Trecka Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Marc Terenzi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Dat liedje bedoelde ik eigenlijk niet maar hij klinkt wel vet. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 wie heeft bestandje van : zware jongens - mooi moet ze zijn:naughty: Die heb ik :D Alstu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Requestje van mij erachteraan... Hero - Toen ik je zag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Er is zo'n ontzettend bekend deuntje, van Toto Afrika. Heeft dat nog een aparte naam want op Limewire kan ik niks vinden :cab: Gino weet het vast wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 http://www.rafc.tv/?page=1&video=417 Hoe heet het nummer hier op de achtergrond? Met de zoekterm "Bacardi song" vind je hem wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Welke liedje hoor je tijdens begin van Overhaulin op discovery? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 h3o1si3FICg Liedje heet geloof ik Jump, wat is de artiest ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Kan die video niet zien, ik neem aan dat het Girls Aloud is. edit; Pointer Sisters dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Filmpje doet het niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Bij mij doet ie het wel, ik zal wel even de link posten. http://www.youtube.com/watch?v=h3o1si3FICg&eurl=http://forum.manutd.nl/showthread.php?p=1157603#post1157603 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 edit; Pointer Sisters dan Die waren het niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Ik zal even kijken. edit: ja, bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 5J86fXaMc18 Dit nr heeft toch ook een Nederlandse versie ofniet? Als iemand weet, plaats hier aub als je wil. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 ******, ik ken dat nummer, maar kan niet op de titel of een stuk van de tekst komen :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Irritant inderdaad, ik heb nu precies 't zelfde ik ken 't lied maar de titel schiet me maar niet te binnen. :cab: edit; heb 'm, weet wel de versie van een Nederlander maar dat is denk ik niet degene die je bedoelt. Bro Hymn van Paul Elstak.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Duh, Melrose - O .. gaan jullie nou uit of niet. Schijtirritant nummer voor hersenloze paupers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 FSiHVSMT77c& Remix van D-Me, Belgische dj, weet niet of dit is wat je zoekt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Ik denk dat ze deze bedoelen: RSRXZeJoBAQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 edit; heb 'm, weet wel de versie van een Nederlander maar dat is denk ik niet degene die je bedoelt. Bro Hymn van Paul Elstak.. Het origineel is van Pennywise als ik me niet vergis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Hmm ken hem wel ja maar ik hoorde laatst nog een andere. :m: Bij Heracles hadden ze die ook altijd voor de wedstrijd volgens mij, maarja iig bedankt. @HJ: Ja als je dat filmpje van mij aanklikt staat er ook Pennywise. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Sorry voor het proberen te helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Helpen is verboden ja :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Hey, ik zei bedankt naar jouw, Niels. >_> :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Stelletje barbaren die gasten van Melrose. Een nummer met zo'n betekenis ga je toch niet coveren. Zeker niet zo'n vies apres ski gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten