Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Runescape

Apprabab

Aanbevolen berichten

Hehe runescape, heb ik ook zeer lang gespeeld. Heb er altijd van genoten en heel lang gespeeld. Maar na verloop van tijd verveelt het toch weer en ben er mee gestopt. Was laatst even wezen kijken, maar mijn account is gelocked ;e. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ondertussen weer een tijdje gestopt. Speel het wel nog eens af en toe voor een maandje of 2 als ik er zin in heb. Heb een cb 98+6 met 99 range en 80 def. Gestopt nadat ik al mijn geld (zo'n 24M) in construction had gestoken en ik toen het brilliant idee kreeg dat ik van Kree'arra mijn main-source of income wou maken. Maar ik hou niet van half werk dus moest ik eerst weer 35M bijeen zien te scharen. Nou, mooi niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Firemaking is zowat het saaiste wat er bestaat :cab: Ik ga misschien ook terug beginnen, had even 10 mil gemaakt in f2p door great orb project, word ik gehacked en dropt zo'n kerel alles inclusief m'n member stuff ;e ;e

Wat was great orb project ook alweer? In een ver verleden heb ik dit ook nog gespeeld. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites