jj1 Geplaatst 18 januari 2009 Share Geplaatst 18 januari 2009 Ja inderdaad:)Dankje G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 januari 2009 Share Geplaatst 18 januari 2009 weet iemand hier hoe die (rock)band heet met die zangeres met rode haren, in die clib staan ze in een bos, ik ben alleen de naam van de band en de titel van het liedje kwijt, iemand hier die mij ermee kan helpen??? Paramore? Titel weet ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smitjuuh Geplaatst 18 januari 2009 Share Geplaatst 18 januari 2009 Paramore? Titel weet ik niet thnx dat was hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Pff ik zoek zo'n liedje en het heet volges my Touch Me. Alleen er zijn veel liedjes met dat als liedje. Het gaat volges my zo: Touch meeeeeeeee, how can it be? Believee meeeeeee En verder geen idee.. en op YT als ik zoek op touch me how can it be krijg ik allemaal van Family Guy enzoo, schiet ook niet echt op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThePunisher Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Leuke liedjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Pff ik zoek zo'n liedje en het heet volges my Touch Me. Alleen er zijn veel liedjes met dat als liedje. Het gaat volges my zo: Touch meeeeeeeee, how can it be? Believee meeeeeee En verder geen idee.. en op YT als ik zoek op touch me how can it be krijg ik allemaal van Family Guy enzoo, schiet ook niet echt op Dat is The Sun Always Shines on TV van A-ha.:) Ook ooit (helaas) gecoverd door Milk Inc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Heldje _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Een gedeelte van de songtekst intypen bij google kan ook al helpen. Had niet gezien dat Marcel het al had gezegd en probeerde dat en vond hem meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 januari 2009 Share Geplaatst 26 januari 2009 Heeft er iemand toevallig : Wolter Kroes - Valse Start.. Moet em hebben voor een album.. Maar ken em nergens vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nilis Geplaatst 27 januari 2009 Share Geplaatst 27 januari 2009 Zo'n hardstyle lied waarin een vrouw roept fuck me. Van wie is die ook al weer ? Edit: Heb em al gevonden. Het was Mike S vs. Edmission - It's your bitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Heeft er iemand toevallig : Wolter Kroes - Valse Start.. Moet em hebben voor een album.. Maar ken em nergens vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Oke jongens ik zoek een nummertje Vaak op de radio Gezongen met een vrij hese stem Tekst is duidelijk te verstaan (alleen ben ik vergeetachtig) Tekst is iets met '...walking around...' +1 voor wie me kan helpen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Man of vrouw? Dan zijn we al iets verder ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Oke jongens ik zoek een nummertje Vaak op de radio Gezongen met een vrij hese stem Tekst is duidelijk te verstaan (alleen ben ik vergeetachtig) Tekst is iets met '...walking around...' +1 voor wie me kan helpen hoor Weet je ook nog wat voor soort liedje, zeg maar zoiets als hardstyle, rock, vredig, whatever? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Weet je ook nog wat voor soort liedje, zeg maar zoiets als hardstyle, rock, vredig, whatever? vredig, klinkt zelf ietwat emotioneel. Door een man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 vredig, klinkt zelf ietwat emotioneel. Door een man niet iets van another day erin ofzo?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 niet iets van another day erin ofzo?:D Ja dat denk ik wel ja, doe even youtube linkje dan kan ik je +1 geven ;):p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 http://nl.youtube.com/watch?v=Y4Od1Q91Bmg deze of was het een ander? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 http://nl.youtube.com/watch?v=Y4Od1Q91Bmg deze of was het een ander? Nee, het is langzamer, rustiger dan dat Serieus, damn you slecht korte-termijngeheugen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Nee, het is langzamer, rustiger dan dat Serieus, damn you slecht korte-termijngeheugen :cab: Agree. Ik had ook zo'n nummer in CSS gehoord, die iemand afspeelde, beetje vrolijk nr, leek iets uit de jaren 90, maar voor de rest weet ik helemaal niks meer en daar hek zo'n hekel aan. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Nee, het is langzamer, rustiger dan dat Serieus, damn you slecht korte-termijngeheugen :cab: Jason Mraz & James Morrison - Details in the Fabric (daar zit "running around" in) James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings (ook redelijk hees) .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Weet iemand het nummer dat wordt afgespeeld in de AD Sportwereld-reclame? 'The world is yours' Heel rustig nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Weet iemand het nummer dat wordt afgespeeld in de AD Sportwereld-reclame? 'The world is yours' Heel rustig nummer. http://nl.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc is het niet die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Juis.t Bedank.t Gabi.e:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari 2009 Share Geplaatst 2 februari 2009 Wat hoor ik nou? Geef je me nou reputatie punten, wow dat is wel heel aardig. joke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten