Apprabab Gepost July 9, 2008 Author Share Gepost July 9, 2008 'Not so long ago, in a galaxy not so far away there was a boy who played a game the game was a free MMORPG set in a great fantasy world.' Jaja, ook ik ben in mijn jonge jaren verslaafd geweest aan dit geniale spel! Recentelijk ben ik het weer eens gaan proberen en het heeft me helaas (?) weer te pakken. Niet dat ik niets anders meer doe, maar er gaat wel weer vrij veel tijd in steken. De meeste mensen onder jullie kennen dit spel denk ik wel, maar wat ik eigenlijk wil weten is, wat jullie ervaringen ermee zijn. Hoelang heb je het gespeeld. Ben je er erg verslaafd aan geweest. Ben je Member geweest? Hoe hoog zijn je levels? Kortom, brand maar los over dit geweldige spel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 'Not so long ago, in a galaxy not so far away there was a boy who played a game the game was a free MMORPG set in a great fantasy world.' Jaja, ook ik ben in mijn jonge jaren verslaafd geweest aan dit geniale spel! Recentelijk ben ik het weer eens gaan proberen en het heeft me helaas (?) weer te pakken. Niet dat ik niets anders meer doe, maar er gaat wel weer vrij veel tijd in steken. De meeste mensen onder jullie kennen dit spel denk ik wel, maar wat ik eigenlijk wil weten is, wat jullie ervaringen ermee zijn. Hoelang heb je het gespeeld. Ben je er erg verslaafd aan geweest. Ben je Member geweest? Hoe hoog zijn je levels? Kortom, brand maar los over dit geweldige spel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Untouchable Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Een spel dat ik haat omdat mijn broertje dit 24/7 speelde (gelukkig). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Heb het vroeger ook gespeeld, had wel lekkere stats maar begon het te vervelen. Boeja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wubje Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Heb dit ruim 2 jaar gespeeld.. Echt 2 jaar van me leven weggegooid. Ben ruim anderhalf jaar member geweest, had ook phats en santa's enzo.. maarja. Bleef een geniaal spel :). Heb toen account verkocht aan klasgenootje (€25, kon er later uiteindelijk veel meer voor krijgen, boeiend), en toen is ie gebant wegens scammen xD. Mijn RSN was Warrior Dirk. EDIT: HAHAHAHAHA, na 2,5 jaar weer eens ingelogd op mijn pker (S33 Y4), mensen vet van: HOE KOM JIJ AAN DIE SKULL XD... nubs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jowie Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 hehe, heldig spel heb er ook heel wat uurtjes in gestoken en redelijke stats opgebouwd. Vervolgens heeft mijn broertje het over genomen die zo af en toe nog wel speelt en ook zo af en toe member word. Ik weet alle gegevens nog dus zou zo weer in kunnen loggen.. misschien zo maar eens doen ;e Net ingelogd, wel zeeeer veranderd zeg :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost July 9, 2008 Author Share Gepost July 9, 2008 Ja, dat merk ik inderdaad ook wel. Mensen gaan vet veel vragen wat je levels enzo zijn. Dat ik het vroeger speelde vond ik het niet zo erg, maar nu kan ik me er soms echt dood aan irriteren dat er 10x achter elkaar mijn mining level gevraagd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wubje Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Mining level? ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin20 Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Ik speelde het ook , ben er een paar maanden mee gestopt mijn combat level was 78 , ik noemde 2teelballen :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Ik noemde 2teelballen? Wat bedoel je? 0.o Runescape, 1x opgestart en toen voor de rest van mn leven weggelaten, wat een kutspel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Ik vind dit zo'n verschrikkelijk gaar spel. Ik snap die mensen niet he die 24/7 dit spel spelen. Maarja ieder zijn smaak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin20 Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 Ik noemde 2teelballen? Wat bedoel je? 0.o Runescape, 1x opgestart en toen voor de rest van mn leven weggelaten, wat een kutspel. Jep ik noemde 2teelballen , de originele :p , maar speel het nietmeer , twerd saaier en saaier , en nu speel ik meer en meer fm 08:p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 9, 2008 Share Gepost July 9, 2008 @Tukker: Ik noemde 2teelballen = Mijn naam was 2teelballen (Vlaamse variant :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost July 9, 2008 Author Share Gepost July 9, 2008 Moet trouwens wel eerlijk zeggen dat de Grand Exchange wel een superuitvinding is. Je hebt nu echt binnen no-time al je items die je wil hebben. Je zet gewoon een order en dan krijg je een berichtje als het gekocht is of je het gekocht hebt. Je kan het dan bij iedere bank in RS ophalen. Er zijn sowieso veel verbeteringen doorgevoerd, ik kan dan ook niet wachten op Runescape HD. Jammer genoeg is dat nu alleen nog maar als Live Beta doorgevoerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost July 10, 2008 Share Gepost July 10, 2008 Ik heb het 5 minuten gespeelt, toen ik een boom moest omhakken ofzo iets, ben ik gestopt:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tijnbroek Gepost July 11, 2008 Share Gepost July 11, 2008 Ik heb ook ooit die tut gespeeld, ben daarna gestopt, zo lelijk en zo saai.:wall: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost July 11, 2008 Author Share Gepost July 11, 2008 Tsja, het is maar wat je interesseert hè;) Zo'n beetje alle vrienden van me spelen het nog, dus dacht ik: laat ik het maar weer eens gaan spelen. Ik ben er een tijdje écht verslaafd aan geweest. Nu kan ik het gelukkig wat beter in de hand houden, maar het heeft me wel echt weer te pakken. De graphics enzo daargelaten, is het wel een enorm leuk en uitgebreid spel. Over een weekje of 3/4 komen trouwens nieuwere graphics en die zijn (wat ik nu heb gezien), echt een enorme verbetering tegenover de oude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
One. Gepost July 11, 2008 Share Gepost July 11, 2008 Hehe, heldenspel. Heel lang speeld, zo nog eens inloggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flipjuhh Gepost July 12, 2008 Share Gepost July 12, 2008 Haha ik begin weer herinneringen op te halen nu :p. Inlogtijd ja. Maar dat RS HD is wel lachen, en best gaar dat het nog gratis is. Hopelijk blijft het maar zo. Maar ik vind dat met de slechtere graphics ook wel goed. Het is oldskool, en mijn computer zal het zeker beter draaien ;c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost July 13, 2008 Author Share Gepost July 13, 2008 Haha, de nostalgie:D Maarja, ik was eergisteren in een dronken bui maar eens member geworden weer. Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik er geen spijt van heb, ik speel het gewoon weer met veel plezier. Moet alleen wel even zorgen dat ik weer geld bij elkaar krijg, want dat had ik allemaal niet meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flipjuhh Gepost July 13, 2008 Share Gepost July 13, 2008 Hehe 168 dagen geleden laatst ingelogd ;c. Nog een vraagje trouwens, ben het vergeten, voor hoeveel k kun je 100 lobsters verkopen aan tuupjes? :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wubje Gepost July 13, 2008 Share Gepost July 13, 2008 Was vroeger altijd 300 each xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost July 14, 2008 Author Share Gepost July 14, 2008 Hehe, volgens mij ligt dat nu rond de 250 geloof ik. Maar je kan altijd zien voor hoeveel ze normaal worden gekocht bij de Grand Exchange. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyBb Gepost July 14, 2008 Share Gepost July 14, 2008 Me account was used bij vriend, ofwel hacked. Deze post was onzin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost July 15, 2008 Share Gepost July 15, 2008 Als het op RSC was had je slechte stats op te PKen en op RS2 heb je alleen maar goede stats om in een groep te PKen. Solo zijn die stats echt te slecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts