Magikarp Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Ja, dat nummer he van die Amstellovich. Bij die reclame van Apres skihut 24 ofzo hoor je hem ook, dus hij staat daar op. Maar ja, hoe heet hij nou? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Ja, dat nummer he van die Amstellovich. Bij die reclame van Apres skihut 24 ofzo hoor je hem ook, dus hij staat daar op. Maar ja, hoe heet hij nou? :cab: Dat nummer zoek ik dus ook al een tijdje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Is dat niet deze? Google is best handig.. g9UuyOQ4PgE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 1 mei 2008 Share Geplaatst 1 mei 2008 Weet er iemand hoe de goaltunes van RC Genk en Charleroi heten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 7 mei 2008 Share Geplaatst 7 mei 2008 Heeft iemand muziek van; ''cally and juice" en zou hij of zij dan zo vriendelijk willen zijn die met mij te delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 8 mei 2008 Share Geplaatst 8 mei 2008 Weet er iemand hoe de goaltunes van RC Genk en Charleroi heten? Die van Charleroi is Big Orgus, denk ik. En die van Genk heb ik dit seizoen nog niet gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 8 mei 2008 Share Geplaatst 8 mei 2008 Iemand een torrent of gewoon het album, ik kan er namelijk maar 1 vinden en en die doet het niet:cab: Matt Dusk - Back in Town Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 mei 2008 Share Geplaatst 8 mei 2008 Als ik dat nummer van Flo Rida - Low ofzo op mn ipod zet, dan blijft hij na 30 seconden hangen en gaat hij naar het volgende nummer. Ik heb er nu 5 gedownload en ze doen allemaal hetzelfde. Iemand die er 1 heeft die het wél doet? edit: ik heb er al 1, bedankt Abbi :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 9 mei 2008 Share Geplaatst 9 mei 2008 Weet iemand hoe dit nummer heet? vkpSMp5Q1qo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 mei 2008 Share Geplaatst 9 mei 2008 Weet iemand hoe dit nummer heet? vkpSMp5Q1qo Ik zie nu pas dat dat Dick Advocaat in die reclame is. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TVDW Geplaatst 11 mei 2008 Share Geplaatst 11 mei 2008 Muddy Waters-Rolling Stone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 13 mei 2008 Share Geplaatst 13 mei 2008 Ik zoek: Walt - Let The Music Play (Hard Minimal Mix). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 16 mei 2008 Share Geplaatst 16 mei 2008 Die van Charleroi is Big Orgus, denk ik. En die van Genk heb ik dit seizoen nog niet gehoord. Beetje laat maar echt bedankt:thumb: Het klopte;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2008 Share Geplaatst 19 mei 2008 F2FxfPElK1w De eerste 8 seconden komen van een ander liedje, weet iemand welke ? EDIT: Heb hem ! Felix - Don't You Want Me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gmert maaaast Geplaatst 19 mei 2008 Share Geplaatst 19 mei 2008 Is dat niet deze? Google is best handig.. g9UuyOQ4PgE Voor als jullie het nog niet wisten. Het heet Propaganda Nazdrowje. Het is van Boris Guudunov. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 mei 2008 Share Geplaatst 20 mei 2008 Ik vind deze nergens, kan iemand mij helpen of een link geven? Shaggy - Like a superstar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yougle Geplaatst 20 mei 2008 Share Geplaatst 20 mei 2008 Iemand dat liedje van de Nuon-reclame? Ik weet dat de artiest Maarten Roozendaal is. Het gaat dus om dit liedje: oo0duNzhRu8 Maarten van Rozendaal - Hij vecht, maar hij mag nooit meer winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyv Geplaatst 20 mei 2008 Share Geplaatst 20 mei 2008 Hoe heet dat nummer wat Zenit zong toen ze de UEFA wonnen? :cab: Zo'n russisch/militair getint gedoe... zal wel iets van USSR zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 27 mei 2008 Share Geplaatst 27 mei 2008 Is er iemand die wat muziek van Caesar voor me heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommiej2 Geplaatst 2 juni 2008 Share Geplaatst 2 juni 2008 Iemand misschien een torrent van 'De grootste voetbalhits'? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 juni 2008 Share Geplaatst 2 juni 2008 Van dat soort CD's zijn vaak geen torrents te vinden, google geeft me iniedergeval geen goede hit, en the piratebay ook niet. Misschien dat je hem toch maar even in de winkel moet kopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 [Youtube]NWFQeMLa0Yk[/Youtube] Wie kan die even voor me downloade. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Van dat soort CD's zijn vaak geen torrents te vinden, google geeft me iniedergeval geen goede hit, en the piratebay ook niet. Misschien dat je hem toch maar even in de winkel moet kopen ;c Of zijn Pm even bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Abbi Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 NWFQeMLa0Yk Wie kan die even voor me downloade. :D http://www.speedyshare.com/817669893.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 7 juni 2008 Share Geplaatst 7 juni 2008 er is een nummer dat gebruik maakt van dialogen uit terminator 2. als ik me niet vergis is het iets idm-erigs. iemand enig idee? googlen op de lyrics helpt niet (onder andere het stuk 'the next patient is interesting' etc. zit er in). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten