Jump to content
Het Open Benelux Kampioenschap FM24 ×

Runescape

Apprabab

Recommended Posts

'Not so long ago, in a galaxy not so far away

there was a boy who played a game

the game was a free MMORPG set in a

great fantasy world.'

Jaja, ook ik ben in mijn jonge jaren verslaafd geweest aan dit geniale spel! Recentelijk ben ik het weer eens gaan proberen en het heeft me helaas (?) weer te pakken. Niet dat ik niets anders meer doe, maar er gaat wel weer vrij veel tijd in steken.

De meeste mensen onder jullie kennen dit spel denk ik wel, maar wat ik eigenlijk wil weten is, wat jullie ervaringen ermee zijn. Hoelang heb je het gespeeld. Ben je er erg verslaafd aan geweest. Ben je Member geweest? Hoe hoog zijn je levels? Kortom, brand maar los over dit geweldige spel!

'Not so long ago, in a galaxy not so far away

there was a boy who played a game

the game was a free MMORPG set in a

great fantasy world.'

Jaja, ook ik ben in mijn jonge jaren verslaafd geweest aan dit geniale spel! Recentelijk ben ik het weer eens gaan proberen en het heeft me helaas (?) weer te pakken. Niet dat ik niets anders meer doe, maar er gaat wel weer vrij veel tijd in steken.

De meeste mensen onder jullie kennen dit spel denk ik wel, maar wat ik eigenlijk wil weten is, wat jullie ervaringen ermee zijn. Hoelang heb je het gespeeld. Ben je er erg verslaafd aan geweest. Ben je Member geweest? Hoe hoog zijn je levels? Kortom, brand maar los over dit geweldige spel!

Heb dit ruim 2 jaar gespeeld.. Echt 2 jaar van me leven weggegooid. Ben ruim anderhalf jaar member geweest, had ook phats en santa's enzo.. maarja. Bleef een geniaal spel :).

Heb toen account verkocht aan klasgenootje (€25, kon er later uiteindelijk veel meer voor krijgen, boeiend), en toen is ie gebant wegens scammen xD. Mijn RSN was Warrior Dirk.

EDIT: HAHAHAHAHA, na 2,5 jaar weer eens ingelogd op mijn pker (S33 Y4), mensen vet van: HOE KOM JIJ AAN DIE SKULL XD... nubs.

hehe, heldig spel heb er ook heel wat uurtjes in gestoken en redelijke stats opgebouwd. Vervolgens heeft mijn broertje het over genomen die zo af en toe nog wel speelt en ook zo af en toe member word. Ik weet alle gegevens nog dus zou zo weer in kunnen loggen.. misschien zo maar eens doen ;e

Net ingelogd, wel zeeeer veranderd zeg :o

Ja, dat merk ik inderdaad ook wel. Mensen gaan vet veel vragen wat je levels enzo zijn. Dat ik het vroeger speelde vond ik het niet zo erg, maar nu kan ik me er soms echt dood aan irriteren dat er 10x achter elkaar mijn mining level gevraagd wordt.

Ik noemde 2teelballen? Wat bedoel je? 0.o

Runescape, 1x opgestart en toen voor de rest van mn leven weggelaten, wat een kutspel.

Jep ik noemde 2teelballen , de originele :p , maar speel het nietmeer , twerd saaier en saaier , en nu speel ik meer en meer fm 08:p

Moet trouwens wel eerlijk zeggen dat de Grand Exchange wel een superuitvinding is. Je hebt nu echt binnen no-time al je items die je wil hebben. Je zet gewoon een order en dan krijg je een berichtje als het gekocht is of je het gekocht hebt. Je kan het dan bij iedere bank in RS ophalen.

Er zijn sowieso veel verbeteringen doorgevoerd, ik kan dan ook niet wachten op Runescape HD. Jammer genoeg is dat nu alleen nog maar als Live Beta doorgevoerd.

Tsja, het is maar wat je interesseert hè;) Zo'n beetje alle vrienden van me spelen het nog, dus dacht ik: laat ik het maar weer eens gaan spelen. Ik ben er een tijdje écht verslaafd aan geweest. Nu kan ik het gelukkig wat beter in de hand houden, maar het heeft me wel echt weer te pakken. De graphics enzo daargelaten, is het wel een enorm leuk en uitgebreid spel.

Over een weekje of 3/4 komen trouwens nieuwere graphics en die zijn (wat ik nu heb gezien), echt een enorme verbetering tegenover de oude.

Haha ik begin weer herinneringen op te halen nu :p. Inlogtijd ja. Maar dat RS HD is wel lachen, en best gaar dat het nog gratis is. Hopelijk blijft het maar zo. Maar ik vind dat met de slechtere graphics ook wel goed. Het is oldskool, en mijn computer zal het zeker beter draaien ;c.

Haha, de nostalgie:D Maarja, ik was eergisteren in een dronken bui maar eens member geworden weer. Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik er geen spijt van heb, ik speel het gewoon weer met veel plezier. Moet alleen wel even zorgen dat ik weer geld bij elkaar krijg, want dat had ik allemaal niet meer.