Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Runescape

Apprabab

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Orrie:

Haha, heerlijk. Vroeger stiekem naar tankstation met hard gespaarde geld om stiekem member te kopen. 

Haha ja hier bij de Freerecordshop. Ook op de basisschool toen hadden wij twee computers in de hoek staan, altijd dikke ruzie met elkaar maken wie achter de computer mocht. Als Juffie dan kwam om te checken wat je aan het doen was gelijk op een alt tab drukken en vervolgens F11 om dan je taakbalk te verbergen zodat juffie niet kon zien dat je stiekem de webbrowser van Runescape had openstaan :-D

Was echt altijd kut als je in wildy stond en dat juffie dan te lang bleef plakken. Werd je automatisch uitgelogd en vervolgens was je alweer doodgemaakt :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon het niet laten en heb even Runelite geïnstalleerd en op mijn account bekeken. Heb een bankwaarde van zo'n 500 miljoen. Wel maar 30 mil cash geloof ik. Maar items als godswords, dhcb etc. Die allemaal dik 20mil+ per itme waard zijn.

Heb het er gelijk weer afgehaald want als je eenmaal begint, dan ben je zo weer een paar honderd uur van je leven kwijt:uhoh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Orrie:

Poh, das wel ziek hoor. Die honderden uren ben ik met FM ook wel kwijt. 

Ja ik vind het verder ook prima om tijd in games te steken hoor. Maar met RS is het één grote grind, vooral als je net als mijn account alles op ongeveer level 80 of hoger hebt. Dan is er eigenlijk geen klote meer aan. Ff 12 uur op een paar stenen klikken om van 82 naar 83 mining te gaan bijvoorbeeld:mrgy:. Wat een hel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei joostmakaay:

Weer eens een maandje membership gekocht op m'n main, zit er direct weer lekker in. 

image.png.18bf46bcae4bcb3dafe03655a3dffc1d.png

276/308 QP, momenteel bezig met de levels voor DS2.

@Orrie @Beppu jullie nog gespeeld de afgelopen tijd?

Nope, al een aantal jaar niet meer. Ook niet meer van plan eigenlijk. Gaat veel te veel tijd in zitten als je eenmaal uit die beginfase bent om progressie te maken. Het is wel leuk tot je op ongeveer level 70 komt met je stats. Dan wordt het één grote miserabele grind. Het bossen wordt dan wel weer leuk.

Nog dingen veranderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

Nope, al een aantal jaar niet meer. Ook niet meer van plan eigenlijk. Gaat veel te veel tijd in zitten als je eenmaal uit die beginfase bent om progressie te maken. Het is wel leuk tot je op ongeveer level 70 komt met je stats. Dan wordt het één grote miserabele grind. Het bossen wordt dan wel weer leuk.

Nog dingen veranderd?

Weet niet wanneer je precies gestopt bent, maar aanzienlijk wat aanpassingen de laatste jaren;

vm0v2dl6zjq71.png?auto=webp&s=0dba786f136275ade62798b0fd50df441ca7dac1

Paar maanden terug ook een nieuwe ATH met online spelers van ~180k dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei joostmakaay:

Weet niet wanneer je precies gestopt bent, maar aanzienlijk wat aanpassingen de laatste jaren;

vm0v2dl6zjq71.png?auto=webp&s=0dba786f136275ade62798b0fd50df441ca7dac1

Paar maanden terug ook een nieuwe ATH met online spelers van ~180k dacht ik.

ATH?

En ik las vorig jaar iets over third party clients die verboden zijn. Is dat zo? Als je er aan denkt gaat het toch wel weer een piepklein beetje kriebelen om eens te gaan kijken, maar zonder RUnelite is het niks natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beppu:

ATH?

En ik las vorig jaar iets over third party clients die verboden zijn. Is dat zo? Als je er aan denkt gaat het toch wel weer een piepklein beetje kriebelen om eens te gaan kijken, maar zonder RUnelite is het niks natuurlijk.

All time high

Integendeel haha, RuneLite is tegenwoordig onderdeel van de nieuwe Jagex Launcher (hoef je maar 1x in te loggen en daarna enkel knop drukken in RuneLite);

image.thumb.png.ef7b1436e9d6161074451888cf38e70a.pngn

image.png.f07954bab0dc76d1834e5bea90762245.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

All time high

Integendeel haha, RuneLite is tegenwoordig onderdeel van de nieuwe Jagex Launcher (hoef je maar 1x in te loggen en daarna enkel knop drukken in RuneLite);

image.thumb.png.ef7b1436e9d6161074451888cf38e70a.pngn

image.png.f07954bab0dc76d1834e5bea90762245.png

Nou ik zal misschien eens kijken in de zomer:mrgy:. Je bent de eerste die het hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites