ReneLeBlanc Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 6 minuten geleden zei 007mark: Oh, maar wacht even. Dan weet ik inderdaad al wie je bent. Blijkbaar heb je je naam verandert hier op MU? Weet namelijk dat er eerder hier iemand bij LUNO speelde Ja klopt. Heb m'n naam niet veranderd maar nieuw profiel aangemaakt omdat ik niet bij die andere kon Beetje privacy is soms ook wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Vorige week sinds lange tijd weer eens een echte wedstrijd gehad, ook al was het een oefenwedstrijd. Qua niveau was dat alleen niet een hele goede match... Was tegen een mixed team bij de tegenstander van 3 verschillende teams. De laatste keer dat we tegen die vereniging speelde, moesten we tegen hun laagste team van de 3 teams en werden we al dik ingemaakt En morgen start de competitie weer. Wat heb ik dat gemist. Volgens mij heb ik door verschillende omstandigheden vorig jaar maar zo'n 1,5 wedstrijd gespeeld voordat het seizoen gestaakt werd. En competitiewedstrijd voelt dus heel lang geleden. Nu eerst nog even bepalen of ik een hele of een halve ga spelen. Ik heb het voordeel dat ik dat gewoon zelf bepaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Gaat nog niet echt lekker dit seizoen. Ons eeuwenoude probleem speelt ons weer partner: De afronding is gewoon te slecht. Het helpt misschien ook niet als ik kansen met 1 hand ga afronden. Ik hoop dat de rest van het team hun trainer daarin niet na gaat doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Same here. Gister miij debuut gemaakt voor het 2e, uitgerekend tegen mijn oude club. Start was slecht, maar richting rust kwamen we wat terug (7-5). Maar als je er vervolgens na rust maar 1 maakt, dan ga ne dus niet winnen. 14-6 eraf uiteindelijk. Wel veel complimenten ontvangen over mijn eigen spel, maar daar koop je dan weinig voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) Scoren met 1 hand via een onderhandse worp, terwijl je met de rug naar de paal staat. Toch wel mijn momentje om te shinen in de wedstrijd die we helaas niet winnend af konden sluiten. Zelfs wel 5x weten te scoren. Ik denk dat ik nu in een keer van nog geen doelpunt in de competitie naar topscorer van mijn team ben gegaan Afronding (behalve bij mijzelf dus ) is helaas nog steeds de oorzaak van het verlies. Dus als iemand nog goede tips heeft om op afronding te trainen, dan hoor ik die graag 25 september 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Hier de eerste overwinning van het seizoen gepakt tegen Haarlem (10-9). Zwaarbevochten en loon naar werken, want speelden een goede wedstrijd. Ook constsnt stuivertje wisselen in de stand. Zelf ook mijn eerdte 2 goals gemaakt voor de selectir. Blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Gisteren had de scheids ook een wtf momentje: De bal werd gewoon van de verdediging naar de aanval gebracht. Vervolgens pakte de aanvaller de bal op, terwijl de bal op de middenlijn lag. Om die reden floot de scheids voor een spelhervatting tegen die speler. Er werd gefloten voor op de middenlijn staan met de bal in je handen. Blijkbaar is de bal onderdeel van de speler als hij/zij de bal beet heeft. Dus een bal die de middenlijn aanraakt, mag je niet oppakken. Daar had ik nu echt nog nooit van gehoord. Ik kan me ook niet herinneren dat hier ooit een keer voor gefloten is in mijn gehele korfbalcarrière. Jullie wel? Zo'n beetje iedereen in het veld was verbaasd over deze beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 10-14 overwinning vandaag tegen Viking. Onverwacht, als je mij van tevoren om een voorspelling had gevraagd. Hierdoor nu op een prima 3e plek na 4 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Hier nog altijd geen succes. Alles verloren. Vandaag weer. Afronding blijft echt een drama. Over mijn eigen afronding valt niet veel te zeggen. Ik heb maar 5 minuten aangevallen. Ik speelde alleen de tweede helft en het was in het algemeen nogal een doelpuntarme wedstrijd. Volgens mij is er serieus 20 minuten lang door geen enkel team gescoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 oktober 2021 Share Geplaatst 6 oktober 2021 https://fb.watch/8tpARWDzxB/ De vraag wordt denk ik: Wordt de finale spannend i.p.v. wie wint de finale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 oktober 2021 Share Geplaatst 6 oktober 2021 Heel PKC er weer bij onderhand. Ook dat mietje met zijn maillot. Jet Hendriks er uiteraard niet bij, wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 Zelf redelijk kut gespeeld, maar de eerste overwinning is binnen. Als ik trouwens kut speel, ben ik nog steeds een van de betere van m'n team trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 Weer een vierpuntenweekend voor onze selectie. Deze keer tegen OKV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Op de 16e helaas verloren bij DWS (14-11). Wat overigens geen schande is, want die hebben alles gewonnen en zijn koploper. Afgelopen weekend een mooie zege op de nummer laatst, Fortissimo (17-12). Eerste helft slechts één puntje verschil, mede omdat we ons veel te veel lieten meeslepen door een ouwe lul als scheidsrechter die er weinig van bakte. Persoonlijk ook een goede wedstrijd gespeeld met 3 doelpunten. Jammer dat die allen in de eerste helft vielen en ik dat niet kon doortrekken. Maar al met al zeer tevreden. Dit is de stand nu alle ploegen een keer tegen elkaar hebben gespeeld: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Mensen die het EK volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 uur geleden zei MisterX: Mensen die het EK volgen? Ik niet! Ik ken een chick die zit op korfbal, dat is mijn band met korfbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 11 uur geleden zei MisterX: Mensen die het EK volgen? Nee, behalve de finale is daar toch geen reet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ja die partij tegen Engeland was ook niet echt spannend. Was maar een rondje gaan lopen buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik zit voor de grap nu even naar Portugal - Hongarije te kijken, maar ik vraag me af met welk niveau dat in Nederland nu vergelijkbaar is. Het is namelijk niet bepaald hoogstaand niveau (zoals verwacht)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zeer goed het veldseizoen afgesloten met een 7-19 overwinning bij Woudenberg. Zelf als enige van het team deze keer niet gescoord helaas, maar op andere punten toch goede momenten gehad. In de zaal spelen we overigens een niveautje hoger (2e klasse) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 In de zaal begonnen met een overwinning ook al was het maar een oefenwedstrijd. Ook meteen de eerste overwinning waarmee ik trots kon zijn op m'n eigen spel in dit seizoen. Ook al blonk ik weer eens uit in luiheid (nog meer dan gewoonlijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Hier exact 0 oefenwedstrijden gehad in de zaal met de selectie, helaas. Vorige week konden ze geen tegenstander vinden, dus hebben we onderling trainingspotje gehad. Dit weekend zouden we naar Friesland gaan voor een trainingsweekend. Nou, dat ging ivm maatregelen niet door op de oorspronkelijke manier. Maar ook de wedstrijd zelf werd vrijdag gecanceld door de vele afmeldingen door zieken. Gister wel Korfbal League zitten kijken. Verrassend sterke pot van Koog Zaandijk zeg. Na die belabberde veldwedstrijden zag ik dat niet aankomen. En mooi dat Groen Geel deze degradatiekraker direct won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Ik heb juist nooit oefenwedstrijden in de zaal. Dit jaar wel weer eens. Het team rond krijgen was wel een issue. Uiteindelijk moest er maar een dame als heer spelen om net een team rond te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 6 uur geleden zei 007mark: Gister wel Korfbal League zitten kijken. Verrassend sterke pot van Koog Zaandijk zeg. Na die belabberde veldwedstrijden zag ik dat niet aankomen. En mooi dat Groen Geel deze degradatiekraker direct won. Volledige wedstrijden stonden toch altijd op Youtube? Soms keek ik wel eens, maar nu kan ik helemaal niets vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 47 minuten geleden zei MisterX: Volledige wedstrijden stonden toch altijd op Youtube? Soms keek ik wel eens, maar nu kan ik helemaal niets vinden. Site van Eyecons wordt alles live uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten