tomterhorst Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Is het nog gelukt Wouter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Uhm ik ben op zoek naar zo'n frans liedje, weet naam niet meer maar het is volges my wel bekend.. Iemand die wat bekende Frans liedjes kan opsommen? Niet Kate Ryan, Aicha of le lacs du connemara.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Tsja, ik heb 300 Franse liedjes op mijn pc, iets meer info zou handig zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Dat weet ik dus, maar als ik de naam zie weet ik wel dat dat het is... Zou je aub ff screens willen maken ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Aux Champs Elyzées _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Is het nog gelukt Wouter? Ja zeker weten ik heb het album weten te bemachtigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Tsja, ik heb 300 Franse liedjes op mijn pc, iets meer info zou handig zijn ;)Zou je een aantal daarvan kunnen uploaden? Vind het wel mooie muziek, dat Frans. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Hoe heet dat nummer van die stoer neger met z'n rasta haren? Hij lijkt best klein en volgens mij gaat hij in de clip op de balie van een bank staan en geld uitdelen, maar dat laatste weet ik niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Lil Wayne ft. T-Pain - Got Money Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Balen, dat is inderdaad dat nummer van die clip, maar dat nummer bedoelde ik dus niet :( @Larske: Les Poppys heeft wel wat goede nummers, En Jacques Brel ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Als je een beetje kan uitleggen welke je wel bedoelt zal ik mijn best doen om het te ontcijferen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Ja ik had geen idee, maar heb hem gevonden :D Flo Rida ft. T-Pain - Low Echt een chill nummer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 16 oktober 2008 Share Geplaatst 16 oktober 2008 Heb het Franse liedje gevonden :) Twas La Tribu de Dana :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 19 oktober 2008 Share Geplaatst 19 oktober 2008 Dat liedje van Eredivsie Live, hoe heet dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 oktober 2008 Share Geplaatst 19 oktober 2008 Ik heb dat verder niet.. maar de reclame die er altijd voor gemaakt werd was: It must be love.. van Madness, maar die van Jasper Steverlinck vind ik ook niet verkeerd. PVpj2J9Ask Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 Hoe heet het tweede liedje, met die beelden van Oleguer erbij? uBy62DqiqcA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 MK6TXMsvgQg Benny Hill Theme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 Geniale tune!:) Waar vind ik trouwens een nummer van: campeone campeone ole ole ole? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 27 oktober 2008 Share Geplaatst 27 oktober 2008 icj-O88i0Fs E-Type - Campione 2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 29 oktober 2008 Share Geplaatst 29 oktober 2008 Masters of Ceremony - Bottoms Up, iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 srry laat maar je hebt hem al gevonden het was niet a milli mar die is wel vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Wie weet hoe het nummer heet dat je hier op de achtergrond hoort? Ik weet het, beetje slechte geluidskwaliteit. EDIT: Hier hoor je het liedje wat duidelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Carmina Burana - Carl orff Zegt iemand in de reactie eronder ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Het stukje dat zo bekend is, heet "O Fortuna". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten