Rinus Geplaatst 14 januari 2009 Share Geplaatst 14 januari 2009 Even bekijken. Verveel me toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Haha, ik heb nu zo'n soort cheat. Ik laat een bot alles voor me doen, hij is nu aan het auto minen heeft na 25 minuten al 20 full baggs gemined wel chill dus. Heb het van mijn buurjongen, en heb hem gekocht voor 1.5 mil, maar met dit heb ik na één dag al bijna het drie dubbele. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Meeer uitleg aub :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoezo, wat snap je er niet aan dan? Je krijgt hem btw toch niet :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Je krijgt hem btw toch niet :m: Gelukkig ben ik er nog :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Triestig al die bots, verneuken heel RS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Dacht ik eerst ook, maar als je er zelf gebruik van maakt is het vet. Plus met mijn bot kan je gewoon msn'en en dat soort dingen terwijl dat ding gewoon verder gaat ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Gezocht: mensen die clay moeten kappen en per 100 clay krijgen ze 5k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Clay is 100 gp ea dus dat is een dikke rip-off. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 so what. dat zijn zaken men vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 8 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2009 so what. dat zijn zaken men vriend Ik denk alleen dat die nooit zullen gaan werken, aangezien mensen niet zo houden van een dikke rip off;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 9 februari 2009 Share Geplaatst 9 februari 2009 Ik kan moeilijk zeggen hier ga klei kapen en je krijg 101 gp terwijl clay 100gp waard :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 februari 2009 Share Geplaatst 9 februari 2009 Of je kan werken voor je geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yaspa Geplaatst 26 februari 2009 Share Geplaatst 26 februari 2009 runescape is voor no lifers en mensen die te lui zijn om te werken :P Ga een echt spel als GuildWars spelen ofzo :p Maar dat is mijn mening. Nu de wildie weg is is er helemaal nix meer an xD (of is die alweer terug :o) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 Is de wildy weg? Dan is heel het spel verpest. Als iemand nog een leuk account heeft en niet meer speelt mag je me best PM'en trouwens. Ik ben gehackt en om helemaal opnieuw te beginnen heb ik ook geen zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 Hehe runescape, heb ik ook zeer lang gespeeld. Heb er altijd van genoten en heel lang gespeeld. Maar na verloop van tijd verveelt het toch weer en ben er mee gestopt. Was laatst even wezen kijken, maar mijn account is gelocked ;e. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 Lol, Rs speelde ik nog toen ik 10 was.. 3 jaar eigenlijk verpest aan een dom spelletje, maarja het houd je bezig he. Was lvl 103 denk ik. En op 1 week gemerchant en van 5M naar 12M gegaan xD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davy Geplaatst 27 februari 2009 Share Geplaatst 27 februari 2009 Ben ondertussen weer een tijdje gestopt. Speel het wel nog eens af en toe voor een maandje of 2 als ik er zin in heb. Heb een cb 98+6 met 99 range en 80 def. Gestopt nadat ik al mijn geld (zo'n 24M) in construction had gestoken en ik toen het brilliant idee kreeg dat ik van Kree'arra mijn main-source of income wou maken. Maar ik hou niet van half werk dus moest ik eerst weer 35M bijeen zien te scharen. Nou, mooi niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmyboy Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 ik zat vandaag weer is te kijken, maar vind het niet zoveel meer an Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
forza_racing Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Kheb het ook nog gespeeld maar ben nu 1 maand gestopt maar ik denk dat ik over +- 2 maanden opnieuw ga beginnen ik was 90 firemaking en vond het daardoor saai waardoor ik stopte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Firemaking is zowat het saaiste wat er bestaat :cab: Ik ga misschien ook terug beginnen, had even 10 mil gemaakt in f2p door great orb project, word ik gehacked en dropt zo'n kerel alles inclusief m'n member stuff ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmyboy Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 genaait ik heb nog 2 mil maar ik kan er niks mee;e als je member bent is het nog wel hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Firemaking is zowat het saaiste wat er bestaat :cab: Ik ga misschien ook terug beginnen, had even 10 mil gemaakt in f2p door great orb project, word ik gehacked en dropt zo'n kerel alles inclusief m'n member stuff ;e ;e Wat was great orb project ook alweer? In een ver verleden heb ik dit ook nog gespeeld. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
forza_racing Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Ik weet het niet maar ik weet wel dat ik het nog nooit gespeeld heb , ik deed trouwens nooit minigames en tis spijtig dat ik (tijdelijk) gestopt ben want ik had nu rond de 90 combat en kon 22 hitte met strenght. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Bestaat nog maar een klein jaartje dacht ik, gewoon zo'n runecrafting minigame. Je verdient er redelijk goed geld mee in f2p en je traint je runecrafting, wel traag :p (van 85 naar 86 gelvled in 14 dagen ofzo ;e) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten