Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt met korfballen. Wel zijn de douches bij de tegenstanders soms zo smerig dat je er gewoon niet wilt douchen. Dat gebeurde gisteren dus. Wat een smerige bende was dat zeg. Dan maar zonder te douchen naar huis en thuis douchen. Bah. Bah. En nog eens bah. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pino:

Lekker team speel je dan ook als je daar bang voor bent. 

Of het bij ons ook die reden heeft , geen idee , meeste douchen niet eens  . Maar dit was een tijdje terug op radio 1 te horen . Dat veel jongeren daarom met onderbroek aan douchen . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei komodo25:

Of het bij ons ook die reden heeft , geen idee , meeste douchen niet eens  . Maar dit was een tijdje terug op radio 1 te horen . Dat veel jongeren daarom met onderbroek aan douchen . 

Wtf? Douchet bijna niemand in jouw team zich? Ik dacht dat het om jongere teams ging B of A teams. Maar gewoon volwassenen. Hahahahaha ha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Pino:

Wtf? Douchet bijna niemand in jouw team zich? Ik dacht dat het om jongere teams ging B of A teams. Maar gewoon volwassenen. Hahahahaha ha. 

Viel mij dus ook op toen ik 5 a 6 seizoenen geleden weer ging voetballen . Bij mijn oude club in het noorden was douchen heel gewoon maar hier waren er maar een paar die gingen douchen . En dat is nog steeds het geval . Denk dat het nu ongeveer de helft is terwijl wij toch geen erg jong elftal hebben . Al hoewel er wel geregeld jongens van de A meedoen . Denk dat het nu ongeveer de helft is . Als ik met de veteranen meedoe merk je wel het verschil . Daar doucht iedereen . 

In de jeugd ( waar ik trainer ben )  is het ook bar en boos hoor . Geen enkele speler doucht zich na de wedstrijd  . In het vorige elftal wat ik had was het denk ik 2 a 3 spelers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Pino:

Lekker hygiënisch. 

Joh, we moeten het ook niet groter maken dan het is. Heb het zelf nog maar zelden meegemaakt, want hier in de regio is het gebruikelijk dat iedereen gewoon doucht. Echter is het toch geen ramp als mensen meteen naar huis gaan om daar te douchen? Zie iedereen dan altijd doen alsof dat bizar smerig is, maar kom op zeg. Je hebt twee uurtjes gesport en dan fiets je even 15 minuutjes naar huis in vieze kleding, doe je niemand kwaad mee. Mooiste is dan dat bijvoorbeeld maar heel weinig mensen in de sportschool douchen, maar dat is toch precies hetzelfde dan? Dat wordt dan weer wel geaccepteerd, maar na voetbal/hockey is het uit den boze. Hypocrisie ten top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na wedstrijden douche ik altijd wel. Na trainingen soms wel eens eerst naar huis om daar dan te douchen. Komt dan vaak omdat het later op de avond is, en ik dan ook gewoon een beetje wil opschieten. Of Europa League tweede helft nog even kijken ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Na wedstrijden douche ik altijd wel. Na trainingen soms wel eens eerst naar huis om daar dan te douchen. Komt dan vaak omdat het later op de avond is, en ik dan ook gewoon een beetje wil opschieten. Of Europa League tweede helft nog even kijken ;c 

Dus dan douche je pas na de tweede helft EL ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei komodo25:

Dan maakt het toch niet uit of je thuis of op de club onder de douche stapt ? 

Jawel, want op de club blijf je meestal toch nog wel even nazitten voor je echt onder de douche stapt. Nu gewoon van het veld de auto in.

En andere keren lekker blijven zitten en een pilsje pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2019 om 22:40 zei 007mark:

Jawel, want op de club blijf je meestal toch nog wel even nazitten voor je echt onder de douche stapt. Nu gewoon van het veld de auto in.

En andere keren lekker blijven zitten en een pilsje pakken. 

Ah ok . Ik douche wel meteen om daarna de kantine in te gaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites