MisterX Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Ik heb afgelopen zaterdag eens afgezegd. Kon niet. Wordt er nu meteen een mail naar de hele vereniging gestuurd met dat je maar niet moet afzeggen, want wedstrijden in de zaal verplaatsen kan niet. Dus als er geen team is, krijgt de club een boete. Blablabla. Het is dat het naar de hele vereniging gestuurd is, waardoor ik het niet al te persoonlijk hoef te nemen. Maar na 6 invalbeurten in andere teams mag je best zelf ook een keer niet kunnen, waardoor een ander voor jou in mag vallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 Dik verloren, 9-1... De bal wilde er echt niet in... Nu ik dit gezegd heb, even frustratie op tegenstander/ scheids uiten: Wat een debiel was mijn tegenstander. Kon niets anders dan duwen enz. In het andere vak nog een opstootje. Was voor iets gefloten. Spel lag paar seconden stil. Gooit die heer die de bal beet had opeens de bal tegen een hoofd van een dame van ons team die 2 meter verder op staat. Slaat natuurlijk nergens op. En de scheids vind het allemaal prima... Sowieso sloeg de hele scheids nergens op. Op hun geduw werd niet gelet, maar o wee als we maar de tegenstander aanraakte, dan was dat een overtreding. Zelfs heb ik twee keer een stip onterecht tegen gehad. Heer komt voor een doorloper, loopt mij half omver, beukt twee dames omver en krijgt een stip mee, omdat ik hem van achteren raakte. En dan ontkent de scheids het duwen ook nog eens. De andere 'overtreding' is een bal die tegen mijn hand gegooid werd. Mijn heer staat onder de korf en er komt diepe bal op andere heer. Die kan ik overnemen. Een stap naar voren, hand in de lucht en klaar. Op het moment dat hij de bal vangt, is mijn hand al omhoog en houdt ik hem stil. Vervolgens wil hij de bal doorplaatsen naar de andere heer, die door het overnemen vrij stond. Gooit hij precies de bal tegen mijn hand. Als ik mijn hand doelbewust al op de bal legde, zodat hij niet kon gooien, was het inderdaad een stip. Maar vanaf het moment dat hij de bal ving, was mijn hand al in de lucht en hield ik hem stil. Om die reden kan het nooit een overtreding van mijn kant zijn geweest. Geen eens meer in discussie gegaan met de scheids erover, want had toch geen nut. En zo waren er nog wel meer gare momenten. Medespeler werd door een heer gelanceerd d.m.v. een duw, kwam echt 2-3 meter verder terecht. Krijgen hun een vrije bal mee. En o ja, mijn heer heeft ook een keer gescoord. Ik vang de bal met een hand, tegenstander tikt tegen mijn arm/ de bal waardoor hij doorrolt. Pakt de bal en schiet hem erin. Zegt die lul van een scheids ook nog even tegen mij dat ik de bal maar niet los had moeten laten. Kansloos figuur. Ik heb vaak kansloze scheidsrechters gehad, maar zo erg als dit kan ik me simpelweg niet herinneren. Dit was echt de overtreffende trap hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Kunnen vandaag al alleen aan kop komen. Na de eerste speelronde vier ploegen die gewonnen hadden. Gisteren speelden er twee tegen elkaar gelijk en wij moeten vanmiddag tegen de andere. Zegt nog weinig, maar zou wel leuk zijn natuurlijk. [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; Altijd vervelend om zo'n wedstrijd te spelen. Je doet het toch voor je lol en zoiets zorgt er voor dat je er totaal geen lekker gevoel aan over houd. 17 november 2013 bewerkt door Reinoud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 Bij ons in de poule ook paar rare uitslagen gisteren. Bij winst vandaag teegen Refleks A1 staan we samen met KZ/Hiltex A2 bovenaan. Vorige keer tegen Refleks verloren we op het veld kansloos met 17-6, mede door de scheids. Laten we nu net als vorige keer een clubscheidsrechter van Ready hebben goegewezen gekregen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 God o god, scheidsrechter was niet op komen dagen en we hadden dus een scheidsrechter van Refleks. Bakte er natuurlijk helemaal niet van. Heeft letterlijk nergens voor gefloten. Mehh 20-7 verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 Met alle respect. Als je 17-6 & 20-7 van een team verliest zullen ze misschien ook wel gewoon beter zijn toch? 21-12 gewonnen en alleen koploper :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 Je hebt vast mijn post niet gelezen. 8-1 verliezen en de scheids echt onder schelden op dit forum :lol: Oke, ik plaats er dan wel een opmerking bij dat het wel erg slecht is dat we sowieso maar een keer scoorde, maar dan nog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Afgelopen training ging echt met hele team drama, echt ieder schot draaide eruit. Werd zo erg, dat we er bijna allemaal gewoon de slappe lach van kregen, dusdanige proporties nam het aan. Volgens mij heb ik het alleen tijdens het inschieten goed gemaakt. Echt iets van 80-90% van mijn schoten gingen er opeens in. Het was alleen jammer dat ik weer steeds miste tijdens de wedstrijden. Wel uiteindelijk gewonnen. Van 4 punten achter, naar 3 punten voor. Aan het begin had ik trouwens het idee dat de scheids als uitfluiter op ging treden, floot redelijk wat in hun voordeel, maar uiteindelijk ging het wel beide kanten op. Laten we het er gewoon op houden dat hij gewoon niet beter is. Had ik bij deze scheids ook al van te voren kunnen voorspellen. Ik geloof dat de tegenstander iets minder blij was met de scheids. Na afloop gingen ze met z'n zessen verhaal houden over een bepaalde actie. Was ook gare actie van de scheids in mijn ogen, maar totaal niet spelbepalend ofzo. Snapte dus niet echt dat ze na afloop zo moeilijk gingen doen over dat ene moment... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Eerste punt van de zaalcompetitie is binnen, gisteren 8-8 gelijkgespeeld uit tegen Nova. Zelf voor het eerst deze zaalcompetitie gespeeld, speelde een lekkere wedstrijd en ook nog een prima goaltje meegepikt. :) Wel jammer dat je uiteindelijk de zege nog weggeeft, in de laatste minuut kwamen we op 8-7 voor, maar in de allerlaatste seconde zo'n beetje toch nog 8-8.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Begint nu een beetje vervelend te worden. Uit tegen Crescendo A1, scheidsrechter kwam niet opdagen. Dus scheidsrechter was van de thuisploeg, bleek een vader van een van de spelers zijn. Wij begonnen erg slecht en stonden met rust 6-3 achter. Na rust begonnen we opeens heel veel beter en kwamen we op een 6-7 voorsprong. Nou en toen kregen we dus geen een bal meer mee, tegenstander kreeg alles. Verdedigde goals werden goedgekeurd. Uiteindelijk dus 12-8 verloren ;e En owjaa, we speelden 2x 25 minuten. Omdat de zaal niet langer was gehuurd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Afgelopen zondag de derde overwinning (20-14) op rij geboekt en een puntje uitgelopen. Het gaat de goede kant op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 30 november 2013 Share Geplaatst 30 november 2013 Ook wedstrijd vier hebben we gewonnen. Uiteindelijk is het 16-10 (8-7) geworden. Eerste helft gaven we te veel ruimte weg en in de tweede helft hebben we een stuk strakker verdedigd. Tijd geleden dat ik topscoorder was, maar de zes treffers deze avond waren voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 november 2013 Share Geplaatst 30 november 2013 Leuk die wedstrijd om 21:00 uur beginnen. En leuk als een wedstrijd 25 minuten van start gaat, omdat voorgaande duels uitgelopen zijn. En helemaal leuk als het om een uitwedstrijd gaat... In eerste helft hebben we het weggegeven. Toch niet scherp genoeg geweest. Door 6 keer achter elkaar te scoren het gat van 8 nog wel naar 2 terug te brengen, maar uiteindelijk mocht het niet baten. De scheids sloeg trouwens de eerste helft de plank mis, maar in de tweede helft deed hij het beduidend beter, al had ik in de tweede helft al iets eerder een strafworp mee moeten krijgen (Toen was het niets, iets later bij het zelfde vergrijp in overtreffende trap kreeg ik de strafworp wel mee, was trouwens nog in dezelfde aanval dat ik hem toch nog wel mee kreeg) en werd mijn doorloper afgekeurd (was op zich twijfelgeval tussen wel/niet verdedigt, dus wat dat betreft durf ik niet te zeggen dat het een fout is van de scheidsrechter). Mijn tegenstander was trouwens weer eens de idioot van het team met zijn acties... Vandoor dat ik een strafworp mee kreeg en er nog een mee had moeten krijgen. Natuurlijk lag ik dus weer een paar keer op de grond :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Reinoud waar speel je bij? Wij gister ook de 3e overwinning van het zaalseizoen binnengesleept tegen DOS Kampen. Staan nu 1 punt achter koploper... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Speel sinds dit jaar bij Trekvogels in Rotterdam [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Vandaag met 10-16 verloren van KZ/Hiltex A2, we waren gewoon minder en hun schoten gewoon goed. Op dit moment zitten we gewoon in een slechte flow en ik zie ons daar niet zo snel uit komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Gisteren hadden we eigenlijk de eerste overwinning in de tweede klasse moeten pakken thuis tegen hekkensluiter Telstar, helaas liep het totaal niet en bleven we uiteindelijk op een 7-7 gelijkspel steken. Dit moet toch wel een van de meest frustrerende en bizarre wedstrijden zijn geweest die ik ooit heb gespeeld in ieder geval, bij ons liep het dus niet en de tegenstanders waren vanaf minuut 1 al opgefokt en alles, geen idee waardoor. Uiteindelijk liep het na het laatste fluitsignaal ook nog helemaal uit de hand, er ontstond zowaar een soort opstootje tussen beide ploegen. Scheidsrechter en coaches van beide ploegen moesten tussenbeide komen, uiteindelijk ook zaalwacht en leden van de jeugdcommissie zelfs die zich ermee gingen bemoeien om alles te sussen. In ieder geval ben ik door zo'n tegenstander geslagen en zijn er hier en daar nog meer klappen uitgedeeld en alles, het was op zijn zachtst gezegd een bijzonder tafereel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Leuk die wedstrijd om 21:00 uur beginnen. En leuk als een wedstrijd 25 minuten van start gaat, omdat voorgaande duels uitgelopen zijn. En helemaal leuk als het om een uitwedstrijd gaat... In eerste helft hebben we het weggegeven. Toch niet scherp genoeg geweest. Door 6 keer achter elkaar te scoren het gat van 8 nog wel naar 2 terug te brengen, maar uiteindelijk mocht het niet baten. Ik heb al 2 wedstrijden om 21:20 gespeeld... Komt omdat we de zaal dan pas om 7u hebben vanwege de volleyballers en dan moet de A1, 1 en dan wij nog spelen. :cab: Afgelopen zaterdag verloren, we begonnen erg slecht uiteindelijk kwamen we voor maar hebben we waarschijnlijk teveel gas gegeven waardoor we op het einde een beetje leeg waren, verder waren er ook een beetje gekke wissels maar daar heeft iedereen ze eigen mening over. Vorige week overigens wel hard gewonnen. Toch nog redelijk wat korfballers hier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Speel je met het tweede na jullie eerste? Dat zie je niet zo vaak... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Speel je met het tweede na jullie eerste? Dat zie je niet zo vaak... Nee is normaal ook niet zo, maar omdat we pas vanaf 7u de zaal hadden en het 1e,2e en A1 nog moest spelen kan je moeilijk de A1 om 2120 laten spelen, en het 1e moet natuurlijk prime-time spelen dus die kan je ook niet op 2120 zetten. Oftewel wij waren gewoon de sjaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Ons eerste moet binnenkort na half 10 een keer spelen. Is de zaal ook alleen 's avonds beschikbaar. Niet echt ideaal, maar 't schijnt dat er overdag iets anders was en de zaal eigenlijk niet gehuurd was, maar de bond kon het speelschema anders niet in elkaar zetten ofzo. Op diezelfde dag moet ik op welpentijd. Al om 11 uur spelen ofzo. 's ochtends... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2013 Share Geplaatst 7 december 2013 Vandaag helaas verloren met 15-9, maar was wel een goede wedstrijd van ons. De tegenstander was net wat scherper in de afronding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Vijfde overwinning is binnen. Tegen KC Dordrecht werd het 22-15 (14-10). Voor de derde wedstrijd rij verdedigen we erg slecht voor rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 22-13 gewonnen, eitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Gister eindelijk weer eens gewonnen met 12-8 (8-4). Zelf 2 gemaakt en uiteindelijk ook verdiend gewonnen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten