song Seven - Interpol voor me heeft krijgt +700000000000000 kusjes (L) Verwacht je nu echt dat iemand dat nummer aanbiedt? :mrgy: Ik kan je helaas niet helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 2 april 2009 Share Geplaatst 2 april 2009 Als iemand Song Seven - Interpol voor me heeft krijgt +700000000000000 kusjes (L) Ja hoor Meerdere versies zelfs, dacht ik. PM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 ik heb een lastige, weet de naam van de artiest en het nummer niet, weet wel da ik het een heerlijk nummer vond :p was enkele jaren terug een zomerhit, clip was een donkere man op het strand, beetje jamaicaanse shit geloof ik. echt zon melodie waarvan je spontaan een glimlach op je gezicht krijgt en zin krijgt in de zomer.. heb youtube afgezocht maar kom maar niet op die naam, rara wie kan me helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Will.I.Am - I Got It From My Mama? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Necrophagist - Extreme Unction? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 nee & nee , ik zit nog steeds te zoeken.. kan gewoonweg niet op de naam komen :p heb hem eindelijk :D Wayne Wonder - No Letting Go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Ik ben vergeten hoe een bepaald lied heet, ik vond hem eerst wel eens tof en wil hem nog eens luisteren. Het was volgens mij een soort hardstyle lied, met een soort van Russisch stuk in het midden. De titel/artiest had geloof ik iets met een 2 erin, maar dat weet ik niet meer zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 PPK - Resurrection? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten