iJefferd Geplaatst 2 december 2008 Share Geplaatst 2 december 2008 me meissie had em op een cd, maar we wisten allebij niet meer hoe ie heette en van wie ie was.. Heb em nu weer effe gedownload... Heerlijk nr.. Past ook wel persoonlijk bij me.. Door ervaringen in t leven :) (Luister t nr, en snap waar t over gaat... Alleen jammer genoeg wou ik t houden.. en zij niet..) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Heavy shit. Ik zoek de instrumentale sample van Jay-Z - Threat (White Al-bu-lum Remix, door Kno van de Cunninlynguists) En gevonden. Alan Parsons Project - The Cask of Amontillado, prachtnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Hoe heet dat liedje wat je hoort in de reclame van Top 2000, van Ilse de Lange :cab: Is een aankondiging van de top 2000 en dan hoor je hem de namen zeggen die komen ofzoowiets: Van Velzen, Ilse de Lange, Gabriella Chilmi en nog paar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Ilse De Lange - So Incredible? [ds8pl1PLyyI Heb de reclame niet gezien. Anders is het World of Hurt, of I Still Cry, of Livin' on Love. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Nop, maar heb het al gevonden, I'm not so tough was het :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Klik Rond 0:32 begint ie, ik kende hem maar ben em vergeten. Stopt rond 1:20, althans dan wordt het onduidelijker...;) Iemand?:) Iets met death ofzo... Ik weet niet meer, ik kende het nummer eerst gewoon...:/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Clubbed to Death van Rob Dougan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 3 december 2008 Share Geplaatst 3 december 2008 Thanks!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Riquelme Geplaatst 5 december 2008 Share Geplaatst 5 december 2008 Hmm ben al een tijdje opzoek naar een liedje van een lange tijd geleden. Van de clip, die vaak op TMF etc uitgezonden werd, waren gevangenen aan het werk in zo'n groot veld en later zaten ze dan voor een groot landhuis met een grote auto en eentje zat in op een stoel. Het was een soort van rustig rap nummer maar kan me echt niet meer herinneren hoe het heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 december 2008 Share Geplaatst 5 december 2008 Bubba Sparxx geloof ik, kan dat? Ik weet alleen de titel niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Riquelme Geplaatst 5 december 2008 Share Geplaatst 5 december 2008 Gelijk gezocht en het klopt: Bubba Sparxxx - Deliverance. Thanks man ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 december 2008 Share Geplaatst 5 december 2008 Graag gedaan (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 Heeft iemand albums van de groep "Traffic" , vooral hun 4 eerste albums zou ik graag (terug- ik ben ze kwijt- ) willen hebben... Mr. Fantasy Traffic John Barleycorn Must Die The Low Spark of High Heeled Boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommiej2 Geplaatst 6 december 2008 Share Geplaatst 6 december 2008 Iemand misschien Flawed, Fever, Right There Waiting, If I Forget en On My Own van Delta Goodrem voor mij? (is voor vriendin van me) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 7 december 2008 Share Geplaatst 7 december 2008 Ik wil graag de setjes van Q-dance @ Rimini Tour 2008. Ik heb die van de Headhunterz en daar blijft het bij. Ik zag van de week een site waar ze allemaal opstonden, alleen ik kan me niet meer voor de geest halen welke site dat was. Levi of HJ of iemand anders die veel hardstyle luisterd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 12 december 2008 Share Geplaatst 12 december 2008 kan iemand mij een paar liedjes sturen ofzo Mario-Go! (album of een paar liedjes van het album) Usher-Make Love In This Club Part II Lil'Wayne & Bobby Valentino-Mrs Officer Onze computer is leeggemaakt en nu heb ik die liedjes niet meer Als je die liedjes hebt pm me maar en dan geef ik je mijn MSN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 14 december 2008 Share Geplaatst 14 december 2008 Ik wil graag de setjes van Q-dance @ Rimini Tour 2008. Ik heb die van de Headhunterz en daar blijft het bij. Ik zag van de week een site waar ze allemaal opstonden, alleen ik kan me niet meer voor de geest halen welke site dat was. Levi of HJ of iemand anders die veel hardstyle luisterd? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/livesets-q-dance-tour-rimini.html ------------ http://www.portsmouthfc.co.uk/index.php?cms_ref=news&qs_article_id=1904 wie weet welk liedje dit is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 december 2008 Share Geplaatst 14 december 2008 Weet ik niet buschauffeur :( Hoe hete dat nr waar Aka laatst mee kwam. Dat nr wat ook in fifa 08 zit. De clip is getekend en er wordt gefloten de hele tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 14 december 2008 Share Geplaatst 14 december 2008 Pfff, iets van Bjorn & nogwat. Het heet iig Young Folks edit: 51V1VMkuyx0 Peter, Bjorn & John - Young Folks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 december 2008 Share Geplaatst 14 december 2008 Nice, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 december 2008 Share Geplaatst 14 december 2008 http://www.rafc.tv/?page=1&video=417 Hoe heet het nummer hier op de achtergrond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 december 2008 Share Geplaatst 14 december 2008 http://www.hardtraxx.nl/nieuws/livesets-q-dance-tour-rimini.html ------------ http://www.portsmouthfc.co.uk/index.php?cms_ref=news&qs_article_id=1904 wie weet welk liedje dit is? Dank HJ :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heiko Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 http://www.rafc.tv/?page=1&video=417 Hoe heet het nummer hier op de achtergrond? The Mojito Song van Robert Abigail Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 december 2008 Share Geplaatst 17 december 2008 wie heeft bestandje van : zware jongens - mooi moet ze zijn:naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Van wie is dat liedje met I can't breath without you? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten