Maxxiiem Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Speelde ik vroeger ook, ben gestopt maar heb voor ik gestopt ben zo'n Easter Egg gekocht want die stijgen toch maar in waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Maxxiem, geef mij je account.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Mensen hier die dit nog spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Maxxiem, geef mij je account.;c Nee man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Owke, dit komt heel skeer over, maja: Iemand die nog een account heeft, dit nooit meer speelt (en ook niet van plan is om het ooit te gaan spelen) en nog wat coins of andere waardevolle dingen voor mij heeft :oops: Alvast bedankt! :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Hehe dit speelde ik in groep 8 ofzo, was toen wel baas ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Ja ik ook, en uit verveeldheid ben ik langzaamaan weer begonnen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Kan ook niet anders dat jij dit speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Ja wacht nog steeds op die keer dat je naar Kaatsheuvel komt, had je me toch beloofd? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Ketsheuvel?, grafdorp:oops:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Pardon? :B Verklaar je nader ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Heb net samen met een maat gekeken naar onze accounts van vroeger. Een jaar of 3 geleden kon ik er alleszins niet meer op omdat ie gehacked was. Net geprobeerd en kreeg zowaar goedkeuring dat het mijn account was ;c 88 combat level ofzo nu, de bank was wel helemaal geplunderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 haha net weer begonnen, lachen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 You last logged in 910 days ago.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 haha ik had 6 of 7 honderd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik denk ik log ook even in, ben gewoon alle namen van al mijn accounts vergeten :cab: EDIT: 1tje terug gevonden al! 1720 dagen geleden op ingelogd haha, wtf, ik heb 220 hp :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik kon al die levels niet eens meer vinden.:-D Was ook zo sloom dat ik hem maar meteen weer heb uitgelogd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik heb ook niet meer dan 2 minuten gekeken naar het spel. Weet jammer genoeg de naam van mijn main niet meer maarja :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 januari 2013 Share Geplaatst 18 januari 2013 Hehe wil het weer spelen maar kan die classic niet vinden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 18 januari 2013 Share Geplaatst 18 januari 2013 Hehe wil het weer spelen maar kan die classic niet vinden :( Bestaat dat uberhaupt nog wel dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 januari 2013 Share Geplaatst 18 januari 2013 Bestaat dat uberhaupt nog wel dan? Naja je heb een cheat versie daar mee kan je met 1 hit level 99 zijn maar die is gaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchRobert Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 jaja runescape 07 server, iemand die dat gaat spelen ?:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Nostalgie hoor :< Echter moet je wel member zijn om te voten, en op de 07 server ook terug van level 3 herbeginnen, zo groot is mijn motivatie juist niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Ouwe topics maar weer eens naar boven halen, iemand die het nog/weer speelt? Danwel Rs3, danwel oldschool (07)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Ouwe topics maar weer eens naar boven halen, iemand die het nog/weer speelt? Danwel Rs3, danwel oldschool (07)? Heb die 07 wel nog een tijdje gespeeld, maar niet meer veel van gehoord eigenlijk en was ook niet meer heel leuk net als vroeger. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten