Dzsudzsak. Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Hahaha Jezus man zn stats in 5 maanden tijd, no exp waste. Niets te doen hebben op school scheelt heel veel.. :p 24 dagen in game time nu volgens mij...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Heb het weer een beetje opgepakt. Doe voornamelijk farm runs, herblore en slayer omdat ik die skills het leukst vind en het is aardig winstgevend. Heb van de week ook een Guthan's set op de kop getikt voor een mil of 14;c. Lekker als ik de deur uit ben afk melee blijven trainen (haters gonna hate) zodat ik later lekker kan gaan bossen en wat hogere slayer tasks kan gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Kan dat ook voortaan? Soort splashen maar dan voor att/str? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Nightmare Zone. Kan enkel met defence en shared xp. defence is geloof ik zo een 60k xp per uur, shared ongeveer 13k xp per uur (in mijn geval) in zowel HP, attack, defense en strength voor zes uur lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Na paar maanden stoppen weer ff oppakken van het weekend denk ik;c. Rustig op school nu dus prima. Andere mensen hier die nog 07 spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik vind dit wel een leuk spelletje, ben alleen niet echt iemand die er de tijd en zin voor had om steeds zo hard te gaan grinden, en mijn laptop had moeite met dit spel vroeger. Ik weet dat ik bijna alle elemental workshops had gedaan :D maar combat level moet rond de 50 gelegen hebben. Ik had veel voor woodcutting :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 november 2016 Share Geplaatst 14 november 2016 Iemand die dit nog speelt? Sinds een paar weken weer mee begonnen, dit zijn m'n stats nu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Heb laatst een poging gedaan om dit weer op te pakken, alleen ondertussen weer mee gestopt :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Vroeger echt zoveel gespeeld dit :D Echt elke vrije seconde van de dag stond dit spel aan. Toen later nog eens opgepakt, maar alles was toen al enorm veranderd en vond het toen ook bij lange na niet zo leuk als een jaar of 8 geleden. Misschien binnenkort weer eens een kijkje nemen, zijn er heel veel nieuwe dingen? @joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 Iemand die dit nog speelt? Sinds een paar weken weer mee begonnen, dit zijn m'n stats nu: Paar weken en al meteen zo'n stats :D deed ik in het begin twee jaar over haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 [quote name='JanVertonghen'']Vroeger echt zoveel gespeeld dit :D Echt elke vrije seconde van de dag stond dit spel aan. Toen later nog eens opgepakt, maar alles was toen al enorm veranderd en vond het toen ook bij lange na niet zo leuk als een jaar of 8 geleden. Misschien binnenkort weer eens een kijkje nemen, zijn er heel veel nieuwe dingen? @joostmakaay [/QUOTE] Opzich niet heel veel, het is nog ongeveer zoals in 07, wel zijn die agility rooftops (ken je vast wel) nieuw en komen wss binnekort dragon claws weer terug in de game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 Paar weken en al meteen zo'n stats :D deed ik in het begin twee jaar over haha. Weer begonnen hé haha, niet overnieuw. Heb dit account sinds de launch van osrs, sinds ik weer speel ongeveer 120 total levels erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 Hehe oke :D Zou altijd kunnen, ken wel een paar mensen die tot zoiets in staat zijn. Ben zelf al een jaar of langer gestopt met 07 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Mensen hier die nog aan de Oldschool zitten? Is er veel veranderd ten opzichte van een jaar-anderhalf jaar geleden? Ik vind dit altijd wel een lekker spelletje voor in de zomer, lekker hersenloos vermaak gecombineerd met een flinke lading nostalgie. Vroeger zo veel gespeeld he. Verveel me nu een beetje dus ik denk dat ik zo weer even OSbuddy ga installeren en even een klein kijkje ga nemen. Heb het dus voor het laatste zo een anderhalf jaar geleden gespeeld denk ik. Had wel aardige stats, zie dat ik total level 1746 heb en had alle quests gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 @Beppu; speeel je Old school RS? Ik lees nu daar dat er een of andere Deadman mode is, waarbij je overal kan PKen en 5 keer zoveel XP krijgt, klinkt wel tof :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 [quote name='sirkeith']@Beppu; speeel je Old school RS? Ik lees nu daar dat er een of andere Deadman mode is, waarbij je overal kan PKen en 5 keer zoveel XP krijgt, klinkt wel tof :P[/QUOTE] Ja tuurlijk, de reguliere versie is drie keer niks en ik geloof dat oldschool tegenwoordig zelfs populairder is:D. Deadman mode heb ik me nooit mee bezig gehouden maar ik geloof dat je inderdaad iedereen overal kan aanvallen op een paar safe spots na, en als je dood gaat raak je al je levels weer kwijt oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Nog mensen actief op Oldschool?:D. Ik speel ondertussen weer een maandje, weinig college en heerlijk voor 's avonds na het werk of met dagjes vrij. Dit zijn mijn stats. Zal het over een tijdje wel weer zat raken maar vooralsnog vermaak ik me er weer prima mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Nog mensen actief op Oldschool?:D. Ik speel ondertussen weer een maandje, weinig college en heerlijk voor 's avonds na het werk of met dagjes vrij. Dit zijn mijn stats. Zal het over een tijdje wel weer zat raken maar vooralsnog vermaak ik me er weer prima mee. Lekker combat stats zeg, zijn die icoontjes geupdate of is dat een andere client? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Lekker combat stats zeg, zijn die icoontjes geupdate of is dat een andere client? Grotendeels van Nightmare zone nog van voor de update, 6 uur afk voordat die uitlogde toen:-D. Ja als je OSBuddy Pro gebruikt kan je die veranderen (bij sprites oid.) Gebruik nu wel weer de normale trouwend, vond de veranderingen van de icoontjes in het spellbook een beetje storend. Speel je ook nog? Zo ja, hoe heet je ingame dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Grotendeels van Nightmare zone nog van voor de update, 6 uur afk voordat die uitlogde toen:-D. Ja als je OSBuddy Pro gebruikt kan je die veranderen (bij sprites oid.) Gebruik nu wel weer de normale trouwend, vond de veranderingen van de icoontjes in het spellbook een beetje storend. Speel je ook nog? Zo ja, hoe heet je ingame dan. Nee speel niet meer, zal binnen een paar maanden wel weer gaan kriebelen, dus voeg RickBalletik maar toe, je ziet me wel verschijnen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Ik heb er wel nog eens zin om eens opnieuw te beginnen en het eens uit te halen (maar net zoals bij zoveel andere games zal ik het snel beu zijn). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Speelt iemand nog Oldschool? Weet niet waarom maar het begint te kriebelen om dit weer eens te gaan spelen. Vrij kansloos en er gaat veel te veel tijd in zitten, maarja. Heb zin om even wat Barrows of Vorkath/Zulrah te doen. Wat bossjes dus. Dat eindeloze geskill ga ik geen tijd en moeite meer in steken. Gister even ingelogd om te kijken of ik mijn inloggegevens nog wist en hoe de stats/bank er uit ziet. Kan hier wel aardig wat dingen mee doen. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 4 uur geleden zei Beppu: Speelt iemand nog Oldschool? Weet niet waarom maar het begint te kriebelen om dit weer eens te gaan spelen. Vrij kansloos en er gaat veel te veel tijd in zitten, maarja. Heb zin om even wat Barrows of Vorkath/Zulrah te doen. Wat bossjes dus. Dat eindeloze geskill ga ik geen tijd en moeite meer in steken. Gister even ingelogd om te kijken of ik mijn inloggegevens nog wist en hoe de stats/bank er uit ziet. Kan hier wel aardig wat dingen mee doen. Inhoud verbergen Om de zoveel maanden speel ik weer een a twee maanden, stats zijn een stuk minder als wat jij hebt (1650 total oid), maar ben ironman dus het gaat allemaal wat trager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 reactie hierboven Bovenstaand is nu dus weer het geval, wel op een nieuw account begonnen(~ 3 weken geleden); Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 @Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten