Larsjee10 Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Vind hem net zelf ook gelukkig, maar toch bedankt held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Altijd voordat de voorbeschouwing begint bij NOS Champions League, komt er een liedje met iets van History .. past, future.. herkent iemand het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Top 40 liedje, ik meen echt dat het Inna of Elena was, maar bij het refrein spelt ze een woord op het einde van het refrein, ik meen iets in de richting van A S A P (of iets met 5 letters) Iemand die me helpen kan? Ja die is lekker he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Elena - Midnight Sun Bedoel je die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Nee hij had hem al hierboven hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ow tis 1uur in de nacht:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Denk niet dat jullie 'm kennen maar kan het altijd proberen, ben opzoek naar een remix van Enrique Iglesias - Tonight (im fuckin' you) die in dit filmpje komt. [YOUTUBE]n-hNBhI2DBg[/YOUTUBE] Vanaf 3:33 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Dit is em toch? GVpn-dQa1lU http://www.livingelectro.com/song/37022/Enrique%20Iglesias%20Ft.%20Ludacris/Tonight%20%28Richard%20Vission%20Solmatic%20Remix%29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ik vond 'm net 2sec geleden met Shazam, maar toch bedankt. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ghehe ja ik dacht nog zal ik ff shazamen maar dacht dat gaat em toch niet worden omdat het maar een klein stukje is en nog wat geluid doorheen zit. Toch wel dus. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ja verbaasde mij ook indd dat Shazam 'm vind, bazen programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 2 november 2011 Share Geplaatst 2 november 2011 Hoe heet dat liedje dat ze draaien bij het beginfilmpje van Neonletters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Begint bij 2:33 tot 2:60. Gruwelijke beat alleen ik weet niet hoe die heet. [YOUTUBE]8LhI2i13I9A[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 NB3XHlEUXic Deze denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Top dat is 'm! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Ju19V_BoXR0&feature=player_embedded#! Op 2:22, waar komt die Nananana ook weer uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Komt me bekend voor. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Ja mij ook, echt irritant als je dan niet weet waar die van is. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenM Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Beatles - Hey Jude? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Lijkt er wel een beetje op maar is em niet Edit; Blijkbaar wel, zoals hier bijv. ZaVxw_9HdQM En in het origineel zit hij blijkbaar ook, na 4.5 minuut ongeveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Hahahaha mijn god, wat een commentator :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik hoorde een paar dagen geleden een liedje op de radio, was volgens mij de nieuwe van avicii maar ik kan fout zitten, iemand enig idee hoe die heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Begint bij 2:33 tot 2:60. Gruwelijke beat alleen ik weet niet hoe die heet. [YOUTUBE]8LhI2i13I9A[/YOUTUBE] Wil nog even reagerren, waarom keek je dit filmpje :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik hoorde een paar dagen geleden een liedje op de radio, was volgens mij de nieuwe van avicii maar ik kan fout zitten, iemand enig idee hoe die heet? JoZKw61p6ZY Misschien die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannes123 Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Db6QkwWbnbg Dit is de gore versie maar. Weet iemand hoe het echte nummer ook alweer heet? Ik ben al de hele ochtend geïrriteerd want ik kom er maar niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten