MisterX Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Na lange tijd mag ik morgen weer eens mee met een team hoger. Blijkbaar moet ik én daar een hele wedstrijd spelen én daarna met mijn eigen team nogmaals een hele. Ik ga compleet gesloot zijn. Ik vraag me af of mijn lichaam dit nog wel trekt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) 3 punten en 6 doelpunten verder ben ik compleet gesloopt. In ieder geval een leuke dag gehad, maar ik denk niet dat ik vandaag nog veel kan doen. Ik weet niet of ik snel weer twee wedstrijden zou spelen... Oh, en ik heb flinke blaren op mijn voeten... 14 mei 2022 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 mei 2022 Share Geplaatst 21 mei 2022 (bewerkt) 3e wedstrijd op rij topscorer van de wedstrijd. En dat terwijl ik maar een halfje speelde én over het algemeen een ondersteunde rol heb in het vak. Misschien moet ik me weer omtunen tot puntspeler Oh, en weer gewonnen. 21 mei 2022 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 mei 2022 Share Geplaatst 21 mei 2022 Eerste veldwedstrijd direct verloren van onze grootste concurrent om plek 2 (en mijn oude club). Vorige week erbarmelijk slecht tegen de onderste. Wel nog gelijkgespeeld door rake strafworp met nog 12 seconden te spelen. Gelukkig vandaag wel weer goeie pot en 14-8 winst. De nummer 2 heeft nu dus ook 2x op rij verloren, waardoor we op onderling resultaat onze ze staan. Maakt wel extra zuur dat ze nu ineens veel punten laten liggen, dat wij tegen hun zo matig waren. Niks meer aan te doen alleen. Kampioenschap is al bijna vergeven overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Het seizoen lijkt wel mooi te eindigen: Tegenstander heeft geen team... Hopelijk kunnen we die komende week toch nog een keer inhalen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Het is nog gelukt om een datum te prikken waarop het merendeel van het team kan. Nu maar hopen dat de tegenstander ook met hun volledige team komen en niet dat het een team invallers is (uit bijvoorbeeld een team hoger). Bij winst zijn we 2e in de poule geworden. Op zich wel vrede mee, want de nummer 1 was gewoon te laag ingedeeld door de bond. Bij het zien van de indeling wist ik eigenlijk al dat zij kampioen zouden worden, ondanks dat ik niet bekend was met dat team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Tweede seizoenshelft begon heel matig met een verliespartij tegen Furore in de laatste minuut en een gelijkspel tegen Haarlem (waar wij zelf 12 sec. voor tijd scoorden). Daarna wel alles gewonnen, wat eigenlijk wel heel knap is. Ook al begreep ik dat sommige tegenstanders ook hier en daar wel wat blessuregevallen hadden. Uiteindelijk gewoon doodzonde dat je 2x verliest van Furore, nota bene mijn oude club. Zijn geen wonderploeg, maar hebben het toch lastig met hun spel op één of andere manier. Hopelijk kunnen we volgend seizoen echt strijden om het kampioenschap, want we spelen dan zowel op het veld als de zaal in de reserve 3e klasse. Zullen wat verrassende tegenstanders worden op het veld, aangezien ons 1e is gepromoveerd naar de 1e klasse. Grote kans dus dat we weinig gekoppeld worden aan dezelfde clubs, waardoor je vaak tegen lagere (niet-selectie) teams moet spelen. Toch ook vaak wel verradelijk, met wat oude rotten die het nog wel kunnen. Anyway, nu rustig beetje fit blijven en weer zorgen dat we er in augustus klaar voor zijn. Laatste jaar ook bij deze club waarschijnlijk, aangezien de kans 99% is dat we gaan fuseren met ZKV. Dat is de andere club in Zaandam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 In de laatste 3 wedstrijden van het seizoen ook weer mijn rentree op het veld gemaakt. Eerst 5 minuten, een na laatste wedstrijden gestart tot en met de rust en laatste wedstrijd zelfs nog een hele wedstrijd + 5 minuten bij het eerste meegepakt. Deze zomer er even vol op klappen om na de zomer weer helemaal terug te zijn. Toch wel lekker gevoel hoor na meer dan 2 jaar afwezigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Hier is het veldseizoen met een sisser uitgedoofd. De laatste 3 wedstrijden waren: Tegen een team dat te laag is ingedeeld Tegen een team met een hoop invallers uit een hoger team Tegen een team dat opeens veel meer scoorde dan gebruikelijk Hopelijk volgend jaar meer geluk. Ik vermoed dat ik dan wel een compleet ander team ga krijgen. Er komt een extra seniorenteam bij, dus alle teams gaan op de schop. Dat wordt niet meer het laagste team, maar het een-na-laagste team. Ik denk wel dat het er op neer gaat komen dat ik trainer/coach wordt van zowel mijn eigen team als het laagste team volgend jaar. Ik ben erg benieuwd hoe dat volgend jaar gaat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 De poule indelingen zijn blijkbaar nu al rond. Andere jaren was dat toch veel later?! Beide mogelijke teams voor mij voor komend seizoen hebben een leuke poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Gister heeft trainer van one 1e al 3 mannen en vrouwen genoemd die niet meer in aanmerking komen voor het 1e. Zat ik niet bij. En aangezien ze een blessure hebben aan de mannenkant, gaat het waarschijnlijk tussen mij en één iemand anders voor basisplek bij 1e competitiewedstrijd. Die concurrent is nu ook op introductieweek in Berlijn dus morgenavond in een oefenwedstrijd al een hele wedstijd spelen. Tot nu toe in de voorbereiding al tweemaal een halve wedstrijd in het 1e gespeeld. Heel verrassend eigenlijk, omdat ik vorig seizoen maar eenmaal een kort invalbeurtje heb mogen maken. Nu andere staff wel, die het blijkbaar wel redelijk zien zitten in mij. Ben anderen blijkbar voorbij gegaan in de pikorde. Wel flink aanpoten, want ons 1e is op het veld gepromoveerd naar de 1e klasse. Is toch wel even wat anders dan reserve 3e klasse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 12 minuten geleden zei 007mark: Gister heeft trainer van one 1e al 3 mannen en vrouwen genoemd die niet meer in aanmerking komen voor het 1e. Zat ik niet bij. En aangezien ze een blessure hebben aan de mannenkant, gaat het waarschijnlijk tussen mij en één iemand anders voor basisplek bij 1e competitiewedstrijd. Die concurrent is nu ook op introductieweek in Berlijn dus morgenavond in een oefenwedstrijd al een hele wedstijd spelen. Tot nu toe in de voorbereiding al tweemaal een halve wedstrijd in het 1e gespeeld. Heel verrassend eigenlijk, omdat ik vorig seizoen maar eenmaal een kort invalbeurtje heb mogen maken. Nu andere staff wel, die het blijkbaar wel redelijk zien zitten in mij. Ben anderen blijkbar voorbij gegaan in de pikorde. Wel flink aanpoten, want ons 1e is op het veld gepromoveerd naar de 1e klasse. Is toch wel even wat anders dan reserve 3e klasse Welke club zit je ook alweer? 1e klasse, pff moet er niet aan denken even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Welke club zit je ook alweer? 1e klasse, pff moet er niet aan denken even. ZKC '31 in Zaandam. Vroeger 10 jaar in de jeugd gespeeld van Furore (en haar voorloper, voor de fusie). Toen gestopt bij overstap naar de senioren en 4 jaar echt helemaal niets gedaan qua sport. Toen toch weer begonnen bij ZKC, waar ik eerst een halfjaar in het 3e heb gespeeld (fitheid was ver te zoeken na zo lang stilzitten). Dat seizoen werd afgebroken door de welbekende coronacrisis. Vervolgens kreeg ik een kans om met de selectie mee te trainen, maar viel ik toch af naar het 3e weer. Vorig jaar uiteindelijk wel gelukt om in het 2e te komen. Dus eigenlijk pas 1 vol jaar selectie gedaan. 31 augustus 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 minuten geleden zei 007mark: ZKC '31 in Zaandam. Vroeger 10 jaar in de jeugd gespeeld van Furore (en haar voorloper, voor de fusie). Toen gestopt bij overstap naar de senioren en 4 jaar echt helemaal niets gedaan qua sport. Toen toch weer begonnen bij ZKC, waar ik eerst een halfjaar in het 3e heb gespeeld (fitheid was ver te zoeken na zo lang stilzitten). Dat seizoen werd afgebroken door de welbekende coronacrisis. Vervolgens kreeg ik een kans om met de selectie mee te trainen, maar viel ik toch af naar het 3e weer. Vorig jaar uiteindelijk wel gelukt om in het 2e te komen. Dus eigenlijk pas 1 vol jaar selectie gedaan. Volgens mij hebben we in het verleden wel tegen ZKC gespeeld, maar is voor mij ook lang geleden weer. Nu weer terug na 3 seizoen gemist te hebben door VKB en wel weer terug direct in 1. Op het veld gedoodverfde favoriet om kampioen te worden aangezien we gedegradeerd zijn vorig seizoen uit de 2e klasse, in de zaal spelen we 2e klasse en moeten we ook om de bovenste plekken mee doen. Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Afgelopen donderdag hele wedstrijd in het eerste gespeeld (21-20 winst) en vandaag helft bij 2 en helft bij 1. Afgewisseld met de ander die nog voor 1 in aanmerking kwam. Keuze voor volgende week, wanneer competitie begint, is voor nu toch gevallen op hem. Was ook diegene die vorig jaar wel veel inviel bij 1, dus ook wat meer ervwring in dat tempo. Jammer, maar onoverkomelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Op 3-9-2022 om 19:20 zei 007mark: Afgelopen donderdag hele wedstrijd in het eerste gespeeld (21-20 winst) en vandaag helft bij 2 en helft bij 1. Afgewisseld met de ander die nog voor 1 in aanmerking kwam. Keuze voor volgende week, wanneer competitie begint, is voor nu toch gevallen op hem. Was ook diegene die vorig jaar wel veel inviel bij 1, dus ook wat meer ervwring in dat tempo. Jammer, maar onoverkomelijk. Als ik het zo hoor komt het wel goed met je. Bij ons is het nog erg zoeken, jonge selectie en veel mensen die niet veel met elkaar samen gekorfbald hebben. Alle drie de oefenwedstrijden ook niet winnend afgesloten dus we mogen aan de bak zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Als ik het zo hoor komt het wel goed met je. Bij ons is het nog erg zoeken, jonge selectie en veel mensen die niet veel met elkaar samen gekorfbald hebben. Alle drie de oefenwedstrijden ook niet winnend afgesloten dus we mogen aan de bak zaterdag. Mja, lag nu wel een kans omdat er dus een heer geblesseerd was die normaliter wel in 1 speelt. Gaan het zien rest van het seizoen hoe het loopt. En bij jou weten ze wat ze zeggen he...iets met een slechte generale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Gaat hier lekker met wedstrijden... Volgens mij heb ik straks mijn 3e competitiewedstrijd al gespeeld voordat de 2e speelronde van start gaat Wel benieuwd hoe het gaat. Teams zijn flink op de schop gegaan. Dat zal zeker even wennen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Eerste wedstrijd 10-8 gewonnen. Zal wel vaker dit seizoen met hakken over de sloot zijn, want scoren gemiddeld erg weinig. En meest scorende heer van vorig seizoen is gestopt door een blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Helaas na bovenstaande wedstrijd niet meer in actie gekomen door gekneusde ribben. Best hardnekkig en heb het vrij slecht gehad bij momenten. Mijn team heeft wel tweemaal gewonnen in de tussentijd. 9-20 op bezoek bij Oosterkwartier en 15-12 thuis tegen Madjoe, wat op dat moment ook 2 wedstrijden had gewonnen al. Beide wedstrijden speelde een heer op mijn plek die normaal wel in 1 zit, maar terugkomt van een liesblessure. Zaterdag ben ik er zelf wel weer bij om te starten, heb deze week ook getraind. Is nog niet helemaal pijnvrij, dus moeten kijken of ik hele wedstrijd vol kan maken. Voorlopig dus wel bovenaan met 6 uit 3, waarbij geen enkele andere ploeg nog foutloos is tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Mocht weer meedoen, maar wat een drama zeg. Moesten al 2 dames afstaan aan het 1e door blessures en kwam ook aan de dameskant nog een corona'tje bij en iemand die ziek was. Dus speelden met mensen uit het 3e en 4e erbij. Wilden de wedstrijd verplaatsen, maar Huizen 2 wilde niet meewerken. De wedstrijd dan, zo slecht. Pas na 16 minuten de eerste goal, dus stond alleen maar te verdedigen. Rust was 4-4, wat voor ons echt heel matig is. Kwamen wel nog 6-8 voor, maar toen zette ze 4 mensen erin van hun 1e. Volgens de regels mag het, maar toch beetje triest. Uiteindelijk daardoor, en door ons zeer matige spel, met 10-9 verloren. Bijzonder zuur omdat dit echt niet had gehoeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 2 uur geleden zei 007mark: Mocht weer meedoen, maar wat een drama zeg. Moesten al 2 dames afstaan aan het 1e door blessures en kwam ook aan de dameskant nog een corona'tje bij en iemand die ziek was. Dus speelden met mensen uit het 3e en 4e erbij. Wilden de wedstrijd verplaatsen, maar Huizen 2 wilde niet meewerken. De wedstrijd dan, zo slecht. Pas na 16 minuten de eerste goal, dus stond alleen maar te verdedigen. Rust was 4-4, wat voor ons echt heel matig is. Kwamen wel nog 6-8 voor, maar toen zette ze 4 mensen erin van hun 1e. Volgens de regels mag het, maar toch beetje triest. Uiteindelijk daardoor, en door ons zeer matige spel, met 10-9 verloren. Bijzonder zuur omdat dit echt niet had gehoeven. Kan aan mij liggen maar gezien het feit jullie veel afwezigen/corona gevallen heben, zij 4 maar liefst van het 1e erinzetten, dan is 1 goal verschil nederlaag zo slecht toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 2 uur geleden zei 007mark: Moesten al 2 dames afstaan aan het 1e door blessures en kwam ook aan de dameskant nog een corona'tje bij en iemand die ziek was. Wij hebben last van iets van 5 heren in hogere teams die allemaal langdurig geblesseerd uit gevallen zijn... Daardoor zijn allemaal heren doorgeschoven, waardoor de lagere teams geen eens meer 4 heren in een team hebben. Zo'n drama is het op dit moment... Dat wordt in de zaal toch maar een team minder denk ik. Maar dan wel teams met 7 dames en genoeg heren... Dat gaan niet alle dames leuk vinden, denk ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 4 uur geleden zei Kyrill: Kan aan mij liggen maar gezien het feit jullie veel afwezigen/corona gevallen heben, zij 4 maar liefst van het 1e erinzetten, dan is 1 goal verschil nederlaag zo slecht toch niet? Zo kan je het ook zien, maar deze klasse moeten wij echt van meeste ploegen winnen. Zelfs in dit soort omstandigheden vind ik. Maar als er een weekend wss dat je zo'n pot kon verliezen was het nu wel. 4 uur geleden zei MisterX: Wij hebben last van iets van 5 heren in hogere teams die allemaal langdurig geblesseerd uit gevallen zijn... Daardoor zijn allemaal heren doorgeschoven, waardoor de lagere teams geen eens meer 4 heren in een team hebben. Zo'n drama is het op dit moment... Dat wordt in de zaal toch maar een team minder denk ik. Maar dan wel teams met 7 dames en genoeg heren... Dat gaan niet alle dames leuk vinden, denk ik... Klote inderdaad als blessures allemaal aan 1 kant zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei 007mark: Klote inderdaad als blessures allemaal aan 1 kant zijn. We zijn naar een extra team gegaan, wetende dat het enorm krap zou zijn en dan krijg je opeens dit... Aan de dames kant is er volgens mij maar 1 blessure en daar zaten we al iets ruimer in de spelers... Wekelijks 2-3 invallers in zowel mijn team als het team dat ik coach. Ik heb alles in mijn eigen team gespeeld, maar ik heb ongeveer even veel minuten gemaakt in andere teams, omdat ik daar zelf moest invallen... 2 oktober 2022 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten