Tjinnoes Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 EDIT: Never mind, Simone White - The Beep Beep Song. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Wie kan mij helpen aan cd house party 1, hij is al oud uit 1991 maar er staat zeker lekkere muziek op!!!! B.V.D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Soulseek: http://www.slsknet.org/ Dat werkt bij mij totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 kan iemand mij 'ja' van vinkenoog en spinvis pm'en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Kan iemand mij 'Ja' van Vinkenoog en Spinvis pm'en? Je kunt geen bestanden via pb versturen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 een link naar yousendit dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 22 maart 2008 Share Geplaatst 22 maart 2008 Heb net een erg interessante film gezien, kan nog niet echt n oordeel geven of ik m nou goed of slecht vond zo apart was ie maar dat de muziek goed was is n feit.. ik zoek dus de soundtrack vd film Southland Tales http://www.moviemeter.nl/film/24514 Muziek is grotendeels van Moby en imo helemaal geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 maart 2008 Share Geplaatst 23 maart 2008 http://www.imdb.com/title/tt0405336/soundtrack En dan "Planet Telex", das de echte soundtrack als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 maart 2008 Share Geplaatst 24 maart 2008 Iemand C'mere van Interpol voor me, niet te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jochem Geplaatst 24 maart 2008 Share Geplaatst 24 maart 2008 @ Le Saux: http://www.sendspace.com/file/3eo4rp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 maart 2008 Share Geplaatst 24 maart 2008 Grazie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 Mensen, hebben jullie nog mooie nummers (gewoon artiest + naam song) voor mij in de genres rock/britpop/indie ? Kasabian, Arctic Monkeys enzo ? Alvast bedankt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 hmm, kasabian is goed maar arctic monkeys niet, dat maakt het lastig. een paar pogingen (bandnamen, verder gewoon even op myspace zoeken): - blood red shoes - maximo park - ceasars (download 'jerk it out') - sons and daughters - long blondes - vonbondies (download 'c'mon c'mon') en natuurlijk de bands waar ze alles van jatten: - wire - echo and the bunnymen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 Weten jullie dan ook nog een paar nummers die je gewoon moet hebben van Kasabian, Editors, Maximo Park, Arctic Monkeys, Snow Patrol ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 kasabian: - club foot - shoot the runner editors: - blood maximo park: - russian literature - grafitti - apply some pressure (heel de debuutcd is geweldig goed) arctic monkeys: - brianstorm snow patrol: - negeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 thanks wilhelm, hier kan ik weer even mee vooruit :D maar tips zijn altijd welkom ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 Wilhem dat jij Maximo Park zou luisteren, dat verbaasd me dan weer :o Kay, download van Maximo Park ook maar Karaoke Plays, vind jij mooi, weet ik zeker. Vind het zelf ook een prachtig nummer, ergens heel emotioneel ook enzo ;). Ohh Books from Boxes ook trouwens, supernummer. Hele CD (Our Earthly Pleasures) pwnt de pan uit zoals Wilhem al zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 alleen bedoelde ik niet die cd, ik bedoelde a certain trigger ;), our earthly pleasures moet ik ook nog een keer kopen maar ik vond em minder dan het debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 maart 2008 Share Geplaatst 26 maart 2008 Dacht al, zodra het een beetje popu/mediahype wordt vind jij er niet veel meer aan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielson Geplaatst 26 maart 2008 Share Geplaatst 26 maart 2008 Beter luister je gewoon naar The Libertines of The Smiths :cab: Maar als je liever de nieuwere bandjes hebt; Art Brut, The Cribs, Dirty Pretty Things, The Futureheads, Infadels, Louis XIV, Mando Diao, Milburn, Nine Black Alps en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 maart 2008 Share Geplaatst 26 maart 2008 Snow Patrol negeren? Haha, luister eens Run, Chasing Cars, Set The fire to The Third Bar. Is niet echt indie-rock, dat zijn ballads. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 26 maart 2008 Share Geplaatst 26 maart 2008 Weet er iemand nog wat lekkere hip-hop/RnB/rap nummers die niet bij iedereen bekend zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 26 maart 2008 Share Geplaatst 26 maart 2008 Weet niet in hoeverre deze bekend is... http://nl.youtube.com/watch?v=3pwYWXaI_n4 En Natuurlijk Rock City _O_ http://nl.youtube.com/watch?v=ukmT0l4icVs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 http://www.youtube.com/watch?v=TSEGqAk8YJM Wie kent hier zo'n andere versie van, die wat sneller en (vind ikzelf) mooier. Kzag die andere versie een keer bij een voetbalcompilatie maar kzou zo niet meer weten welke dat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa+rick Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Wie kent het nummer dat elke keer wordt gedraaid na de uitzending van de Champions League (NOS)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten