MisterX Gepost June 14, 2023 Share Gepost June 14, 2023 Seizoen toch nog een beetje goed afgesloten met een overwinning. Zelfs weer 4x gescoord. Best lekker. Over het hele seizoen lekker weten te scoren, een stuk meer dan andere jaren. Zou me niets verbazen als ik richting de 80 doelpunten ben gegaan dit seizoen, terwijl ik voorgaande jaren vaak nog geen eens de helft daarvan haalde... Enige goede reden die ik kan bedenken is een ander team en dus ook andere vakgenoten. Betere vakgenoten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 17, 2023 Share Gepost June 17, 2023 KAMPIOENEN. De dubbel gepakt door na zaalkampioen nu ook op het veld de titel te pakken. 9-23 gewonnen. Met rust was het 3-9 en had ik er al 4 in liggen. Werd ik alleen gek genoeg gewisseld, nadat het vorige week al mijn wisselbeurt was. Gelukkig wel af af van deze trainer nu. Straks lekker feestje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost June 25, 2023 Share Gepost June 25, 2023 Op 17-6-2023 om 15:43 zei 007mark: Gelukkig wel af af van deze trainer nu. Vind je de trainer dan helemaal niets? Je bent wel kampioen geworden met hem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 25, 2023 Share Gepost June 25, 2023 6 minuten geleden zei MisterX: Vind je de trainer dan helemaal niets? Je bent wel kampioen geworden met hem... Niemand van het team was tevreden met hem. Maar resultaten waren redelijk okay, ja. Al vind ik dat je gedurende het seizoen alsnog punten hebt laten liggen tegen clubs waar het zeker niet gehoeven had. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost July 2, 2023 Share Gepost July 2, 2023 Het WK U17 is niet gewonnen door Nederland?! Dat beloofd hopelijk iets voor de komende jaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost September 30, 2023 Share Gepost September 30, 2023 De eerste competitiewedstrijd zit er ook weer op. Helaas verloren in een zeer gelijk opgaande wedstrijd. Volgens mij is het nooit 2 verschil geweest. Ik ben wel weer verder gegaan op dezelfde voet als vorig jaar. Volgens mij heb ik er 4 gemaakt. Het gaat zo hard, ik raak de tel kwijt... Ik vraag me achteraf wel af of ik m'n knie niet kapot gelopen heb. Ik kwam op een gegeven moment ongelukkig terecht waardoor ik mogelijk een knieblessure heb opgelopen. Ik was echter weer eens te eigenwijs om eruit te gaan. Nu valt de knie wel mee, maar hij is nu warm. Als ik morgen ochtend wakker wordt, dan ben ik heel benieuwd hoeveel last ik er van heb en of ik nog een beetje normaal erop kan staan. Niet de meest ideale start van de competitie dus... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 2, 2023 Share Gepost October 2, 2023 De revanche is binnen. Tactische aanpassing heeft gewerkt. Ik heb mezelf tegen hun beste speler gezet en die totaal onschadelijk weten te maken (Terwijl hij zaterdag nog de helft van de doelpunten maakte ofzo). Zelf weer 3x gescoord. Dus dat is wel lekker. Ik voel wel weer m'n knie. Hopelijk wordt het niet veel erger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 4, 2023 Share Gepost October 4, 2023 Wedstrijd 3 in 5 dagen. Dat gaat zo wel erg hard. Gelukkig gewonnen, ook al was de.tweede helft slecht. Ik scoor tegenwoordig opeens zoveel dat ik vaak de tel kwijt ben. Ik denk dat ik er 4 had. Of ik zou een vijfde vergeten moeten zijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 10, 2023 Share Gepost October 10, 2023 Het heeft lang geduurd, maar middels FHM denk ik de rest van MU eindelijk te kunnen interesseren in korfbal± https://sportnieuws.nl/overig/korfbal/korfbalinternationals-doen-fotoshoot-voor-fhm/ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 15 keer gescoord in 4 wedstrijd tot nu toe. Niet slecht Uitslagen wel wisselvallig. Helaas scoort de rest niet zo makkelijk als ik, waardoor zelf scoren vaak een probleem is. Nu scoor ik zo'n beetje 1/3 van alle doelpunten. Het zou mooi zijn als de rest ook meer ging scoren. Dan ben je toch minder afhankelijk van 1 persoon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 21, 2023 Share Gepost October 21, 2023 Tegenstander zet gewoon even iemand uit reserve tweede klasse in de basis bij een team in de kelderklasse van het breedtekorfbal. Die cheat code hebben ze al ene paar keer eerder uitgehaald. Te idioot voor woorden. Dat resulteerde in een nederlaag dus... Tegenstander heeft alleen gewonnen dit veldseizoen als ze deze cheatcode inzette en gingen anders roemloos ten onder. Daar ging dus onze tweede plek op het veld. Ik ben benieuwd of we vanuit de bond nog iets gaan horen over deze situatie, want ze hebben het gewoon de helft van de wedstrijden geflikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 21, 2023 Share Gepost October 21, 2023 Hier in het 3e gekomen van onze nieuwe fusievereniging KVZ '23. Kwamen in een poule met EKVA 2 en OKV 2, die vorig seizoen op het veld achter mijn oude team eindigde als 2e en 3e. En BEP 3, waar ik al lang niet tegen had gespeeld. Uiteindelijk op 2e plek geëindigd, omdat ons team pas laat bij elkaar was in de voorbereiding. Mede omdat er nog mensen uit 1/2 moesten afvallen en we dus de eerste wedstrijd met 8 heren speelden. Moesten daarna namelijk ook nog spelers bij ons afvallen. Daarnaast ook pas in de 2e week wat meer vastigheid met 2 trainers die afwisselend het trainen/coachen oppakken. Uitslagen op een rijtje, waarbij je ziet dat we helaas te laat op gang zijn gekomen.BEP - KVZ 13-12 KVZ - EKVA 13-17 KVZ - OKV 13-15 KVZ - BEP 21-17 EKVA - KVZ 13-16 OKV - EKVA 11-14 In de zaal ook reserve 2e klasse, we gaan voor linkerrijtje. Velocitas en KVA speelden op het veld 1e klasse (Velocitas zelfs kampioen) dus die schat ik een maatje te groot in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Zowaar geen Nederland - Belgie in WK Finale. Taiwan wint met 21-19 van België in halve finale. Nederland heel makkelijk met 41-13 gewonnen van Tsjechië. Had wel verwacht dat België het moeilijk zou krijgen, eerder tegen Portugal en Suriname waren ze ook al niet overtuigend, maar verliezen had ik niet verwacht. Evengoed wel leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Niet geheel tegen de verwachting toch? Taiwan is al langer in opkomst en doet het goed. Jammer dat China het toernooi geboycot heeft i.v.m. in Taiwan. Anders was er nog wel een goede kanshebber op de finale volgens mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 2 minuten geleden zei MisterX: Niet geheel tegen de verwachting toch? Taiwan is al langer in opkomst en doet het goed. Jammer dat China het toernooi geboycot heeft i.v.m. in Taiwan. Anders was er nog wel een goede kanshebber op de finale volgens mij. Inderdaad op de World Games van 2022 was het ook maar 1 verschil in het voordeel van België. Net als op het WK van 2019. Laatste officiële verloren wedstrijd die niet tegen Nederland of België was, dateert ook van 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 6, 2023 Share Gepost November 6, 2023 @MisterX @Copywriter @ReneLeBlanc Tag jullie maar even als enige (oud)-korfballers. Wij zijn nu met het 3e van KVZ '23 bezig om eerste weekend van januari een weekend weg te gaan. Soort trainingsweekend zegmaar, waarbij we op zaterdag 6 januari een oefenwedstrijd willen spelen. Zowel veld als zaal zitten we in de Reserve 2e Klasse, dus dacht vraag even bij jullie of de verenigingen daarvoor open staan. Of je misschien iets weet in de buurt die wat zoeken. Wij willen dus een uitwedstrijd spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 7, 2023 Share Gepost November 7, 2023 Ik vraag me af of onze selectie daarin mee zou willen gaan. Ik denk dat ze liever een tegenstander zouden hebben met 2 teams, zodat 1 en 2 beiden kunnen spelen. En ik heb geen idee of we een zaal beschikbaar hebben. Ik bemoei me eigenlijk helemaal niet met de selectie. Wat ik wel weet, is dat er een facebookpagina is om tegenstanders voor oefenwedstrijden te charteren. Dat gaat vooral over wedstrijdkorfbal en over jeugdteams. Als je op die facebookpagina een oproepje doet, zullen er vast verenigingen zijn die reageren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 2, 2023 Share Gepost December 2, 2023 Wat een pot vandaag. Eerste helft was ruk. Dat was echt zo'n helft van 'O, verliezen we nu echt van een ploeg van dit kaliber, schaam je heel diep'. Vervolgens spelen we een sublieme tweede helft. Een paar minuten voor tijd moesten we er nog 3 om tot de 20 te komen, dus dat gingen we als grap tegen elkaar roepen. Vervolgens lukte het ons dat ook nog. Volgens mij zijn echt de laatste 12 doelpunten ofzo door ons team gescoord en heeft de tegenstander in de laatste 20 minuten helemaal niets meer gescoord ofzo. En dan win je ondanks die rot eerste helft opeens met redelijk speels gemak. Wel jammer dat we een keer onverdiend verloren hebben. Die tegenstander kwam opdagen met 6 spelers uit hogere teams. Nou ja, dat mag weg, maar dat was eigenlijk de enige reden waarom ze gewonnen hadden. Datzelfde team is dik ingemaakt zonder invallers door een team die wij weer dik in maakte... Ik hoop niet dat een dergelijke wedstrijd ons uiteindelijk op gaat breken in een mogelijke strijd om het kampioenschap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 Gisteren had het team een offday, precies tegen de concurrent om de titel. Ik vermoed dat het kampioenschap daardoor na 4 wedstrijden eigenlijk al beslist lijkt te zijn. Heel jammer. Vorige week maakte ik voor rust 4 van de 5 doelpunten van ons team. Deze week was het zelfs 3 van de 3. Zo slecht gaat het opeens qua afronding. Dat is toch wel een beetje zuur. Dan maar strijden voor plek 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 28 Share Gepost February 28 Wordt er nog een balletje geworpen dit weekend? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 28 Share Gepost February 28 14 minuten geleden zei Fantasy: Wordt er nog een balletje geworpen dit weekend? Zeker, zijn 2 weken vrij geweest, maar laatste 3 speelronden van de zaalcompetie gaan nu beginnen. Puntje komend weekend en wij zijn zeker van lijfsbehoud. Staat dusdanig dicht bij elkaar dat we ook volledig in eigen hand hebben om 3e te worden. Dus spannend pouletje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 28 Share Gepost February 28 1 uur geleden zei Fantasy: Wordt er nog een balletje geworpen dit weekend? Eindelijk weer. De laatste wedstrijd voelt een eeuwigheid geleden. Dat is het misschien ook wel een beetje. De laatste wedstrijd was nog in januari. We hebben wel een beetje personele problemen, waardoor we structureel veel invallers nodig hebben om onze wedstrijden door te laten gaan. Na de eerste paar wedstrijden hadden we nog het idee dat we wel eens voor het kampioenschap zouden kunnen gaan strijden, maar door wat misstappen en nu de personele problemen worden we toch een grijze middenmoter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 3 Share Gepost March 3 (edited) Voor de liefhebbers die vonden het dat hier te stil werd: Mijn eigen wedstrijd werd een drama. Het was weer eens zo'n wedstrijd waarin ik als enige van mijn team meer wist te scoren dan mijn directe tegenstander. Sowieso was ik zo'n beetje de enige die wist te scoren... Maar 1 doelpunt van mijn team kwam niet van mij. Dat typeert het verloop van de wedstrijd wel. We zijn volledig in de pan gehakt. Het is nu te hopen dat we uiteindelijk plek 4 weten vast te houden. Dat zou al een hele prestatie zijn... Het team waar ik coach van ben, heeft me wel verrast. Normaal gesproken worden die juist in de pan gehad. Uit hadden ze ook met 16 punten verschil ofzo verloren van deze tegenstander, waarbij ze zelf amper wisten te scoren. En nu wisten ze opeens redelijk eenvoudig de wedstrijd te winnen. Dus dat was wel een mooi lichtpuntje. @Bolderbast speciaal tagje voor jou, omdat je aankaartte dat het hier te stil was. Edited March 3 by MisterX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 3 Share Gepost March 3 18-21 gewonneng gister en was zelf aardig in vorm. Voor rust al 4 doelpunten, waarna mijn tegenstander gewisseld werd. Kreeg ik een betere verdediger, maar op andere gebieden lagen weer kansen. Zoals meer rebound pakken. Dus toen konden spelers in mijn vak meer de goals maken. Lijfsbehoud is zeker en volgende week winnen is ook garantie op plek 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost March 3 Share Gepost March 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts