Magikarp Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Neem aan dat je er nog een paar op de neus hebt geraakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 6 minuten geleden zei Magikarp: Neem aan dat je er nog een paar op de neus hebt geraakt? Ja en het terrein afgeduwd. Ohnee dat doen ze alleen in Limburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Bij Amsterdammers is het geoorloofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Grappig om hier de korfbalverhalen te lezen. Mijn korfbal carrière is 11 jaar geleden, ik nam als scheidsrechter afscheid met de wedstrijd BEP 1 - KVA 1 in de 1e klasse. Zelf ongeveer 35 jaar gekorfbald en 30 jaar gefloten. Veel van mijn verenigingen bestaan inmiddels niet meer, Archipel, BKV en Waterland zijn opgedoekt. Argus en OKV bestaan nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 1 uur geleden zei Copywriter: Grappig om hier de korfbalverhalen te lezen. Mijn korfbal carrière is 11 jaar geleden, ik nam als scheidsrechter afscheid met de wedstrijd BEP 1 - KVA 1 in de 1e klasse. Zelf ongeveer 35 jaar gekorfbald en 30 jaar gefloten. Veel van mijn verenigingen bestaan inmiddels niet meer, Archipel, BKV en Waterland zijn opgedoekt. Argus en OKV bestaan nog wel. Ah, wist niet dat je al wat ouder was. Wat is je leeftijd als ik vragen mag? En waar heb je zelf gekorfbald? Die 5 die je noemt allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 11 minuten geleden zei 007mark: Ah, wist niet dat je al wat ouder was. Wat is je leeftijd als ik vragen mag? En waar heb je zelf gekorfbald? Die 5 die je noemt allemaal? Ja hoor mag je vragen, ik ben 56 . De verenigingen die ik noem heb ik allemaal gespeeld in de volgende volgorde: Archipel, Argus, BKV, Waterland en OKV. Misschien heb ik jou nog wel gefloten als pupil of aspirant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Haha OKV. Was ook altijd een zeeer vervelende tegenstander om tegen te spelen. Oud-trainer van mij was dat afgelopen seizoen nog hoofdtrainer. Was ook een heel goede trainer. Rest van je clubs ken ik niet. Speelde zelf vroeger bij Furore. Toen 4 jaar gestopt en dit seizoen begonnen bij ZKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ook deze wedstrijd weer verloren. Gaat lekker zo dit seizoen. Zelf wel weer een lekkere pot gespeeld. Deze keer ging het aanvallend ook zelfs een stuk beter, gelukkig. Ik ben tot nu wel blij met de keuze om in een hoger team te gaan spelen. Nog steeds breedtekorfbal, dus Mark zal me nog steeds uitlachen, maar ik en er blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Hier hebben we even op onze kloten gekregen van de koploper. 10-23. Bij rust was het 8-9 dus je kan wel stellen dat we het in de tweede helft niet meer hadden. Was overigens wel ingecalculeerd. Na 5 wedstrijden 3 punten en nog twee ploegen onder ons dus we staan wel op de plek waar we willen staan alleen mogen er wel wat punten bij. Laatste twee wedstrijden voor de zaal worden heel bepalend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) Op 5-10-2019 om 21:51 zei 007mark: Haha OKV. Was ook altijd een zeeer vervelende tegenstander om tegen te spelen. Oud-trainer van mij was dat afgelopen seizoen nog hoofdtrainer. Was ook een heel goede trainer. Rest van je clubs ken ik niet. Speelde zelf vroeger bij Furore. Toen 4 jaar gestopt en dit seizoen begonnen bij ZKC. Archipel was een Amsterdamse club die eerst in Amsterdam Oost (Makkassarstraat) en later in Amsterdam Noord (Sportpark de Weeren) speelde. Een geduchte tegenstander van Blauw Wit want Archipel speelde in de jaren 70 ook in de hoofdklasse waar toen maar liefst 5 Amsterdamse verenigingen in speelden namelijk Luto (opgenomen in Triaz), Westerkwartier (tegenwoordig Sporting West) , Argus is de korfbalclub van Weesp BKV was de Bijlmer Korfbal Vereniging, ooit opgericht om in de Bijlmer een eigen veld te krijgen maar dat is nooit gelukt. We speelden op Voorland achter het oude Ajax stadion. OKV ken je. Dit was een klein lesje korfbalgeschiedenis 7 oktober 2019 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Weet iemand wanneer het zaalprogramma bekend gaat worden? Of op z'n minst iets van een poule indeling? Ik vind dat dat soort dingen vaak erg laat bekend zijn. Het programma op het veld was ook pas heel laat bekend. Voor het maken van afspraken op zaterdagen is het toch handig om te weten wanneer en hoe laat je moet spelen. Voorsommige teams is het speelprgramma zelfs een paar dagen voor de eerste wedstrijd nog eens volledig op de kop gegaan... Al heb ik wel het idee dat dat kwam doordat een enkel team zich heel laat minite terug trok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 3 minuten geleden zei MisterX: Weet iemand wanneer het zaalprogramma bekend gaat worden? Of op z'n minst iets van een poule indeling? Ik vind dat dat soort dingen vaak erg laat bekend zijn. Het programma op het veld was ook pas heel laat bekend. Voor het maken van afspraken op zaterdagen is het toch handig om te weten wanneer en hoe laat je moet spelen. Voorsommige teams is het speelprgramma zelfs een paar dagen voor de eerste wedstrijd nog eens volledig op de kop gegaan... Al heb ik wel het idee dat dat kwam doordat een enkel team zich heel laat minite terug trok. Veel van de indelingen kun je hier al zien (wedstrijdsport dan): https://www.knkv.nl/competitie/wedstrijdzaken/indelingen Was vandaag afwezig bij wedstrijd van mijn ploeg. Ze hadden zonder mij helaas met slechts 13-14 verloren van EKVA, de koploper. Toch knap gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Breedtekorfbal staat er nog niet bij. Wedstrijdkorfbal is al maanden van te voren bekend. Breedtekorfbal altijd last minute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 13 uur geleden zei MisterX: Breedtekorfbal staat er nog niet bij. Wedstrijdkorfbal is al maanden van te voren bekend. Breedtekorfbal altijd last minute. Is toch vreemd de hallen moeten gewoon ingehuurd worden dus het programma zou bekend moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 8 uur geleden zei Copywriter: Is toch vreemd de hallen moeten gewoon ingehuurd worden dus het programma zou bekend moeten zijn. Ieder jaar is het weer feest op dit gebied. Halverwege augustus was het veld programma pas bekend. Ik verwacht dat de zaalindeling over een week of 2 pas bekend zal zijn en daarna hebben de clubs nog een paar weken om het speelschema rond te krijgen. Ik verwacht eigenlijk geen nieuws voor 10 november, een week of 2 voor de eerste speelronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Naast een mietjessport is het dus ook een sport voor mensen die niet kunnen plannen @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: Naast een mietjessport is het dus ook een sport voor mensen die niet kunnen plannen @Pino Dat geldt alleen voor de bond hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ze laten zich ook nog eens piepelen door de bond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ik vind het wel stoer van je @MisterX dat er gewoon voor uit durft te komen dat je korfballer bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 7 uur geleden zei Pino: Ik vind het wel stoer van je @MisterX dat er gewoon voor uit durft te komen dat je korfballer bent. Wat is daar stoer aan? Zou ik me ervoor moeten schamen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) 10 uur geleden zei Pino: Ik vind het wel stoer van je @MisterX dat er gewoon voor uit durft te komen dat je korfballer bent. En ik dan 14 oktober 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 1 minuut geleden zei 007mark: En ik dan Voor jou is het dubbel knap, want jij bent ook nog voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Stiekem zit @Pino ook op korfbal, maar hij schaamt zich te veel om dat toe te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 2 uur geleden zei MisterX: Stiekem zit @Pino ook op korfbal, maar hij schaamt zich te veel om dat toe te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten