Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Runescape

Apprabab

Aanbevolen berichten

Oldschool is dusdanig hard aan het groeien dat het tijdens de piektijden in de weekenden evenveel spelers heeft als RS3.

F2P, Grand Exchange en Achievment Diaries zijn binnen anderhalve maand van elkaar uitgekomen en de game zit weer in de lift, heerlijk om te zien :)

Alhoewel ik af en toe wel gek wordt van de noobjes die er rond lopen :whistle:

Achievement diaries al afgerond? Ik zit zelf rond de 1400 total, met een bankwaarden van 40 mil ofzo, gaat lekker dus :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, als je weet wat je doet kan je met ontzettend veel weg komen. Enige keer dat ik geband was was ik met 24 accounts op hetzelfde IP geband. :D

Main account nog nooit geband en toch vele miljoenen exp met botten op gehaald en ook vele levels. Doe zo 6-10 uurtjes per dag de laatste tijd.

Ziek man, ik ben zelf toch meer van het questen. 143 qp atm :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is de fun aan botten? Als je nou echt full-on 20 accounts laat gold farmen en real life cash maakt, dan zeg ik okay (nog steeds geen fan, maar dan snap ik je bedoelingen).

Zelf aardig accountje opgebouwd inmiddels :whistle:

2197 total level (80 lvls tot maxed), quest cape en rank 151 overall ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel het al een tijdje niet meer. Heb van december tot maart erg veel oldschool gedaan, elke skill boven de vijftig, meeste boven de zestig. Ook RFD gedaan voor de Barrow Gloves en zo een 20 mil cash en nog eens 20-40 mil aan stuff opgebouwd. Ga misschien in de zomer, als de tentamens weer gedaan zijn, even kijken of ik er dan weer zin in heb. Vind het erg verslavend maar na een tijdje krijg ik zo een gevoel van "waar ben ik nou in godsnaam mee bezig".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe Sheep Herder gaf geloof ik aardig wat quest points, dus die had ik ook meegepakt voor Recipe for Disaster. Had hem in vijf minuten gedaan:mrgy:. Maar kan me voorstellen als die schapen steeds terug lopen, het inderdaad een heel frustrerend questje kan zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw beginnen is juist mooi joh, ben in Februari begonnen vlak voor de GE uit kwam en heb nu deze stats:

7b0523eddb.png

en 187 quest points :D

Ziet er niet gek uit :P Wel wat meer slayer doen hoor, kan echt niet zulke melee stats met zulk laag slayer lvl ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites