Orrie Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Pff, nu ik alleen een simpel screenshotje zie begint het alweer te kriebelen. Wat een tijden waren dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Had toch nog toegang tot m'n account. 1300 nog wat dagen niet ingelogd, alleen geen toegang tot m'n bank meer. Ff 3 dagen wachten en dan kijken wat erop staat. Aan m'n inventory te zien was m'n laatste activiteit Barrows Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Geweldig spel. Maar veel te verslavend en veel te tijdrovend. Heb het nu denk ik een jaar of twee niet meer gespeeld en dat wil ik graag zo houden. Al weer je het nooit met dit achterlijke spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Heeft er iemand nog een walliekaart voor member? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 17 minuten geleden zei La Pulga: Heeft er iemand nog een walliekaart voor member? Haha, heerlijk. Vroeger stiekem naar tankstation met hard gespaarde geld om stiekem member te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 1 minuut geleden zei Orrie: Haha, heerlijk. Vroeger stiekem naar tankstation met hard gespaarde geld om stiekem member te kopen. Haha ja hier bij de Freerecordshop. Ook op de basisschool toen hadden wij twee computers in de hoek staan, altijd dikke ruzie met elkaar maken wie achter de computer mocht. Als Juffie dan kwam om te checken wat je aan het doen was gelijk op een alt tab drukken en vervolgens F11 om dan je taakbalk te verbergen zodat juffie niet kon zien dat je stiekem de webbrowser van Runescape had openstaan Was echt altijd kut als je in wildy stond en dat juffie dan te lang bleef plakken. Werd je automatisch uitgelogd en vervolgens was je alweer doodgemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Hahaha, heerlijk die nostalgie. Mensen luren in de wildy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Kom wildy dan sukkeltjes mijn neef is Zezima x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Weer toegang tot m'n bank. 1,2m en nog wel zooi aan stuf, alleen niks bijzonders. Twijfel nu nog harder om weer te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Ik kon het niet laten en heb even Runelite geïnstalleerd en op mijn account bekeken. Heb een bankwaarde van zo'n 500 miljoen. Wel maar 30 mil cash geloof ik. Maar items als godswords, dhcb etc. Die allemaal dik 20mil+ per itme waard zijn. Heb het er gelijk weer afgehaald want als je eenmaal begint, dan ben je zo weer een paar honderd uur van je leven kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Poh, das wel ziek hoor. Die honderden uren ben ik met FM ook wel kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Zojuist zei Orrie: Poh, das wel ziek hoor. Die honderden uren ben ik met FM ook wel kwijt. Ja ik vind het verder ook prima om tijd in games te steken hoor. Maar met RS is het één grote grind, vooral als je net als mijn account alles op ongeveer level 80 of hoger hebt. Dan is er eigenlijk geen klote meer aan. Ff 12 uur op een paar stenen klikken om van 82 naar 83 mining te gaan bijvoorbeeld. Wat een hel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Haha ja, dat is wel waar. Vroeger vond ik 't ook leuk om met andere (met name bekenden) te spelen en nu ben ik alleen, ook wel een dingetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Jongens waar blijft de subscription? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Whip is binnen, m'n beste melee set-up op het moment; Door Slayer andere helm + cape Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Op 28-1-2023 om 10:19 zei joostmakaay: Whip is binnen, m'n beste melee set-up op het moment; Door Slayer andere helm + cape Speel je iron man of normaal? Anders mag je wel wat shit van me hebben hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Op 29-1-2023 om 17:16 zei Beppu: Speel je iron man of normaal? Anders mag je wel wat shit van me hebben hoor. Normaal, maar probeer alles zelf te fixen qua coins, heb nog een oude ironman met ~10mil GP erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Weer eens een maandje membership gekocht op m'n main, zit er direct weer lekker in. 276/308 QP, momenteel bezig met de levels voor DS2. @Orrie @Beppu jullie nog gespeeld de afgelopen tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 6 uur geleden zei joostmakaay: Weer eens een maandje membership gekocht op m'n main, zit er direct weer lekker in. 276/308 QP, momenteel bezig met de levels voor DS2. @Orrie @Beppu jullie nog gespeeld de afgelopen tijd? Nope, al een aantal jaar niet meer. Ook niet meer van plan eigenlijk. Gaat veel te veel tijd in zitten als je eenmaal uit die beginfase bent om progressie te maken. Het is wel leuk tot je op ongeveer level 70 komt met je stats. Dan wordt het één grote miserabele grind. Het bossen wordt dan wel weer leuk. Nog dingen veranderd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 uur geleden zei Beppu: Nope, al een aantal jaar niet meer. Ook niet meer van plan eigenlijk. Gaat veel te veel tijd in zitten als je eenmaal uit die beginfase bent om progressie te maken. Het is wel leuk tot je op ongeveer level 70 komt met je stats. Dan wordt het één grote miserabele grind. Het bossen wordt dan wel weer leuk. Nog dingen veranderd? Weet niet wanneer je precies gestopt bent, maar aanzienlijk wat aanpassingen de laatste jaren; Paar maanden terug ook een nieuwe ATH met online spelers van ~180k dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Zojuist zei joostmakaay: Weet niet wanneer je precies gestopt bent, maar aanzienlijk wat aanpassingen de laatste jaren; Paar maanden terug ook een nieuwe ATH met online spelers van ~180k dacht ik. ATH? En ik las vorig jaar iets over third party clients die verboden zijn. Is dat zo? Als je er aan denkt gaat het toch wel weer een piepklein beetje kriebelen om eens te gaan kijken, maar zonder RUnelite is het niks natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 14 minuten geleden zei Beppu: ATH? En ik las vorig jaar iets over third party clients die verboden zijn. Is dat zo? Als je er aan denkt gaat het toch wel weer een piepklein beetje kriebelen om eens te gaan kijken, maar zonder RUnelite is het niks natuurlijk. All time high Integendeel haha, RuneLite is tegenwoordig onderdeel van de nieuwe Jagex Launcher (hoef je maar 1x in te loggen en daarna enkel knop drukken in RuneLite); n Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 1 uur geleden zei joostmakaay: All time high Integendeel haha, RuneLite is tegenwoordig onderdeel van de nieuwe Jagex Launcher (hoef je maar 1x in te loggen en daarna enkel knop drukken in RuneLite); n Nou ik zal misschien eens kijken in de zomer. Je bent de eerste die het hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 uur geleden zei Beppu: Nou ik zal misschien eens kijken in de zomer. Je bent de eerste die het hoort. Ik geef je twee weken voordat je om bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 2 1/2 maand verder, nog niet zoveel kunnen spelen maar aardig wel quest points erbij; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten