MisterX Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 @Pino blijft verdacht stil. Wie zwijgt, stemt toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Ik zit op voetbal, een echte mannensport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Voor echte mannen die willen douchen met een boxershort aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Pino heeft 9 jaar in een kelder in Drenthe gezeten. Je kan het hem moeilijk kwalijk nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Ik ben het met Pino eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 10 uur geleden zei Pino: Ik zit op voetbal, een echte mannensport. Oh ja, die sport waarbij ze om niets op de grond liggen te kermen van de pijn. Alweer een schwalbe... Een echte mannensport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Heerlijk, twee simpele opmerkingen en X zit weer boven in de hoogste boom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 8 uur geleden zei Bakkes12: Voor echte mannen die willen douchen met een boxershort aan. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Wat een trieste gasten weer hier zeg. Gek zeg dat er steeds minder mensen komen hier..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 12 uur geleden zei Arsène: Wat een trieste gasten weer hier zeg. Gek zeg dat er steeds minder mensen komen hier..... Ik denk dat dat vooral samengaat omdat jij er niet meer veel bent. Sindsdien is namelijk die trend van minder mensen ingezet. Zou ook een logische verklaring zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 13 uur geleden zei Pino: Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Oh ja, je moet bewogen hebben voordat je onder de douche mag stappen. Excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Bakkes12: Oh ja, je moet bewogen hebben voordat je onder de douche mag stappen. Excuus. Ik douche me elke week na de training en de wedstrijd hoor, ik snap deze posts van jou eerlijk gezegd niet echt.... Wij douchen ons ten minste met het hele team samen, kun je van korfballers niet zeggen..... Bovendien betwijfel ik of je bij korfbal überhaupt gaat zweten... 16 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 15 minuten geleden zei Pino: Ik douche me elke week na de training en de wedstrijd hoor, ik snap deze posts van jou eerlijk gezegd niet echt.... Wij douchen ons ten minste met het hele team samen, kun je van korfballers niet zeggen..... Bovendien betwijfel ik of je bij korfbal überhaupt gaat zweten... Haha, niet zo triggered joh Pino. Of heb je nog niet gegeten? Nee van korfbal ga je niet zweten. Je mag immers toch niet lopen met de bal dus inderdaad ga je niet zweten. Ik snap niet zo goed waarom mensen het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 1 minuut geleden zei Bakkes12: Haha, niet zo triggered joh Pino. Of heb je nog niet gegeten? Oh nee ik had meer het idee dat jij triggered was omdat ik wat flauwe grapjes over korfbal aan het maken was 1 minuut geleden zei Bakkes12: Nee van korfbal ga je niet zweten. Je mag immers toch niet lopen met de bal dus inderdaad ga je niet zweten. Ik snap niet zo goed waarom mensen het doen. Precies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 15 uur geleden zei ForzaUtreg: Heerlijk, twee simpele opmerkingen en X zit weer boven in de hoogste boom Volgens mij zie ik vooral @Pinohappen op m'n opmerkingen. 59 minuten geleden zei Bakkes12: Nee van korfbal ga je niet zweten. Je mag immers toch niet lopen met de bal dus inderdaad ga je niet zweten. Ik snap niet zo goed waarom mensen het doen. Nou, na een koefbalwedstrijd of training is mijn onderbroek zijknat. En nee, dat komt niet omdat ik in m'n broek plas van de spanning. Oh, eigenlijk moest ik hier Pino quoten, maar dat aanpassen op je mobiel is gewoon kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 31 minuten geleden zei MisterX: Volgens mij zie ik vooral @Pinohappen op m'n opmerkingen. Nou, na een koefbalwedstrijd of training is mijn onderbroek zijknat. En nee, dat komt niet omdat ik in m'n broek plas van de spanning. Oh, eigenlijk moest ik hier Pino quoten, maar dat aanpassen op je mobiel is gewoon kut. Bespaar me de details over natte onderbroekjes etc. en al helemaal hoe dat komt. Not interested. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 Op 12-10-2019 om 22:48 zei MisterX: Weet iemand wanneer het zaalprogramma bekend gaat worden? Of op z'n minst iets van een poule indeling? Ik vind dat dat soort dingen vaak erg laat bekend zijn. Het programma op het veld was ook pas heel laat bekend. Voor het maken van afspraken op zaterdagen is het toch handig om te weten wanneer en hoe laat je moet spelen. Voorsommige teams is het speelprgramma zelfs een paar dagen voor de eerste wedstrijd nog eens volledig op de kop gegaan... Al heb ik wel het idee dat dat kwam doordat een enkel team zich heel laat minite terug trok. Hierop terugkomend: De clubs krijgen blijkbaar 25 oktober een conceptprogramma en het programma wordt 7 november pas definitief. Voordat het programma dan bij de leden bekend is, ben je vaak nog een paar wedstrijden verder. Voor het eerst in jaren krijg ik in de zaal weer eens een oefenwedstrijd. Al weet ik nu niet of ik echt warm loop voor die wedstrijd... Het is gewoon binnen de club: mijn team van vorig jaar, die indien nodig aangevuld worden met spelers uit het midweek team. Ik hoop vooral op veel spelers van midweek bij de tegenstander, anders wordt het een hele eenzijdige pot... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 49 minuten geleden zei MisterX: Voor het eerst in jaren krijg ik in de zaal weer eens een oefenwedstrijd. Al weet ik nu niet of ik echt warm loop voor die wedstrijd... Het is gewoon binnen de club: mijn team van vorig jaar, die indien nodig aangevuld worden met spelers uit het midweek team. Ik hoop vooral op veel spelers van midweek bij de tegenstander, anders wordt het een hele eenzijdige pot... Zij jullie zo slecht dan? Of is het andere team zo goed? Is het een hoger of lager team? Alhoewel dat zegt niets ik weet dat bijv bij Groen Geel en Rohda Amsterdam in de lagere teams betere spelers zitten dan in de hogere omdat de "oudjes" niet meer willen trainen of niet meerdere keren in de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 3 minuten geleden zei Copywriter: Zij jullie zo slecht dan? Of is het andere team zo goed? Is het een hoger of lager team? Alhoewel dat zegt niets ik weet dat bijv bij Groen Geel en Rohda Amsterdam in de lagere teams betere spelers zitten dan in de hogere omdat de "oudjes" niet meer willen trainen of niet meerdere keren in de week. Ik ben een team hoger gaan spelen, omdat het niveau daar een stuk hoger is. Het niveau van mijn oude team is best dramatisch te noemen. Niet dat mijn nieuwe team nu echt een hoog niveau heeft, maar iedereen heeft wel de motivatie om er voor te gaan. Dit nieuwe team heeft wel die motivatie. Dat alleen al maakt al een groot verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 11 uur geleden zei Pino: Ik douche me elke week na de training en de wedstrijd hoor, ik snap deze posts van jou eerlijk gezegd niet echt.... Wij douchen ons ten minste met het hele team samen, kun je van korfballers niet zeggen..... Bovendien betwijfel ik of je bij korfbal überhaupt gaat zweten... Zo'n zaal kan best benauwd zijn dus dan ga je wel zweten ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Wederom een verloren wedstrijd en deze keer ook heel zuur van. Hele wedstrijd eigenlijk 1 of 2 punten voor gestaan, maar uiteindelijk minuut voor tijd met 12-11 verliezen. Heel onnodig ook weer en eigen schuld. Kwestie van teveel korte kansen missen, en niet slim omgaan met het balbezit in laatste fase van de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ik heb m'n team van vorig jaar aan het eerste punt geholpen. Ik speelde niet goed, maar maakte uiteindelijk wel de gelijkmaker. Vraag me niet hoeveel korte kansen ik gemist hebt... Ik moet wel zeggen dat het spelen een stuk moeizamer ging dan met mijn eigen team. In mijn eigen team heeft iedereen wel enig verstand van het spelletje. In mijn oude team niet. Dat is dus ook de reden waarom ik een team hoger ben gaan spelen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Op 16-10-2019 om 09:05 zei Pino: Bovendien betwijfel ik of je bij korfbal überhaupt gaat zweten... Ja? Ik niet. Heb nog nooit iemand zien zweten bij een denksport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 1 uur geleden zei JanVertonghen: Ja? Ik niet. Heb nog nooit iemand zien zweten bij een denksport. Ja leuk Jeroom. Dat grapje maakte ik maanden geleden ook al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Ik had gezegd dat ik dit seizoen mee zou gaan naar de finale van de League blijkt ie nu weer in 010 te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten